عمومی

استفاده از ظرفیت مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش کلیدی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به‌گزارش خبرنگار آنلاین، محمد عباسی ظهر سه شنبه در نشست مشترک شورای اجتماعی و کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار کرد: دشمن از تمام توان خود برای به انحراف کشیدن جوانان کشورمان بهره گیری می‌کند و ضروری است تمام دستگاه‌ها به صورت مرتب و مستمر هرماه نشست‌ها و کمیسیون‌های مختلفی برای این موضوع تشکیل و پیگیری کنند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: دشمن طی سال‌های اخیر سعی کرده با جنگ ترکیبی، اغتشاشات را گسترش دهد اما با هوشیاری مردم این فتنه‌ها خاموش شده است.

عباسی بیان کرد: امام راحل ادبیات گفتمان جهانی را تغییر داد چراکه برنامه دشمن در همه کشورهای اسلامی کم رنگ کردن مذهب تشیع بود و از نگاه استکبار جهانی شیعه جرم بزرگی است و باید با آن مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اولویت قرار دادن مسائل اجتماعی در دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: دشمن تاکنون موفقیتی در مسائل اجتماعی نداشته و در ایران اسلامی نیز پاسخ قدرتمندی به تمام فتنه‌های دشمن داده شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور افزود: سر منشأ اینترنت در وزرات دفاع آمریکا است و دشمن در چند سال اخیر تلاش کرده آموزش‌هایی در فضای مجازی به نسل جدید ارائه کند که تأثیرگذار بوده است و باید در راستای رفع این مشکل تدابیری اندیشیده شود.

عباسی افزود: رهبر معظم انقلاب از اقدام دشمن به عنوان شبیه خون فرهنگی یاد کردند و از آسیب‌های اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین خطر علیه ایران اسلامی یاد کردند.

وی بر شناسایی نقاط حادثه‌خیر فرهنگی تاکید کرد و گفت: همه سکونتگاه‌های بحرانی در نقاط حاشیه شهر قرار دارد بنابراین تمام دستگاه‌ها باید ظرفیت و امکانات خود را در راستای کاهش مسائل اجتماعی بکار گیرند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی برای کاهش و مقابله با آسیب‌های یک اقدام اثر گذار است و امید است سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این مهم که مورد انتظار حاکمیت است موفق عمل کنند.