فرهنگ و هنر

مس رفسنجان، پرحاشیه، بی پول و ناکام با الهامی/ بی سر و صدا و رو به جلو با نویدکیا

بررسی روند تیم‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم

مس رفسنجان، پرحاشیه، بی پول و ناکام با الهامی  بی سر و صدا و رو به جلو با نویدکیا

مس رفسنجان با وجود عملکرد بهتر در نیم فصل دوم نتوانست رتبه بتک رقمی کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در فصلی که گذشت در رتبه دهم لیگ برتر قرار گرفت که دو نیم فصل متفاوت داشت. 

این تیم در دور رفت مسابقات با هدایت ساکت الهامی نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در دور برگشت با محرم نویدکیا نتایج بهتری گرفته و امیدوار شدند.

مس تا پایان هفته چهارم تنها ۲ امتیاز گرفت اما توانست با کسب دو پیروزی  خود را از بحران خارج کند.هر چند با شکست برابر استقلال بار دیگر دچار چالش شد. عجیب ترین نکته در مورد مسی ها درگیری بازیکنان این تیم بعد از مصاف با استقلال بود که چهره های سرناس این تیم مقابل چشمان همه با یکدیگر درگیر شدند و کمتر کسی فکر می کرد این نفرات دوباره بتوانند کنار هم بازی کنند. مس تا پایان نیم فصل اول ۷ امتیاز از ۸ بازی گرفت و از هفته دهم تا چهاردهم، ۵ شکست را متحمل شد، اگر چه در هفته پایانی نیم فصل اول پرسپولیس را در رفسنجان متوقف کرد و در نهایت با ۱۵ امتیاز در رتبه دهم جای گرفت.

پس از موافقت با استعفای ساکت الهامی، سعید دقیقی تا یکقدمی سرمربیگری مس پیش رفت و حتی در تمرین تیم شرکت کرد اما در نهایت به شمس آذر قزوین بازگشت تا در نهایت محرم نویدکیا سرمربی این تیم شود.

رفسنجانی ها با حضور نویدکیا نتایج به مراتب بهتری گرفتند و ۱۰ هفته متوالی را بدون قبول شکست پشت سر گذاشتند. البته این تیم در ۵ هفته آخر ۳ شکست را متحمل شد تا نتواند نیم فصل دوم را بدون شکست به پایان برساند. با این حال مس در دور برگشت ۲۰ امتیاز گرفت تا با ۳۵ امتیاز رده دهم را کسب کند، هر چند اگر یکی از ۳ شکست دور برگشت را نداشت شاید رتبه‌ای تک رقمی کسب می‌کرد.

مس رفسنجان به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرده و امروز با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند. قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند فصل را برای محرم نویدکیا و شاگردانش به اوج برساند چون برای تیم شکست خورده نیم فصل اول با کوهی از مشکلات مالی رسیدن به فینال و حتی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی می تواند یک موفقیت بزرگ محسوب شود.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.