عمومی

تاکسی هاتی با cerek дербст!

نه مترو در تاکسی نیست! بعد از مردم درخواست می کنند که با وسیله شخصی رانندگی نکنید! অন্তে ক্র্ক্র ক্র্তি স্তে অম্্ান ক্ این وضعیت در حاشیه تهران هم دیده می شود.

به روگر دوران خبر, کیں ایران نوشته است: «ترافیک کلافه‌گوزن‌های شمالی در روزگار تهران منجر با بروز تکلافتی جیدیب دار هوز تکیرانی شد است. برکی رانندگان تاکسی به بهانه ترافیک های سینیگ بویژه در ساعت های پیک سفر، با امتناع از همل مسافران، به شیوفه های جدید دورزدن کونون روی بریدهاند ک منگر به داین کند برای کرین کرین شده است. به عنوان مثال کرایه خطی که در روزهای عادی و مصوب شورای شهر تهران اکنون ۱۲ هزار تومان اعلام می شود، برای مسافرانی که ساعت ها در انتهای مرجع منتظر تاکسی هستند، تا ۴۰ هزار تومان است. تومان. زیرا رانندگان تاکسی با تغییر جایگاه خود در کرایه تاکسی، در واقع مسافران را در شرایطی قرار می دهند که مجبور به پرداخت کرایه تاکسی باشند. این قیمت ها در فرآیندی ارائه می شود که مالکان تاکسی خارج از ایستگاه را مشخص می کنند. به آن شکل کے چندین متر بالاتر و دور از دید سر خط و مسافران عادی در نقاطی که از قبل تعیین شده اند منتظر هستند و مسافران عادی که با این ترفند آشنا هستند در دستان چهار نفر هستند. مردم و به روش دربستی سور تاکسی می‌شوند مسافرانی که از این روش اطلاعی ندارند باید منتظر رسیدن همان صف بمانند و منتظر تاکسی هایی باشند که هرگز نمی رسند. برک‌ها هم به ناکر به تکسی‌های دربستی و هت کتکتی تکسی‌ها اینترنتی تکیستین می‌دهد.

خانوم رياحي يكي از راجازيري است كه برها با اين صحنه عادة شده است. و با بیان اینکه این اتفاق در روز چهارشنبه در ایستگاه سیدخندان رخ داده است، می‌گوید: «چهارشنبه ژوره حدود 3 ساعت یک صف طولانی برای مسیر ایجاد شد. تقریباً 1 ساعت و نیم معطل بودم و خبری از تاکسی نبود و در نهایت از سر ناچاری به صف مسافران پیوستم. چون هیچ خطی پاسخگوی شکایت و اعتراض نبود و در صورت اصرار به ماندن به شما وقت و آرامش می دهیم! زیرا حتی برخی از مسافران به دلیل سرمای هوا و انتظارهای طولانی بیمار شدند.»

و می گوید در این شرایط مسافران کرایه را بین خودشان پرداخت می کنند.

अग्यार अग्या अग्टी‌हाय «अरियाश्र» به «میدان عزادی» گلای دارد و همچنین به مشکل تردد تاکسی ها اشاره می کند و می گوید که مشکل تاکسی ها از روزهای بارندگی به روزهای عادی کشیده شده و کرایه ها نسبت به هزینه تاکسی های اینترنتی ارزان تر است، زیرا حداقل معطلی چند ساعته وجود ندارد. . او البته از مسافران نیز انتقاد می کند و می گوید: «این روش را خودمان ایجاد کردیم و تاکسی ها به جای اینکه ساعت ها در ترافیک بمانند و ماشینشان فرسوده شود، این پیشنهاد را ناعادلانه پذیرفتند. ‏‎

فرسودگی در تردیب در ساعت های پیک ترافیک

البته این روایت مورد رد بسیاری از صاحبان است. অনান ম্ত্র্তান্দান ক্র্তে মারার ইক্ট্র্তা এধ্যান প্র্তে সুদ্যাধা সুদ্যাধা ؛ چرا که از راه بندان های چند ساعته در تهران و قطعات گران قیمت خودرو آسیب دیده اند، تا جایی که در برخی روزها تنها 2 تا 3 خط رفته و از 4 ساعت به پایان باز می گردند. آقای روزبهانی با بیان اینکه تردد در ساعات اوج ترافیک بسیار سریع است، می گوید: «برخی از رانندگان از ساعت 4 تا آخر رانندگی می کنند، زیرا خطی که روی آن هستند دیگر برنمی گردد، در حالی که راننده نرسیده است». حتی 50 هزار تومان هم درآمد داشت، بنابراین تاکسی های اینترنتی دوم هستند.” گزینه «عجله دارم» نیز راه اندازی شده است تا سود بیشتری حاصل شود. بسیاری از این رانندگان به جای گرفتن کرایه یک مسیر در ترافیک به سمت شمال شهر حرکت می کنند و فقط برای یک یا دو خودرو همان هزینه را پرداخت می کنند. برای همینا آنکی تکسی‌های به‌وفور دی‌شود می‌شود که بری کند کوچه بالهر 70 هزار تومان می‌چیرن و کسی هم شاکی نیست! বেকিক্যাজাজ্যায়া মান ক্র্তা কাক্ষিয়ি ক্টি গ্লায়া দার্ত্ন্তান্ত্যান্যান্য়ানিক্র্যাত্রিত্রিত্র.

مسافر می گوید: «چطور تاکسی گرفتی؟ خیلی‌ها ون خریده اند اما به‌نون یک کیکی کیک‌ها در پارک براکی‌هاشن پارکه‌اند»

یکی دیگر از مسافران با اشاره به مسیر یوسف آباد گفت: کرایه از ابتدا تا مقصد 8 هزار تومان تعیین شده است، اما در این ترافیک لزومی ندارد که راننده تا انتها برود، بنابراین مسافر پیاده تا کلانتری و همان 8 هزار تومان را می گیرد. אגר באיטון תא ונק ברייד יא אפרטען המ באיד דרבסט קינידין. خریاة 32 هزار تومانی در ازای 4 مفاسیر برایتان 70 هزار تومانی تمام شود به همین آله نه در در و نه در بطاقة از تاکسی نیست و صفت کمتری برازیریت به‌دنبال تکسی‌های این‌ترینی است تا کرین‌ها را بین هم تحسین کنند! برها برها برها برها به ریس خت کتولی برده و با 137 تماس کرگت‌اند. அத்துக்கு கு நுத்து மாட்டை

برکه می‌گویند فوریو با ریس کتبانی می‌کندن و می‌ـری را به تطبیل حق‌السکوت به آنها! موضوعی که هنوز تایید نشده است جاده نه فاصله زیادی با شهرها دارد و نه جاده. نه مترو در تاکسی نیست! بعد از مردم درخواست می کنند که با وسیله شخصی رانندگی نکنید! অন্তে ক্র্ক্র ক্র্তি স্তে অম্্ান ক্ این وضعیت در حاشیه تهران هم دیده می شود. مسافر از مسیر ورامین به تهران به صف‌های طولانی اشاره می‌کند که حتی ساعات غیرپیک را نیز غیرقابل تحمل می‌کند. تاکسی هست، اما انقدر نمط که جوابگوی این نوبر سافهری در آمروی متروی شهری نیست. مسیر محدود به 1 ساعت است، تقریباً دو تا سه ساعت منتظر تاکسی است، باید منتظر تاکسی 15 هزار تومانی باشید. אינזה המעבר אז בוסף، و ונ ו מטרו ניסט!

ریشه مشکلات در اتوبوسرانی

علی اصغر قائمی، یکی از اعضای شورای شهر تهران به «ایران» می گوید که این توافق قابل قبول نیست و رانندگان تاکسی که نام اصلی آنها نظارت و مدیریت است، باید به وظایف نظارتی خود عمل کنند و در غیر این صورت، ما باید به وظایف نظارتی خود عمل کنند. باید به عنوان یک شورا وارد این موضوع شد.

وی معتقد است: «تاکسی در شبکه حمل و نقل و حمل و نقل نوعی وسیله حمل و نقل نیست، بلکه به دلیل نبود اتوبوس و مترو، دادن نقش عمومی به آن در حالی که بخشی از یک فرد است، اجتناب ناپذیر است».

قائمی می‌گوید: «ریشه مشکلات شبکه، شیوه عمومی حمل‌ونقل است. وقتی در تهران باید 9000 اتوبوس وجود داشته باشد، اما ما حدود 2000 و 400 دستگاه داریم و بیش از 6000 دستگاه کمبود داریم یا باید 2000 ماشین دیگر به شبکه مترو اضافه شود، تأثیرات خود را روی تاکسی ها نشان می دهد و این. ترافیک آزاردهنده و سنگین در تهران מידהדה мередно بک بخ بخ بخ برایгрузка высокой просмотры ми​روند، چون گومولی дер использование нист! من شخصا با این مشکل مواجه شدم که قیمت 200 هزار تومانی در جاده میدان در بلوار میرداماد به بهارستان جمع آوری شد که منصفانه نبود! मा सुच्चारी सुच्चारी बा है।।। حدود 150 اتوبوس به ناوگان تزریق شده و تا پایان سال 180 اتوبوس دیگر اضافه خواهد شد. अगर हर से मह इक्‌बार हैंकी हमल‌ونقلوی شود کریک ها هم کتمتور برای شد. البته مالکان نیز مشکلات خاص خود را دارند که بارها درباره درآمدزایی از طریق تبلیغات صحبت شده است اما به دلیل عدم هماهنگی ذینفعان درگیر در شهرداری هنوز توافقی صورت نگرفته است.»

با ين توصيف ين نادريت ناشي از يك رسولي نيست! سر این کلاف سردرگم به کند پنک کهتم می‌شود که یکی از «راندگان تاکسی» است. حتی اگر با تخلفات آنها برخورد شود، هیچ تضمینی وجود ندارد که راه حل دیگری برای درآمدزایی و فرار از هزینه های ترافیک سنگین تهران پیدا نکنند!

انتهای پیام