حوادث

دستگیری 5 مجرم در پاتوق هایشان در غرب تهران

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت 5 مجرم در طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش دوران خبر، سرهنگ محمدرضا موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری پنجم در روز گذشته، ماموران تیم عملیات سرکلانتری پنجم با شناسایی پاتوق های سارقان و اخذ دستور قضایی در سه نقطه به مخفیگاه متهمان ورود کرده که نتیجه آن دستگیری دو سارق حرفه ای و دو موبایل قاپ و کشف چندین دستگاه تلفن همراه سرقتی بود.

وی گفت: با توجه به گزارشاتی که شهروندان مبنی بر امنیت پارک ها و بوستان ها به پلیس داده بودند، پس از پاکسازی پاتوق ها، ماموران پلیس اقدام به سرکشی از پارک های منطقه کردند و موفق به جمع آوری 12 معتاد متجاهر، دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش به همراه سلاح سرد و توقیف 15 عدد موتورسیکلت فاقد پلاک یا پلاک مخدوش شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: معتادان متجاهر به مراکز بازپروری ارجاع داده خواهند شد. همچنین برای متهمان دستگیرشده نیز پرونده ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

موسوی گفت: در ادامه این عملیات طی سرکشی از پارکینگ های سطح حوزه یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد که در این خصوص هم پرونده ای تشکیل شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.