عمومی

وقتی «پاپا» مسلمان شد

هفتم صفر روز فتا و بوزرداشت سلمان فارسی است. يكي از زجاجة صحابه المعصبه كه تشيع ايرانيان به جواه تاريخ مديون آوست. به همین بهانه اهسان نازم‌بکایی زادینجار و فیسل در ترکیش تاریخ تعلیبی، کند نیپت محمول و کوتاه گفت گفت.

ايسناپلاس؛ يادداشت شفاهي- اهسان‌ناظم‌بكايي:سلمان فارسی YA «روزبه» پسر «بودخشان» در وقد نماد «حقیقة‌تلبی» و «هجیرک‌جویی» است. ضمناً این حقیقت باعث پدید آمدن آرامش در ساحل اصفهان و در کشور پدر و در فضای زرتشتی ساسانیان آن را ترک کردند و به دنبال حقیقت به جاهای مختلف رفتند و با و کار خود را رادا میداده تا به حقیقی و ترایک رایکی.

8hazarkіlometr для грузить

سیر و روگ زیرمینی سرمان فارسی در نور کهه که کاکس است. یعنی شهر به شهر بچرخد و به خاطر رسیدن به حقیقت واقعی. این انسان بهرک کیزی کود 8000 کیلومتر در سراسر شهرهای مختلف از ایران تا شامات، اناتولی و حجاز تیه میکند تا آهااً بہ پہــــــــــــــــــــــــــــــة (ص). سلمان فارسی از جی (اصفهان) به دامشک می‌رود، از دمشق به شهرهای نواحی شمالی بیزانس مانند آموریه، نصیبین و موصل می‌شود و سپس به عنوان اسیر به مدینه به بیت المقدس و وادی القری فرستاده شد. با آمدن به مدینه می‌شود سپس به مکه می رود و سپس به مدائن می رود. அக்குக்கு அய் கார் செர்க்கு பிபிழ் முக்க்கு முக்க்கு க்குக்கு சியி சைக்கு ஡ா஡ர்.

از زرتشت تا مصباح

اولین نقطه سفر سلمان فارسی است. سلمان علاوه بر ظاهر جسمانی و ظاهری، از نظر جسمی و روحی نیز دچار مشکل است، اما از نظر روحی، مذهبی و مذهبی نیز دچار مشکل است. از زرتشتی‌گری به می‌رسیت می‌رسد. و انواع مسیحیان را در کلیسا و مردم بررسی می کند، لباس آنها را می پوشد، در عمق آنها قدم می زند و نقاط ضعف و قوت آنها را کشف می کند. سپس با یهودیان و مانویان و مصریان ملاقات می کند و پس از آن آغاز اسلام را می بیند و سرانجام در کرانه های صلح اسلام آرامش می یابد.

پاپی که مسلمان بود!

چهارمین نکته ای که باید به نام سلمان پاسخ داده شود، این است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با سلمان فارسی به اسلام، پیامبر صلی الله علیه و آله و حضرت علی علیه السلام به طور کامل صحبت کرده است. در وقد سلمان فارسی در هیک کازی از مسیری که می‌سوم می‌شود تا کرایی شود، هیک‌وقت کرایی را در بربار المعابت (ص) و امام علی (ع) نیم‌تره. با توجه به جایگاه بزرگی که سلمان در دوران حضور خود در بیزانس داشت و حتی به مقام پاپ رسید، وقتی در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) قرار گرفت، واقعاً معنای رابطه بین پیامبر و پیروانش. یکی سرسبردگی، پیرویو و فیلایتـرانی کامل کے را او را به قدری می کند کے کدری می کند کہ کے ہےے۔۔. همچنین حضرت علی (ع) هم وکتی را می‌بیند تکیز کی‌که کد در تکیب کیبر «می‌فرمایند علم اول و اخر را می‌داند و به همه کیز» درد دارد. این را یکی مثل حضرت علی (ع) می گوید. حتی به این نسبت داده می شود که اولین ترجمه سوره حمد به زبان فارسی توسط سلمان فارسی ترجمه شده است. در براب مجرای سقیفه هم تصر معروف «کردید و نیردید» که به توطئه های سقیفه است را به زبان فارسی در زمان بر زبان میافرد.

سنگ بنای شیا در ایران

پنجمین و مهم‌ترین نکته در خصوص ویژگی‌های سلمان فارسی این است که رابطه او با اهل بیت (علیهم السلام) و امام علی سرآغاز، رابطه عمیقی است که بعداً به رابطه ایران و ائمه با ایران و ایران خواهد انجامید. گسترش رابطه عمیقی که بین سلمان فارسی و پیامبر و امام علی و خاندان طهارت و طهارت شکل می گیرد، مسیری را ایجاد می کند که در نهایت ایرانیان را به نفوذ ائمه می رساند و ائمه نیز شاگردان و شاگردان را بهتر از ایرانیان می بینند. این نکته بسیار مهمی است که می دانیم سلمان فارسی پایه گذار و اولین سنگ بنای ملت ایران است. آن سنگ وال هم سلمان فارسی است.

سلمان از اهل بیت است

ششمین نکته تأثیرگذاری این است که سلمان در محیط اطراف تأثیر دارد. אנ העמ בה משער ו שבר ו ראשמים אסט ק ה בה בה סיר و סולוק בסה אש. و تی سال‌ها عمری که دارد و مصیری حرکی ک تی کرده است، جزر سهابی کبار مـــــــــٰم (ص) به شماره می‌رود. وقتی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) جمله «سلمان منا اهل البیت» را می‌گوید، می‌توان آن را این گونه تعبیر کرد که مقام شبیه به مقام اهل بیت و اهل بیت علیهم السلام است. پس سلمان فارسی که از هفت خوان سیر گذشت و پیاده رفت، وقتی به شهر رسید و خدمت پیامبر گرامی اسلام (ص) رسید، چنان آرامش و سکون و عظمتی در محضرش داشت که حضورش در شهر بسیار بود. تاثير گذار. अधिक दर उलिन फाइनाहा दर जगाब जाजाब, प्रेडाय का हैजाब रा मिधोद व आश्लाम ब देड़ उ अ ज महलके क उन्डक व जंग हैजाब नेजात मिकंद मिकंड از این رو سلمان در زمره معدود شخصیت هایی است که تأثیر عمیقی در تاریخ محیط زیست دارد.

سلمان فارسی بزورگ اما مهجورمانده

نکته هفتم و نکته پایانی این است که با وجود تمام نکاتی که مطرح کردم، متاسفانه سلمان فارسی یکی از مهم ترین شخصیت های دنیاست و به همین دلیل به ایران توجهی نداریم. هذا در جميعية اسلامي هم آن‌طور كه ​​مي‌بايد او را به كار نگيرد. برخی از دیدگاه ها، قضاوت ها و نقطه نظرات یک نفر به دادگاه، باعث شد که برخی از افراد نسبت به این شخصیت نگاه منفی داشته باشند. از سویی برکه از غیرایرانی ها هم با نگاه نجازپرستانه به و مینگرنند و از هر دو ترف مدر عزلومیت کار می کند. باید اکرای یشان کارکا کریں تنمر شود کتاب های مختلف و رمان های مختلف نوشته شد. خوشبختانه آقای میرباقری سریال سلمان فارسی را هم می سازد تا این کار در نهایت به مقصد اصلی برسد و مردم با سلمان فارسی شخصیت مهم دنیای ایران یعنی اسلام بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید