عمومیکسب و کارهای برتر روز

 چگونه از خدمات پس از فروش نمایندگی دوو در هشتگرد استفاده کنیم؟

پیگیری مشکلات شما و شکایت از دوو:

در این مقاله سعی می کنیم تا در خصوص مشکل و شکایت شما از لوازم خانگی دوو راهنمایی های لازم را انجام دهیم و به سریع ترین شکل ممکن آن را حل نماییم.

پرتکرارترین سوالات و مشکلات مربوط به عناوین زیر هستند:

(پشتیبانی دوو، لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟، قیمت یخچال ساید دوو اصل کره، نمایندگی دوو در هشتگرد ، شرکت دوو، سایت دوو، نصب دوو، نمایندگی های دوو، رسیدگی به شکایات لوازم خانگی، سایت دوو، 1699 دوو، شکایت از شرکت دوو، شکایت دوو، خدمات پس از فروش دوو)

قبل از راهنمایی و تشریح پرتکرارترین مشکلات و شکایت ها از دوو لازم است توضیحات مهمی در خصوص کارکرد سایت فرابازار به شما بدهیم.

فرابازار پلتفرمی برای ثبت نظرات و شکایات شما از برندها و محصولات و خدمات آنهاست. در فرابازار با مکانیسم شفافیت و اطلاع رسانی به برندها سعی در حل مشکلات و شکایت شما از برندها و از جمله لوازم خانگی دوو هستیم.

شکایت و نظر شما در صفحه اختصاصی هر برند و در این مثال صفحه اختصاصی برند دوو ثبت و شفاف می شود و به اطلاع عموم و همزمان به اطلاع شرکت مربوطه می رسد. شرکت مذکور تا زمانی که به درخواست شما واکنش نشان ندهد و اقدامی در راستای حل شکایت شما انجام ندهد شکایت باز خواهد ماند.

این مکانیسم و تبدیل شدن نظرات و شکایات شما به امتیاز باعث ماندگاری نظر و شکایات شما خواهد شد. در نهایت شرکت ها بسته به اهمیت موضوع رضایت مشتری در استراتژی های برندشان سعی در حل موضوع برخواهند آمد. با این راهکار درصد بالایی از شکایات تا کنون حل شده اند. شفاف بودن نظرات و شکایات شما و رشد این محتوا در بستر اینترنت باعث می شود که دیگر مصرف کنندگان که قصد خرید از محصولات برند دوو را دارند با نظرات و شکایات شما مواجه شوند و با خواندن آنها قبل از خرید انتخابی هوشمندانه و دقیق داشته باشند. همچنین تاثیر نظرات و شکایات شما در فروش های آتی یک شرکت و در اینجا برند دوو روی دیگری از قدرت شفافیت نظرات و شکایات شما و راهکار فرابازار برای حل شکایت شما و تاثیرگذاری نظرات شماست.

گارانتی محصولات انتخاب سرویس

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره داشتیم از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید لوازم خانگی نیاز است به آن دقت نمایید، توجه به گارانتی کالاها می باشد. شرکت انتخاب سرویس به جهت رفاه حال و بهره مندی بیشتر مشتریان خود از خدمات گارانتی و علاوه بر آن اطمینان به محصولات تولیدی خود مدت ضمانت نامه محصولات تولیدی خود را به میزان چشم گیری افزایش داده است که در قسمت زیر به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم داشت.

 مدت ضمانت نامه و گارانتی انواع تلویزیون از تاریخ نصب کالا به مدت 24 ماه می‌باشد.

 مدت ضمانت نامه و گارانتی انواع لباسشویی اتوماتیک و ظرفشویی از تاریخ نصب کالا به مدت 18 ماه می‌باشد.

 مدت ضمانت نامه و گارانتی انواع محصولات سینمای خانگی و DVD PLAYER از تاریخ تولید به مدت 24 ماه می‌باشد.

 مدت ضمانت نامه و گارانتی انواع یخچال و یخـچال فریزر و ساید بای ساید از تاریخ نصب کالا به مدت 24 ماه می‌باشد.

 مدت ضمانت نامه و گارانتی کمپرسـور انواع یخچال، فریزر، یخچال فریزر و ساید بای ساید به مدت 60 ماه از تاریخ نصب محصول می‌باشد.

 

نصب و راه اندازی محصولات انتخاب سرویس

نصـب و راه انـدازی، تعمیر و تعویض قطـعات کلیه محصولات انتخاب سرویس توسط کارشناسان خود مجموعه انجام می گردد که برای این موضوع می توانید در 7 روز هفته و بطور 24 ساعته درخواست خود را ثبت نمایید. برای این منظور نیاز است پس از خرید لوازم منزل مورد نیاز خود با شماره 1699 و یا راه های اشاره شده در فوق، تماس گرفته تا کارشناسان مربوطه به محل اعزام شوند. تنها به این مورد توجه نمایید که قبل از نصب و قبل از رسیدن کارشناسان به محل به هیچ وجه کارتن و بسته بندی محصولات را باز ننمایید و تنها در صورت درخواست کارشناس می توانید کالا را از بسته بندی خارج کنید.

هزینه نصب، راه اندازی، آموزش و ایاب و ذهاب سرویس کاران و کارشناسان مجموعه انتخاب سرویس به صورت کاملا رایگان بوده و مشتری نیاز به پرداخت مبلغی در رابطه با این موضوعات نخواهد داشت. اما در صورت داشتن خدمات اضافی مانند نصب آنتن مجزا، نصب پایه دیواری، نصب محافظ برق و محافظ صفحه نمایش هزینه بر عهده مشتری می‌باشد.

دوو تک سرویس تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو (daewoo) در ایران که با ارائه خدمات نوین تعمیراتی اعتماد هرچه بیشتر مشتریان عزیز را جلب نموده است.

در چه صورتی نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو تک سرویس داریم:

  • روشن نشدن یا درست‌کار نکردن لباسشویی دوو
  • تولید صدای ناهنجار
  • نشان دادن ارور (error) روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی

لازم به ذکر است خدمات ما فقط در زمینه تعمیرات می باشد. سرویس های تعمیراتی تعمیرگاه دوو تک سرویس مشکلات فنی ماشین لباسشویی شما را با نهایت دقت و کیفیت بر طرف می نماید.دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو ، ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی دوو به شما عزیزان را افتخار خود می داند…

دوو تک سرویس، تعمیرگاه و نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو.پس از کمپانی هیوندای شرکت دوو، یک شرکت کره‌ای سازنده لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر می باشد که در جایگاه دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی قرار دارد. شرکت‌ های سامسونگ و ال‌ جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند. یخچال دوو به ندرت دچار مشکل می گردند ولی خرابی و ایراد در هر وسیله ی برقی که شما به صورت روزانه یا هفتگی از آن استفاده می کنید ممکن است رخ دهد.که در این زمینه شما می توانید روی خدمات تعمیرات تعمیرگاه دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات دوو حساب ویژه ای باز کنید!

مزایای انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو تک سرویس

  • بهره مندی از سرویس های تعمیراتی حتی در روزهای تعطیل تنها با یک تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات یخچال فریزر دوو(daewoo)
  • بهره مندی از تخصصی ترین افراد کار آزموده در حوزه الکترونیک و عدم سپردن یخچال به تعمیرگاه های بی تجربه و غیر معتبر
  • ساپورت قطعات اورجینال در تعمیرگاه مجاز دوو تک سروس و تعویض قطعات در صورت عدم تعمیر با ارائه ضمانت نامه
  • سرویس دهی در 24 ساعت شبانه روز
  • تعمیر یخچال معیوب در محل کار، منزل یا …