ورزشی

پایان مصدومیت طولانی: مسی بالاخره برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

مسی به دلیل مصدومیت در جریان بازی اینترمیامی برابر نشویل در چارچوب رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ از زمین بازی بیرون رفت و از آن زمان دیگر نتوانست تیمش را در هیچ دیداری همراهی کند. 

غیبت او در طول این مدت به شدت به ضرر اینترمیامی تمام شد و آن‌ها نتوانستند نتایج خوبی را در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به دست آوردند و در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی کونکاکاف چمپیونز کاپ هم برابر مونتری شکست خوردند تا در آستانه حذف قرار بگیرند.

اما فهرست اعلام شده از سوی تاتا مارتینو برای بازی امشب تیمش مقابل کلرادو خبر بسیار خوبی برای هواداران اینترمیامی و مسی به همراه داشت، چون نام این بازیکن در فهرست این تیم برای این دیدار به چشم می‌خورد و به معنای آمادگی او برای بازگشت به میادین است. 

هنوز مشخص نیست که آیا مسی می‌تواند از ابتدا در ترکیب اینترمیامی به میدان برود یا کادر فنی این تیم روی او ریسک نخواهد کرد و از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌کند، اما حضور این ستاره در فهرست قوت قلبی برای بازیکنان و هواداران به حساب می‌آید.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.