عمومیکسب و کارهای برتر روز

معایب خرید فالوور از سایت نامعتبر!

خرید فالوور یکی از راه‌های افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرامی است. بسیاری از افراد از مزایای این کار اطلاع دارند اما شاید هیچ کس توجهی به معایب نمی‌کند. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی مزایا و معایب خرید follower ببینیم که آیا این عمل می‌تواند برای پیج ما مناسب باشد؟

مزایای خرید فالوور

فالوورها نقش مهمی در موفقیت کسب و کار ایفا می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال افزایش میزان دنبال کننده‌های خود هستید، حتما از اهمیت این امر خبر دارید. برای آگاهی بیشتر قصد دارم تا مزایای خریدن فالوور را بیان کنم:هر کاربری که خریداری می‌کنید، سبب خواهد شد. البته به شرطی که از شرکت معتبر و مورد اعتمادی خرید خود را انجام داده باشید. به این ترتیب نرخ تعامل کاربران در داخل پیج شما نیز افزایش خواهد یافت.

  • اعتماد سازی برای کاربران جدید

به جز افزایش نرخ تعامل، خرید مخاطب می‌تواند کاربران دیگر را برای فالو کردن شما ترغیب کند. به خصوص اگر در ابتدای راه اندازی پیج خود باشید، افراد به سختی شما را دنبال خواهند کرد. دلیل این امر ساده است. قطعا پیجی با 100 هزار فالوور شانس بیشتری برای فالو شدن دارد تا پیجی که فقط 100 نفر دنبال کننده جذب کرده است.بنابراین حتی اگر برای افزایش فالوور واقعی پیج خود برنامه ریزی کرده‌اید، بهتر است که ابتدا با خریدن دنبال کننده، سعی کنید اعتماد مخاطبین را جلب کنید.

معایب خرید فالوور

در این قسمت به معایب خریدن فالوور می‌رسیم. جالب است بدانید که بیشتر ضررهایی که خرید مخاطب روی پیج شما می‌گذارد، زمانی رخ خواهد داد که پیج شما از طریق شرکتی نامعتبر اقدام به دریافت دنبال کننده کرده باشد.بسیاری از ادمین‌ها برای این که هزینه کمتری جهت خریدن follower  متحمل شوند، رو به استفاده از خدمات ارزان تر می‌آورند. دقت کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و قیمت پایین نشانگر کیفیت بد فالوورهای اضافه شده به پیج شما خواهد بود. بنابراین فالوورهایی که به پیج شما افزوده شده‌اند، ظرف مدت کوتاهی ریزش خواهند کرد.

  • کاهش اعتماد مخاطبین به برند شما

باید این حقیقت را پذیرفت که کاربران امروزی از هوش بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی هستید و ارائه دهنده خدمات شما ضعیف باشد، فقط به فالوورهای فیک شما افزوده خواهد شد. بالا رفتن تعداد فالوورهای فیک علاوه بر کاهش دادن میزان تعامل با پیج در مقایسه با عدد follower، باعث سلب اعتماد مخاطب به شما می‌شود.

افزایش فالوور واقعی به جای فالوورهای فیک

مزایای خریداری فالوور باعث می‌شود تا در این شبکه‌ی اجتماعی رشد کنید و درآمد خود را بهبود ببخشید. بنابراین نمی‌توان از خریدن دنبال کننده برای یک پیج کاری صرف نظر کرد. اما باید دقت کرد که مخاطبینی که پیج ما را دنبال می‌کنند باید فالوورهای واقعی باشند. واقعی بودن فالوورها به واسطه فاکتورهایی مانند میزان تعامل کاربران با پیج سنجیده می‌شود. تا بلکه با یک ذره‌بین درست‌وحسابی ببینیم که آیا در مجموع به نفع پیج شماست یا به ضررتان.

مشکلات خرید فالوور اینستاگرام

اجازه بدهید اول از مضرات و مشکلات خرید فالوور اینستاگرام صحبت کنیم، بعد از آن شما را با انواع مزایای خرید آن هم آشنا خواهیم کرد.

1_ حذف فالوورها

اولین ضرر خرید فالوور اینستاگرام این است که ممکن است بعد از مدتی کلاً همۀ فالوورهای فیک‌تان حذف شود! درواقع اینستاگرام طی این سال‌ها بارها فالوور فیک حساب‌های مختلفی را با توجه به محاسبات خودش حذف کرده است. در این شرایط قطعاً با حذف فالوورهای فیک حساب‌تان، هزینه‌ای ‌را که برای خرید آن پرداخت کرده بودید، از دست می‌دهید و به‌نوعی از نظر مالی ضرر می‌کنید.

2_ ریزش فالوورها

خیلی مواقع ممکن است برای خرید فالوور فیک، به سراغ شرکت‌های فروشنده نامعتبری بروید. این شرکت‌ها متاسفانه فالوورهایی را می‌فروشند که بعد از مدت کوتاهی به مرور شما را آنفالو می‌کنند. به این ترتیب عملاً ممکن است بعد از 1 سال متوجه شوید که نیمی یا حتی همۀ فالوورهایتان ریزش کرده‌اند. البته باز هم می‌گوییم، این درصورتی اتفاق می‌افتد که از شرکت‌های نامعتبری برای خرید فالوور فیک کمک گرفته باشید.

3_ حذف پیج!

یکی دیگر از معایب خرید فالوور اینستاگرام، احتمال حذف شدن پیج شماست! درواقع بازهم اگر به سراغ شرکت‌های نامعتبر فروش فالوور اینستاگرام بروید، آنها بی حساب‌وکتاب خدمات‌شان را به شما ارائه می‌دهند. به این ترتیب ممکن است اینستاگرام به پیج شما به‌عنوان یک پیج اسپمر و تبلیغاتی شک کند و در مواردی دست به حذف کامل اکانت‌تان بزند!.

4_ بی‌اعتمادی کاربران

در گذشته کاربران اینستاگرام دانش فنی بالایی نداشتند؛ این یعنی اینکه مثلاً اگر مشاهده می‌کردند که حساب اینستاگرام شما 10 هزار فالوور دارد، به‌عنوان یک حساب معتبر به آن نگاه می‌کردند و خودشان هم دنبال‌تان می‌کردند. اما امروز چی؟

5_ کاهش تعامل

الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، نمایش یک پست از حساب شما را در اکسپلور، به چیزی به اسم “تعامل” وابسته کرده‌اند!این یعنی اگر امروز پستی را منتشر کردید که در همان دقایق اول تعداد زیادی لایک و کامنت گرفت، الگوریتم‌ اینستاگرام آن را به دیگر مخاطبان هم نشان می‌دهد. اما اگر تعامل این پست پایین باشد، حتی مخاطبان خودتان هم متوجه‌اش نمی‌شوند چه برسد به بقیه!

 مزایای خرید فالوور اینستاگرام

خب، تا اینجا با همۀ معایب خرید فالوور اینستاگرام آشنا شدید. اما در ادامه می‌خواهیم به سراغ مزایای خرید فالوور برویم و آنها را هم بررسی کنیم.

1_ جذب بیشتر فالوور حین تبلیغات

تا الان چندبار شده که صفحۀ یک پیج اینستاگرام را باز کنید، از محتوایش خوش‌تان بیاید اما صرفاً به‌خاطر تعداد فالوور بسیار پایینش، از دنبال کردن آن صرف‌نظر کنید؟درواقع مهم‌ترین مزیت خرید فالوور اینستاگرام، پر کردن همین حفرۀ خالی اعتماد است که در ذهن مخاطبان نسبت به پیج‌های تازه‌کار وجود دارد.

2_ جلب اعتماد

حالا زمانی که اکانت شما تعداد زیادی فالوور داشته باشد، اثر تایید اجتماعی در ذهن مخاطبان فعال می‌شود و به آنها دستور می‌دهد که فالو کردن یا حتی خرید از این اکانت، کار عاقلانه‌ای است.

هنوز سردرگم هستید؟

ببینید، لپ کلام این مقاله این بود که اگر قصد دارید با تبلیغات که یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش فالوور است، تعداد فالوورهای واقعی پیج‌تان را بالا ببرید، بهتر است قبل از آن مقداری فالوور بخرید. به این ترتیب مخاطبانی که از تبلیغات به سراغ پیج‌تان می‌آیند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.

افزایش فالوور واقعی با کد تخفیف ویژه

حق دارید برای خرید فالوور اینستاگرام سایت مطمئنی را انتخاب کنید چون این روزها تعداد سایت های فروش فالوور اینستاگرام از کاربران اینستاگرام هم بیشتر شده است! و همین باعث می شود راه برای افراد سودجو هموار شود. اگر تصمیم به خرید فالوور برای پیج تان گرفته اید باید بدانید که تمام سایت های موجود که خدمات خرید فالوور اینستاگرام ارائه می کنند معتبر نیستند! به همین دلیل ممکن است با خرید فالوور از این سایت ها به مشکل جدی برخورد کنید.

معایب خرید فالوور از سایت نامعتبر!

متاسفانه این روزها سایت های زیادی در زمینه فروش فالوور کار خود را آغاز کرده اند که واقعا نمی توان به آن ها اعتماد کرد. به طور کلی اگر از سایت های نامعتبر اقدام به خرید فالوور کنید اولا پول تان هدر می رود و ثانیا ممکن است پیج تان از فالوورهای فیک پر شود. کیفیت فالوورها خیلی مهم است متاسفانه خیلی از این سایت ها برای فروش بیشتر فالوور ارزان و بی کیفیت به شما می فروشند که باعث آسیب رساندن به پیج تان می شود!

شناسایی سایت معتبر در زمینه خرید فالوور

اگر قصد دارید فالوور برای پیج اینستاگرام تان خریداری کنید پیشنهاد می کنیم برای این کار از هر سایتی که توی گوگل پیدا می کنید اقدام نکنید! چون همانطور که قبلا گفتیم ممکن است سرتان کلاه برود. اکثر سایت های فروش فالوور که به تازگی کار خود را شروع کرده اند مطمئن نیستند و ممکن است پس از خرید فالوور از آن ها برای پیج تان مشکل پیش آید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فاکتورهایی که در تشخیص سایت معتبر خرید فالوور باید مد نظرتان باشد را به شما بگوییم.

بررسی سابقه و اعتبار سایت

اولین کاری که در تشخیص سایت معتبر خرید فالوور باید انجام دهید بررسی سابقه و اعتبار سایت مورد نظر است. باید ببینید چقدر سابقه فعالیت دارد. یعنی از کی و چه مدت زمانی است که فعالیت خود را شروع کرده است. سپس باید ببینید چه جایگاهی در نتایج جست و جوی گوگل دارد. البته فقط به این مورد استناد نکنید چون این روزها خیلی از سایت ها با تبلیغات در گوگل لینک 1 هستند.

بررسی تعداد مشتریان راضی

در مرحله بعد باید جویای تعداد مشتریان شان تا الان باشید. ببینید چه مشتریان قبلی از خدمات دهی سایت مورد نظر راضی بودند یا خیر! تعداد مشتریان بالا نشان دهنده سابقه فعالیت زیاد و درخشان بودن سابقه شان است.

مطمئن شدن از پشتیبانی خوب سایت

سایتی خدمات خوبی ارائه می دهند که پشتیبانی خوبی داشته باشد. متاسفانه خیلی از سایت های خرید فالوور در ایران پشتیبانی خوبی ندارند و به محض اینکه پول می دهید به آن ها دیگر جواب شما را نمی دهند. در واقع اکثرا این سایت ها به فکر کسب درآمد هستند و مشتری مداری در سیستم شان درست تعریف نشده است. برای مطمئن شدن از این موضوع می توانید از خریداران قبلی سوال کنید و یا اینکه پشتیبانی آنلاین داخل سایت را محک بزنید. ببینید درست جواب شما را می دهند یا همیشه جواب های سربالا می دهند.

بررسی مجوزهای فعالیت

اگر قصد دارید از سایت معتبر فالوور خریداری کنید حتما مجوزهای فعالیت شان را بررسی کنید. اینماد و نماد ساماندهی دو مجوز رسمی در کشور ماست که سایت های قابل اعتماد هر دوی این مجوزها را دارند. پس اگر سایتی این مجوزها را نداشت معتبر نیست و نباید ازش خرید کنید. البته اکثر سایت های فروشگاهی در ایران نمادهای فوق را دارند اما سایت های خرید فالوور همه شون ندارند!

منبع: Buy Instagram followers