بین الملل

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

جعفری مطرح کرد؛

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

فرمانده سپاه شهرستان فومن عنوان کرد: آمریکایی‌ها با شعار آزادی بیان اقدام به ضرب و شتم دانشجویانی می‌کنند که حرف‌شان دفاع از مردم مظلوم غزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاهیان شهرستان فومن در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

این مراسم با حضور محسن جعفری، فرمانده سپاه شهرستان فومن، جمعی از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.

در این تجمع که به همت بسیج دانشجویی، پایگاه شهید پورطاعتی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برپا شد، حاضران انزجار خود از رفتار غیرانسانی پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های شهرستان فومن ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

فرمانده سپاه شهرستان فومن با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: بیش از هفتاد دهه دنیا شاهد استبداد و ظلم و جور نظام‌های سلطه به‌خصوص رژیم جعلی، غاصب و کودک‌کُش در منطقه است و امروزه در دنیا گفتمانی جدید برپاست.

جعفری توضیح داد: امام خمینی(ره) گفتمان مقاومت، آزادیخواهی و ایستادگی را نه‌تنها در منطقه، بلکه در دنیا بنیان نهاد و دانشجویان آمریکا و همه دانشجویان دنیا برای برپایی این گفتمان برخاستند.

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

وی متذکر شد: مهم‌ترین خواسته عمومی مردم آزادیخواه جهان، آزادی فلسطین و جلوگیری از نسل‌کُشی غزه است و دنیا شاهد سرکوب وحشیانه و ددمنشانه، اعتراض دانشجویان و آزادیخواهان به سیاست‌ها و اقدامات ضدانسانی در غزه است.

فرمانده سپاه شهرستان فومن افزود: موضوع غزه و فلسطین معطوف و محدود به منطقه نیست، همه جای دنیا، ندای حق‌طلبی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه شنیده می‌شود و ما شاهدیم در کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان دارند، پلیس و نیرو‌های امنیتی با خشونت وارد دانشگاه می‌شوند و حرکت مسالمت‌آمیز دانشجویان در دفاع از مردم غزه را با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان پاسخ می‌دهند.

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای طبیعی و محیط زیستی جهانی. با استفاده از دانش در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم. با تمرکز بر اثرات رویدادهای طبیعی بر جوامع، نقشه‌ای کامل از تغییرات زمین را برای شما می‌کشم.