اقتصادی

پیشنهاد مرکز ملی فضای مجازی به کاندیداهای ریاست‌جمهوری

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می‌کنم هر ۶ کاندیدای محترم از این فضا جهت ارائه برنامه‌ها استفاده کنند.

به گزارش دوران خبر، شورای نگهبان امروز بررسی صلاحیت داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به پایان رساند و ستاد انتخابات کشور هم اسامی نامزد نهایی این انتخابات را اعلام کرد که مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف تایید صلاحیت شدند.

در این راستا، حسین دلیریان- سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی اظهار کرد: فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌ها برای کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری است و پیشنهاد می‌کنم هر ۶ کاندیدای محترم از این فضا جهت ارائه برنامه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: مرکز ملی فضای مجازی هم برای کمک به استفاده درست کاندیدها از فضای مجازی برنامه ریزی بسیار خوبی انجام انجام داده است.

دلیریان تأکید کرد: از سوی دیگر هیچ فرد، ستاد یا هواداری حق ندارد با استفاده از فضای مجازی محتوای دروغ، خلاف واقع و تهمت آمیزی منتشر کند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.