جهاد دانشگاهی نقشی مهم در عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی داشته است

دوران خبر/ایلام استاندار ایلام گفت: جهاد دانشگاهی به‌ عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است.

 «حسن بهرام‌نیا» در پیامی به مناسبت سال‌روز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: شانزدهم مردادماه سال‌روز تشکیل جهاددانشگاهی است و این نهاد انقلابی به‌عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است.

وی گفت: جهاد دانشگاهی، رویش اصیل انقلاب و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: تربیت نیروی انسانی متعهد، انقلابی، مومن و متخصص در تراز انقلاب اسلامی و همچنین توسعه فناوری در حوزه‌های مختلف (با توجه به مزیت استان در حوزه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و …) از ماموریت‌های این نهاد انقلابی است.

بهرام نیا تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از ابتدای تاسیس تا امروز عملکرد موفقی در کارنامه‌ی خود ثبت کرده و امروز شاهد پویایی و بالندگی بیش از پیش آن در همه‌ی ابعاد مختلف علمی و فرهنگی در محیط‌های آموزشی کشور هستیم.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند در برقراری ارتباط مناسب با دیگر نهادها و نیز مطالعه و شناخت صحیح موضوعات مختلف، خدمات شایان و عظیمی با شناسایی درست ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی، در معرفی پتانسیل بی‌نظیر محصولات استراتژیک و علی‌الخصوص گیاهان دارویی استان و همچنین پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر تبدیل علم به ثروت به جامعه، ارائه‌ی خدمت مفید کند.

استاندار ایلام گفت: در پایان فرارسیدن سال‌روز چهل و چهارمین سال‌روز تأسیس جهاددانشگاهی را به کارکنان خدوم این نهاد انقلابی، جامعه‌ی دانشگاهی و مردم شریف استان ایلام تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری را برای همه‌ی دانشگاهیان و جویندگان حکمت و معرفت مسئلت دارم.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت این نهاد اثربخش از شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتباط آن با سایر حوزه‌های علمی و اجرایی کشور، شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در جهت تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» باشیم.

انتهای پیام