ورزشی

راز پرسپولیسی‌نشدن پدیده لیگ برتر فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

نام سامان فلاح از لیگ بیستم بر سر زبان‌ها افتاد. جایی که این بازیکن از رده‌های پایه پیکان به تیم بزرگسالان راه یافت و مهدی تارتار از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کرد. او در سن ۱۹ سالگی برای خودروسازان به میدان رفت و با بازی‌های درخشان، خیلی زود به مهره اصلی در تیم پیکان در نیم‌فصل دوم تبدیل شد.

با حضور مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان، او نیز اعتماد ویژه‌ای به فلاح داشت و از این بازیکن در خط دفاعی تیمش استفاده کرد. درخشش فلاح منجر به حضور او در تیم ملی امید نیز شد و این بازیکن با پشنهاد تیم‌های بزرگ فوتبال ایران از جمله استقلال و پرسپولیس مواجه شد.

سامان فلاح امروز به عنوان ممهان در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش حضور پیدا کرد و برای اولین بار به ماجرای پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت واکنش نشان داد.

مدافع تیم ملی کشورمان گفت: پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس واقعا وجود داشت، اما تا وقتی که آن اتفاق (تصادف) رخ نداده بود. بعد از تصادف ۳ ماه از فوتبال دور بودم و پس از آن تازه نرم‌دوی را تازه شروع کردم.

فلاح در ادامه افزود: باشگاه پیکان هم خیلی با رفتنم موافق نبود، ولی دوست داشتم که جایی برم تا پیشرفت کنم. حتی موضوع لژیونرشدنم نیز مطرح بود. ولی مبلغ رضایت‌نامه‌ام هم طوری بود که فقط باشگاه‌های خصوصی توان پرداخت آن را داشتند. اما زمان پیشنهادات استقلال جدی‌تر بود. اما بعد از تصادف پرسپولیس و سپاهان پیشنهادشان را پس گرفتند و دیگر من را نمی‌خواستند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.