ورزشی

مشکل بازدارنده در مسیر آسیایی اسنوکربازان ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که سال گذشته به میزبانی ایران برگزار شد و با قهرمانی امیر سرخوش در رده سنی بزرگسالان همراه بود امسال در عربستان و شهر ریاض برگزار خواهد شد.

ایران از تیم های شرکت کننده در این دوره مسابقات است که در هر دو رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال نماینده اعزامی خواهد داشت اگرچه هنوز ویزای بازیکنان شرکت کننده صادر نشده است.

اسنوکر قهرمانی آسیا از روز جمعه (۸ تیر) آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. قرار است اسنوکربازان ملی پوش ایران روز چهارشنبه (۶ تیر) عازم عربستان شوند اما تا به امروز ویزای آنها صادر نشده است و همین مسئله حضور ایران در مسابقات و دفاع از عنوان قهرمانی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در سه بخش ۶ توپ، زیر ۲۱ سال و تیمی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال برگزار می شود.

امیر سرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند (بزرگسالان) همراه با تیرداد آزادی پور، شایان للگانی، شاهین سبزی و یزدان مکرم (زیر ۲۱ سال) اسنوکربازانی هستند که در ترکیب آسیایی ایران قرار گرفته اند.

سال گذشته در مسابقاتی که به میزبانی ایران برگزار شد، امیرسرخوش در بخش ۶ توپ قهرمان آسیا شد. در رده سنی زیر ۲۱ سال هم نمایندگان ایران دوم‌ و سوم شدند.