ورزشی

آغاز پخش ویژه برنامه «یورو 2024» از شبکه سه

همزمان با آغاز هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا از جمعه 25 خرداد ماه، شبکه سه سیما ویژه برنامه «یورو 2024» را روی آنتن می برد.

یه گزارش دوران خبر و به نقل از روابط عمومی شبه سه سیما، ویژه برنامه «یورو 2024» به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و با دکور اختصاصی از روز جمعه 25 خرداد همزمان با مسابقه افتتاحیه جام ملت های اروپا بین دو تیم آلمان – اسکاتلند، به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

 این مسابقات به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود و 24 کشور در آن شرکت دارند.

شبکه سه سیما اعلام کرده است تمامی بازی های این مسابقات بصورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد و برخی بازی ها به دلیل همزمانی با یکدیگر، از شبکه ورزش سیما بروی آنتن خواهند رفت.

در این ویژه برنامه ترکیبی از گزارشگران جوان و پیشکسوت بصورت همزمان حضور خواهند داشت.

پیمان اسدیان و حمید محمدی اجرای ویژه برنامه «یورو2024» را برعهده خواهند داشت.

 در مرحله گروهی این مسابقات بطور متوسط حدود 12 ساعت از کنداکتور شبکه سه به ویژه برنامه یورو 2024 اختصاص داده خواهد شد، که علاوه بر پخش زنده مسابقات، بخش های تولیدی دیگری نیز درنظر گرفته شده است که شامل معرفی بازیکنان، تیم ها، سابقه تیم ها در جام و … خواهد بود.

 تجزیه و تحلیل و بررسی تیم ها در دستور کار این برنامه خواهد بود که از کارشناسان زبده داخلی و خارجی به صورت زنده دعوت خواهد شد تا به بحث و بررسی کارشناسی مسابقات برای علاقمندان به فوتبال بپردازند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.