اجتماعی

حساب‌های سال مالی ۱۴۰۲ شهرداری تهران بسته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خرگزاری آنلاین، مهدی رضایی فر، مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران از تکمیل فرایند بستن حساب‌های سالی مالی ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه و واحدهای ستادی شهرداری تهران خبر داد.

وی بر نقش بستن حساب‌های سال مالی ۱۴۰۲ واحدهای اجرایی شهرداری تهران، به عنوان ساز و کار لازم برای تهیه گزارش تفریغ بودجه و صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ و پیش نیاز ایفای مسئولیت پاسخگویی مدیریت شهری به شهروندان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد.

رضایی فر در ادامه با بر شمردن ویژگی‌های فرآیند بستن حساب‌های سال مالی ۱۴۰۲، انجام این مهم را حاصل مجموعه فعالیت‌های منسجم و هدفمندی دانست که با مشارکت و تلاش مستمر همکاران حوزه‌های مالی واحدهای اجرایی شهرداری تهران در جهت استقرار انضباط مالی صورت پذیرفته است. بر این اساس بیش از ۱۲۲ هزار سند حسابداری در واحدهای اجرایی شهرداری تهران بر پایه مستندات و پس از سیر مراحل قانونی خرج از جمله، رعایت بودجه مصوب تخصیص یافته و نظارت مالی قبل از خرج، توسط قائم مقامان ذیحسابی مستقر در این واحدها هزینه شده که به ارزش بیش از ۱۰۳ همت به حساب هزینه منظور گردیده است، که این امر مبین حجم گسترده فعالیت‌های انجام شده برای حل موضوعات کلیدی کلانشهر تهران در حوزه‌های متعلق از جمله حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی بوده است.

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.