اجتماعی

سالم‌ترین میوه‌ها برای مدیریت قند خون

کارشناسان و متخصصان سلامت همیشه مردم را به استفاده از میوه و سبزیجات تشویق می کنند، اما با وجود اینکه میوه هایی مانند موز، سیب و انگور دارای ویتامین، فیبر و مواد مغذی هستند، مواد غذایی زیادی در بدن وجود دارد، اما قند زیادی نیز در آنها وجود دارد. .

طبق گزارش ما، بها از حد كاند YA فروكتوز ميوه مستدير انباشت آن در كبد مي‌شود تا جايي كه كيب دير نمي‌تواند آن را تراكسي كند. در نتیجه فقط یک راه حل برای کبد وجود دارد و آن کبد چربی است.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه می کند که نباید روزانه بیش از 25 تا 50 گرم قند مصرف کنید.

در رماء به نقل از «هلث لاین» به کاند میوه ککند کمی درادن، کے کے.

* آووکادو

آووکادو جزو میوه ها محسوب می شود و در هر 100 گرم آن تنها 1.4 گرم شکر وجود دارد. अवोकाड़ोहा ज़ाट करेज़ी ज़ी डाइड डारद आमा आमा आया आसिडहाय चाय गीराशबेआ देड़ेट. ویتامین های A، E و B در آووکادو گنجانده نشده است.

* توت سیاہ

توت سیاه در هر 100 گرم آن تنها 2.7 گرم قند دارد و علاوه بر ویتامین C و E دارای مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم است.

* تمشک

تمشک کند که کمی کمی دارد (4.8 کند در هر 100 چرم). تمشكها براماً از اب تشريب شده و فيبر منتدى در انها، فراحة فدر را بهدوس مي بخشد.

* توتفرنگی

توتفرنگی ها در هر 100 کرم کے 5.5 کرم کند دراند.

* پاپایا

نه فقط می تواند (فاکت 7.1 گرم در هر 100 گرم) در غیر این صورت یک برنامه غذایی حاوی ویتامین C است. 80 میلی گرم از این ویتامین در 100 گرم میوه یافت می شود. יק ועשעים פאפאיא אחד קליםים، אהן و סדיים רא תאמין מיםים.

* زردآلو

می توان کمت جدید معدت معدینی را از زردآلو استبر کرد. همچنین مقدار زیادی پتاسیم در آن وجود دارد. از طرفی در 100 گرم این میوه تنها 7.7 گرم قند دارد.

* سلام

در هر 100 گرم فقط هشت گرم شکر. هلو داوسی کالری کمی بوده و اب رافید دارد. براک آین میوه مادر مادر این مادری کایتاسیم، مزیزم و اهن را در اختیر ما قران می‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید