علمی و پزشکی

ابراز نگرانی نماینده چابهار نسبت به تشدید کرونا و کُندی واکسیناسیون

نماینده مردم چاباخار در مورد تشدید بیماری ایسکمیک قلب در سیستان و بلوچستان ابراز نگرانی کرده است.

معین الدین سعید در مصاحبه با دوران خبر با ابراز نگرانی از بیماری قلبی عروقی ، گفت: “این منطقه ضعیف ترین زیرساخت های بهداشتی را دارد.

نماینده مردم چاباخار در مجلس یازدهم ادامه داد: متأسفانه این موضوع باعث نگرانی مردم شده است. تعطیلات نوروز مدیریت نشد و از آن زمان ما در دامنه های بسیار تند ضرر کرده ایم. کاش به جای این فرار ، آنها به فکر بیماران باشند و از میزان بیماری بکاهند. مقامات به جای پاسخگویی به نقاط ضعف خود ، شکایت های زیادی می کنند.

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد آمار مرگ و بیماری در سیستان و بلوچستان گفت: “این یک واقعیت است که شرایط واکسیناسیون هیچ ارتباطی با میزان بیماری ندارد.” بسیاری از کشورها تزریق دوز دوم را متوقف کرده اند ، اما ما هنوز در مرحله واکسیناسیون هستیم. ما از برخورد نمایندگان وزارت بهداشت متاسفیم. من نیات را نمی خوانم و این داستان را به عنوان یک تئوری توطئه در نظر نمی گیرم ، نکته این است که مقامات به جای پاسخگویی ادعاهایی را مطرح می کنند.

وی در پایان با مراجعه به مسئولان برای حل مشکلات عروق ویروس کرونا سیستان و بلوچستان گفت: از مسئولان می خواهم پروتکل های بهداشتی را تقویت کرده و آنها را بهتر کنند ، روند واکسیناسیون را تسریع کرده و مراکز درمانی استانها را در اختیار آنها قرار دهند. راه حل های اصلی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید