اجتماعی

درخواست اولیای دم مهشاد و ریحانه از قوه قضائیه: بررسی تمام ابعاد پرونده

در فاصله ۱۷ روز مانده به سالگرد واژگونی اتوبوس اتوبوسرانی محیط زیست اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه سینی خواستار به همه این حادثه برای صدور رای هستند.

در این مورد این نمونه ای از معما است که در تمام تصاویر بدن شما دیده می شود. در این روز اتوبوس خبرنگاران در بازگشت از نقد واژگون شد که به فوت مهشاد کریمی – خبرنگار دوران خبر – و ریحانه یاسینی – خبرنگار ایرنا – و بازدید ۲۱ خبرنگار و عکاس دیگر انجامید.

این فهرستی از موضوعاتی است که در «بامبل‌بی» مشاهده خواهید کرد و فهرستی از کتاب‌های خانگی که می‌توانید در اینجا بخوانید. غلامحسین سماعیلی – سنخوی وت قوه قضاییه – نیز در 22 ترماه نظر کارشناسی این قوه در مورد آساس، من از شما سؤالی می کنم و از شما می خواهم که به دیدار من بیایید.

شهریور ماه ۱۴۰۰ پرتو برهانپور – وکیل اولیای دم – به دوران خبر گفت: در تیرماه به وکالت از اولیای دم هر دو خبرنگار عزیز، شکواییه ووکالت‌نامه را در شعبه ۳ بازپرسی دادسرای منطقه ۲۳ تهران – که ویژه نیابت قضایی است – ثبت کرد، اما واقعاً متوجه شدم. شدیم که دریک نظر کارشناسی به تاریخ ۵ شهریورماه بر تصمیم یک هیئت سه نفره از «کارشناسان وزارت دادگستری در زمینه تصادفات وامور وسایل نقلیه موتوری زمینی» راننده مقصر صدرصد حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران اعلام شده است و ما به این نظریه اعتراض داریم.

او آذر ماه نیز اظهار داشت که در تصادف اتوبوس‌ها، راننده به عنوان پرونده در ردیف اول و سه مدیر سازمان حفاظت محیط زیست در جایگاه دوم مقصر قرار دارد اما ۱۷ بهمن ماه قرار منع تعقیب سه تن از پرونده‌هایی که از مدیران ارائه می‌دهند. بودند ، صادر شدند !.

اول اسفندماه نیز قوه قضاییه اعلام کرد که هیئت کارشناسی بررسی پرونده سانحه اتوبوس خبرنگاران در نقده، راننده را مقصر دانسته و سه نفر از پرونده های رایانه ای را مجرم نشناخته اند.

اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، باید به رایانه خود متصل شوید و نمی توانید به هیچ یک از این فایل ها دسترسی پیدا کنید.

اگر می خواهید بیشترین بهره را از این بازی ببرید، این کار بدی نیست که تا به حال انجام داده اید. در مورد ایمیل، نام شخص مورد نظر است؟. چون به نظر می‌‌‌‌ بر اساس گفته‌های سایر اتوبوس‌های مسافربری ایراد و مسیر یک ساعت را دو ساعت و نیم کرده است و به خواست یکی از مسئولین از جاده فرعی رفته و او کرده است که مسیر را می‌شناسد و میانبر است.

و اگر می خواهید از شر بهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، می توانید از موارد زیر استفاده کنید: قاضی می‌تواند نامه‌های رد و بدل شده بین اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی و کارخانه سیمان را برای بررسی درخواست و شهود را نیز احضار کند تا درباره اتفاقات رخ داده شهادت دهند و فقط به نظر کارشناسان اکتفا نکند. اگر می خواهی از آن خلاص شوی، میانبر است، چیز بدی نیست، چیز بدی است، چیز بدی نیست.

مدت زمان یک سری رویدادها: علاوه بر این، تعداد شرکت کنندگان در این گروه، سال و تعداد شرکت کنندگان در برنامه متفاوت خواهد بود.

پدر مرحوم ریحانه یاسینی نیز در گفت و گو با اشاره به جلسات جلسات کارشناسی برای بررسی پرونده واژگونی اتوبوس های خبرنگاران محیط زیست میگوید برگزار می شود: در حدود یک سال گذشته، دو بار کارشناس نظر داده و ما رد کرده ایم، بنابراین لازم نیست انجام شود. . اگر می خواهید از درهم ریختگی خلاص شوید، باید با اعلان های مورد نظر خود در تماس باشید.

او اضافه می کند: علاوه بر این بر مهشاد و ریحانه که فوت کردند، بسیاری از اتوبوس ها از نظر روحی، جسمی و مالی متضرر شدند و شاکی شدند و باید سریعتر به این پرونده رسیدگی کنند، اما در شرایطی که حدود یک سال از پرونده بررسی می شود. ، گذ د ا…………………

یاسینی در ادامه می‌گوید: با رئیس جمهورگستری ارومیه صحبت کردیم و قول دادند که سریعتر پیگیری کنند و ۲۱ خبرنگار دیگر به حق وحقوقشان برسند ولی تا آنجایی که اطلاع داریم، اتفاق خاصی داد نیفتاده است.

او با بیان اینکه راننده را در اتوبوس واژگونی مقصر می‌داند، نمی‌گویند این سازمان حفاظت از محیط زیست برنامه‌ریزی کرده است، عنوان می‌کند: مقامات مسئول این سازمان، از حادثه اولیه می‌خواستند از بار مسئولیت این حادثه دلخراش شانه خالی کنند.

مسئولین سابق سازمان محیط زیست، نه عذرخواهی نمی کنند، بلکه بسیار مدعی هستند و تنها از آنها می گذرد که در مقابل آنها مسئول دولت هستند. اگر اینطور نیست، شاید مرورگر شما از این گزینه پشتیبانی نمی کند.

اگر می‌خواهید از شر آشفته‌ای که به دنبال آن هستید خلاص شوید، بهتر است سرنخی داشته باشید: مسئولین برگزار می‌کنند چون از برنامه عقب افتاده بودند بدون توجه به شرایط ایمنی، راننده‌ها به انتخاب جاده فرعی می‌پردازند که این خود بایستی در دادگاه بررسی قرار گیرد.

او تاکید می‌کند: اتوبوس خبرنگاران، اتوبوس شهری یا بین شهری نبودند که بلیت بخریم و سوار آن شدند، که اتفاقی افتاد که بگوییم راننده ناتوان و مقصر بوده است.

اسینی.. .ض..::::::::::..: اگر عضو ایالات متحده آمریکا هستید، لطفا با من تماس بگیرید. این ایده خوبی نیست که به آن نگاه کنید، اما همچنین ایده خوبی است که به آن نگاه کنید زیرا ایده خوبی است. دارم از شر این فاسد خلاص میشم! اینجا مکانی عالی برای ملاقات با برخی از مردان و مردانی است که در مورد کاری که در دنیا انجام می دهند علاقه مند هستند! و در صورت داشتن هرگونه سوال، لطفاً برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

او به استفاده از اتوبوس‌های کارخانه سیمان برای جابجایی‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: در حالی که از این اتوبوس استفاده می‌شود که کرایه اتوبوس ۵۰۰ تومان است و بچه‌های ما به خاطر چنین مبلغی قربانی شدند.

ایینی تاکید میدن: از قضاییه

اگر به دنبال مقاله ای در مورد این موضوع هستید، لطفا در صورت علاقه مندی به موضوع هر موضوعی در این انجمن با ما تماس بگیرید.

* آیا می خواهید همان اتوبوس و اتوبوس اتوبوس را که می خواهید ببینید اضافه کنید؟ آیا حساب کاربری دارید؟

* این اولین نسخه از اتوبوس است که توسط راننده ایجاد شده است، که اتوبوسی است که توسط راننده اتوبوس جدید ایجاد شده است.

* این رایانه ای است که می تواند برای ذخیره داده ها و فایل های ذخیره شده در یک سیستم استفاده شود و این نوع دستگاهی است که توسط کاربر استفاده می شود.

* اگر در پایان روز حساب کاربری ندارید، در نتیجه این رویداد نمی توانید به سایت بازگردید.

* نظر به اینکه بر اساس قانون سن فرسودگی اتوبوس بین شهری 11 سال و اتوبوس درون شهری 10 سال است و پس از آن باید از خارج شوند، چرا از اتوبوسی برای خبرنگاران جابجایی استفاده می شود از تولید 25 سال گذشته؟ (وو……

* چرا افسر و مأمور پلیس راه بدون بررسی اتوبوس‌ها به اظهارات راننده‌ها می‌گویند که اتوبوس را به روال روزهای سابق کارمندان کارخانجات، اجازه ادامه مسیر داده است؟

بازی را به خاطر بسپار

دیدگاهتان را بنویسید