رب انار چند کالری دارد؟

یکی از سوالات متداول در مورد میوه ها ارزش کالری آنها است. به عنوان مثال، “انار چند کالری دارد؟” این میوه نه تنها برای کاهش وزن مفید است، بلکه به بهبود مقاومت به انسولین نیز کمک می کند. با این حال، مانند هر غذای دیگری، مصرف متعادل انار مهم است. دانستن اینکه 250 گرم انار حاوی 208 کالری و یک فنجان دانه انار دارای 145 کالری است، به ما کمک می کند که زیاد از آن مصرف نکنیم. برای آشنایی بیشتر با سایت torshvash همراه باشید.

یک انار چند کالری دارد؟

محتوای کالری انار و فرآورده های آن

✅ برای هر 100 گرم انار: 83 کالری

✅ 1 دانه متوسط: 208 گرم

✅ 1 فنجان دانه انار: 145 کالری

✅ 1 قاشق غذاخوری انار خشک: 19 کالری

۱ قاشق غذاخوری آب انار: ۴۸ کالری

1 فنجان آب انار: 136 کالری

✅ 1 قاشق غذاخوری آب انار: 40 کالری

✅ 100 گرم ریمونی لواش: 306 کالری

کالری انار خشک

انار یک میوه فصلی است که بیشتر در پاییز و زمستان یافت می شود. اما با خشک کردن دانه های انار می توانید از فواید این میوه در فصول دیگر نیز بهره مند شوید. این روش نه تنها امکان استفاده از انار را در تمام طول سال فراهم می کند، بلکه هر قاشق غذاخوری انار خشک تنها 19 کالری دارد که آن را به یک مکمل مغذی و کم کالری در وعده های غذایی تبدیل می کند. برای اطلاع از قیمت ترشی انار با ما تماس بگیرید.

کالری 100 گرم آب انار و حقایق تغذیه ای

آب انار که هزاران سال است به عنوان دارو مورد استفاده قرار می گیرد سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است. طبق بررسی چی شی، این نوشیدنی خوشمزه نه تنها به پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان، آلزایمر، بیماری های قلبی و آرتروز کمک می کند، بلکه آن در کاهش فشار خون نیز موثر است. هر لیوان آب انار طبیعی حاوی 136 کالری است که آن را به گزینه ای سالم برای مصرف روزانه تبدیل می کند.

کالری مربای انار

مربای انار که شاید خیلی ها ندانند با جوشاندن آب انار و شکر و اضافه کردن دانه های انار و آبلیمو درست می شود. این مربا نه تنها زیبا و خوش رنگ است، بلکه هر قاشق آن حاوی 40 کالری است، بنابراین می تواند گزینه ای جذاب برای صبحانه یا به عنوان افزودنی شیرین به دسرها باشد.