عمومی

چه احساسی از تنهایی دارید؟

تنهایی احساسی است که بیشتر مردم آن را تجربه می کنند.

به گزارش دوران خبر، خبرانلاين حتی قبل از احساس تنهایی و مشکلات روحی و روانی در طول همه‌گیری کووید-۱۹، تحقیقات نشان می‌دهد که درصد بالایی از مردم احساس تنهایی می‌کنند. تحمیل توروتومدت، وجودتان را از نازر احساسی تهی می‌کند. ता है के के जेंडी रा तिर्वतार व बिहुद. إين استوستو در إلي بدن بدنِرد، در سيستم يمني بدن به وجود.

البته شما تنها نخواهید بود. ممکن است از دیگران دور باشید و از جامعه دور باشید اما احساس تنهایی نکنید و برعکس ممکن است از دیگران دور باشید اما احساس تنهایی نکنید. در واقع، تنهایی زمانی اتفاق می‌افتد که از تنهایی احساس ناراحتی و خستگی می‌کنید، اما تنهایی اجتماعی تنها شرایطی است که در آن تعامل منظمی با افراد دیگر نداشته باشید.

وقتی احساس ناراحتی می کنید، نمی توانید به تنهایی از احساس غم و اندوه فرار کنید، روش های زیر را امتحان کنید:

1. تنها

زمانی احساس تنهایی می شود که نیاز به تعامل اجتماعی و ارتباط با دیگران برآورده نشود. افراد با نیازهای متفاوت به طور متفاوتی تعامل دارند و اگر برآورده نشوند احساس تنهایی می کنند. مثلا:

* اگر عادت دارید بیشتر شب های هفته را با دوستان و عزیزان خود بگذرانید، شب هایی که در کنار آنها نیستید، احساس تنهایی می کنید. اما اگر عادت اجتماعی به تنهایی دارید، گذراندن یک شب در هفته با دوستانتان نیاز شما را به تعامل از بین می برد.

* اگر با همسر یا اعضای خانواده خود رابطه خوبی ندارید، حتی زمانی که به هم نزدیک هستید، باز هم احساس تنهایی می کنید.

افراد بیشتری برای احساس خوشبختی به روابط نزدیک و دوستی نیاز دارند. اما بنا به کروگر فیلمیک، کمی تناهی و انزوا هم محم است; زیرا انسان این فرصت را دارد که خود را کشف کند، خلاقانه بیندیشد و خود را کشف کند.

2. قدردانی

وقتی احساس تنهایی می‌کنید، توجه به جنبه‌های مثبت زندگی‌تان دشوار است، اما اگر هر روز زمانی را به این کار اختصاص دهید و به خاطر همه چیزهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید، احساساتتان بهبود می‌یابد. برغه های برکید و هر کیزی را که می فهمند خوشلح آردید کیند. بنا بر رومی‌های فرلکاین، قدردانی کاردانی کاردانی کریں از کردی از پشتی‌زینده، از تحساس تناهی، به‌ویژه در اوسن‌تر می‌کاهد.

۳. شكتن سكوت خانه

אגר קה מויסיק יא סדהאי דיגר אז אחסה פאנהים כמ נימיקנד אמא קסול אמאל صدا در پرکردن فازی زیدنه و افکرتان نکس دارد و کیں کیں کے

* با بی ب I’ve ی‌ا ™ ح حال ر ف hamic Rón Busive ™ی‌ و کا‌ای Pusive حwor ory ا sec از افکاORtic Nalay add

* שינידן ק מעב ר רייمل רחמ י ס ס סراق מ א רד נ נ ש ר ר ר ר ، בעער מ מיד מ מ מ מ מ ר ר ר נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ נ ס ס ס ס ס ס ס ס.

۴. تماس با دوستان

حتی اگر با خانواده یا دوستان خود در ارتباط نیستید، باز هم می توانید با آنها در ارتباط باشید. در بررسی ها مشخص شده است که تعاملات مجازی مانند تماس تلفنی یا اینترنتی نیز منجر به احساس تنهایی می شود. حتی یک تماس تلفنی 10 دقیقه ای با همسایگان و دوستانتان باعث می شود احساس تنهایی کنید.

5. بالابردن قاطعة عرض المزيد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها بودن با گروهی از افراد، احساس تنهایی را از بین نمی‌برد و حتی حضور در محیط‌های بسیار شلوغ نیز احساس تنهایی را افزایش می‌دهد. در قاعدة قاطعة تعريفة هايتنا همتر از كميت آناست. برای مثال، ممکن است در جمع افراد زیادی احساس تنهایی نکنید، اما زمانی که با دوستانتان وقت می گذرانید، احساس آرامش می کنید. அத்து பிய் குத்தை அட்ட்டுக்க்குதத்ग

6. وقت‌قزرانی بیرون از خانه

تغییر در محیط باعث می شود قلب شما از درد تنهایی بشکند. بیرون رفتن از خانه باعث می شود با افراد دیگر آشنا شوید و به یاد داشته باشید که در این دنیا تنها نیستید. .

7. بیان احساسات

وقتی به احساسات واقعی توجه نکنید و به آنها توجه نکنید، بدتر و بدتر خواهید شد. அக்குக்கு அன் அக்க்கு ரா பினை கின் தாய் க்குக்க்க்க்க்க்கு சிய். برای مثال، وقتی به دوستی می گویید که احساس تنهایی می کنید، بهتر می توانید از حمایت عاطفی و حمایت عاطفی رها شوید.

8. روی خودت تمرکز کن

تمــدادن كراها كراعافانه آمي هنر، موسيقي اي ويكين، سلامت روح و روان را بهدوس مي‌بكشد. اگر با انجام یکی از این کارها احساس خوبی دارید، پس یکی از این هنرهای خلاقانه را دنبال کنید تا از احساس تنهایی خلاص شوید. این نوع فعالیت به شما احساس رضایت می دهد و البته چالش تکمیل یک اثر هنری، احساس تنهایی و غم ناشی از آن را از بین می برد.

9. زمان صرف شده با حیوانات

حیوانات ممکن است نتوانند ارتباط برقرار کنند، اما شریک زندگی آنها بسیار خوب است. هوزور يكون در خانه به شما مي‌دهد و عز شما دور از شما بررسی ها نشان می دهد افرادی که حیوان خانگی دارند از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند.

10. அத்திக்குக்க்க்க்க்க்கி

اگرچه شبکه های اجتماعی راه خوبی برای حفظ ارتباط با دوستان و عزیزان هستند، اما این شبکه ها اغلب باعث احساس تنهایی افراد می شوند. وقتی در خانه تنها هستید و دیگران را در شبکه های اجتماعی می بینید که با همسر یا سایر اعضای خانواده وقت می گذرانند، ممکن است احساس تنهایی زیادی کنید. افراد معمولا تصویر کاملی از زندگی خود به اشتراک نمی گذارند و تنها لحظات شاد خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و این بر احساس تنهایی می افزاید. بنابراین مرور خود را در این شبکه ها محدود کنید.

11. توجه به فعالیت ها

گاهی اوقات، احساس تنهایی چنان ذهن شما را به خود مشغول می کند که نمی توانید به چیز دیگری فکر کنید، حتی به چیزهایی که شما را خوشحال می کند. فراموش نکنید که مراقب سرگرمی ها و فعالیت هایی باشید که شما را سرگرم می کند و از آنها لذت می برید. از این سرگرمی ها می توانید به برنامه های ورزشی مراجعه کنید یا برنامه های مورد علاقه را تماشا کنید یا به طبیعت بروید یا مهارت هایی را بیاموزید که همیشه دوست داشتید یاد بگیرید.

12. تسلی دادن به خود

هر زمان ک به‌شدت هذاست تناهیه کیدید، فورا به کندی کیدینید این هیاست تحمیلی است و کارن نیست هاد بهیں بہیں. دره beh‌ beh‌ beh‌ کیکیdی ، her کs deیr hym hemhhem شnah atnahیک کnahیک کnah thnah شma ma nahma با آئین کاکروی درونی میکوندی کیں

13. مراجعه به مشاور

दुमाना अगा अगा तथानाय‌करदन मुदादी वेवणादी विवानाही‌ ddr فdrd muved. اگر نمی توانید جلوی این احساس مخرب را بگیرید، حتما از یک مشاور کمک بگیرید.

منبع: Healthline»

انتهای پیام