عمومیکسب و کارهای برتر روز

یک نوشیدنی چربی سوز قوی

یکی از بهترین راه‌های لاغر شدن، به‌خصوص در افرادی که می‌خواهند شکم و پهلوی خود را آب کنند؛ این است که در طی روز به‌جای استفاده از میان وعده‌های حجیم و خوردن غذا، از انواع نوشیدنی برای کاهش اسیدیته معده و در نتیجه کاهش احساس گشنگی و گن لاغری ترکیه ای استفاده نمایند. حال چنانچه نوشیدنی که در طی روز مصرف می‌کنند از نوع نوشیدنی های چربی سوز باشد و در طی روز از گن لاغری لباس مجلسی استفاده شود، روند کاهش وزن و لاغری سرعت می‌گیرد. برای تهیه نوشیدنی‌های چربی سوز می‌توان از انواع مختلف میوه برای تهیه انواع اسموتی استفاده کرد. در ادامه چند نوع معجون لاغری سریع شکم را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع نوشیدنی های چربی سوز ساده!

برخی از انواع نوشیدنی های چربی سوز به شکل آب میوه های چربی سوز ویا از ترکیب چند ماده تهیه می‌شوند و طرز تهیه آن‌ها آسان‌تر است. در ادامه به چند مورد از این نوشیدنی های چربی سوز اشاره می‌کنیم.

کرفس و لیمو ، بهترین چربی سوز دنیا

احتمالاً تا به حال راجع به خاصیت کرفس در لاغری و کاهش وزن شنیده‌اید. لیمو نیز مشابه همین خاصیت را در بدن دارد. کرفس و لیمو هر دو کالری و کربوهیدرات کمی دارند، اما فیبر آن‌ها بالا است. برای آن‌که یک معجون لاغری سریع شکم داشته باشید، می‌توانید کرفش، لیمو و خیار را با یکدیگر مخلوط کرده و به‌عنوان یکی از نوشیدنی های چربی سوز قوی، در بین روز ویا صبح میل کنید.

اسموتی تمشک ، نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا

احتمال شنیده‌اید که خوراکی‌های ترش می‌تواند سبب کاهش وزن شوند. تمشک آنتی اکسیدان بالایی دارد و در نتیجه به سلامت بدن کمک می‌کند، متابولیسم را افزایش داده و سبب پاکسازی و سم زدایی از کبد می‌شود. در طرز تهیه اسموتی تمشک می‌توانید ۵ عدد تمشک، ۵ عدد زغال اخته و ۵ تکه خیار را به همراه کمی آب و میزانی یخ در مخلوط کن ریخته و پس از آن‌که خوب مخلوط شدند، آن را نیم ساعت در یخچال قرار داده و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف کنید.

سرکه سیب ، چربی سوزترین ماده دنیا

چنانچه برای مصرف سرکه سیب با محدودیت روبرو نیستید، به مدت ۷ روز و به میزان یک فنجان سرکه سیب مصرف کنید که بهترین چربی سوز دنیا است. همچنین می‌توانید آن را در کنار لیمو ترش و برگ نعنا به چربی سوزترین ماده دنیا تبدیل کنید. چنانچه می‌خواستید این ترکیب را به مدت بیشتری نگه دارید، آن را در فریزر قرار دهید. از خواص سرکه سیب ایجاد احساس سیری و همچنین افزایش متابولیسم بدن است.

نوشیدنی های چربی سوز با دانه چیا

دانه چیا خواص بسیاری برای بدن دارد که مهم‌ترین آن خاصیت آنتی اکسیدانی است و همچنین به بدن کمک می‌کند تا چربی‌های اضافی را سریع‌تر از بین ببرد. برای تهیه یکی از نوشیدنی های چربی سوز با دانه چیا، می‌توانید آن را با آبلیمو مخلوط کنید که خاصیت آنتی اکسیدانی آن بیشتر شده و به دلیل وجود ویتامین C، سبب افزایش انرژی بدن گردد.

این نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف می‌شود و تنها کافی است یک قاشق دانه چیا را در یک لیوان آب ریخته و یک نصف لیمو به آن اضافه کنید؛ پس از ۱۰ دقیقه می‌توانید نوشیدنی خود را مصرف نمایید. اگر از یک فروشگاه معتبر قیمت گن لاغری شکم و پهلو زنانه را بگیرید و یک گن خوب برای خود تهیه کنید ، قطعا روند چربی سوزی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

لیموناد زنجبیل ، معجون لاغری سریع شکم

یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز، لیموناد زنجبیل است. زنجبیل بهترین چربی سوز دنیا است که نه‌تنها سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد؛ بلکه سبب سرعت بخشیدن به هضم غذا می‌گردد. با اضافه کردن لیموترش به زنجبیل، می‌توانید چربی سوزترین ماده دنیا را بسازید. چنانچه نوشیدنی های چربی سوز همچون زنجبیل را همراه با ورزش کردن مصرف نمایید، می‌تواند بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو باشد. در طرز تهیه لیموناد زنجبیل، ابتدا زنجبیل کوچک را رنده کرده و در آب داغ دم می‌نماییم؛ پس از آنکه دم کشید و آب آن خنک شد، سه لیمو ترش را در دمنوش خود بچکانید. چنانچه دوست داشتید این نوع از نوشیدنی های چربی سوز را شیرین‌تر کنید، می‌توانید از عسل به مقدار بسیار کم استفاده نمایید.

انواع نوشیدنی‌های چربی سوز برای ورزش کدامند؟

در ادامه انواع نوشیدنی چربی سوز را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با مشورت پزشک متخصص و مربی ورزشتان آن‌ها را قبل، در حین و بعد تمرین مصرف کنید.

1. آب سبزیجات

طبیعت برای هر معضلی چاره‌ای دارد، تنها کافی است آن را بدانید و به آن عمل کنید. آب سبزیجات به‌خصوص آب کرفس، یک محرک فوق‌العاده برای چربی سوزی است. با نوشیدن آب سبزیجات چربی سوز مصرف کربوهیدرات را کاهش می‌دهید و مستقیماً با ساختار چربی‌های قدیمی بدن بخصوص نواحی شکم و پهلو حمله خواهید کرد. تصور کنید می‌خواهید دیوار بزرگی را تخریب کنید، آب سبزیجات تجهیزات لازم شما برای این کار خواهد بود. علاوه بر این، مصرف آب سبزیجات، باعث جذب فیبر خوراکی می‌شود. فیبر می‌تواند با ایجاد حس سیری، اشتهای شما را کاهش داده و باعث کاهش وزن شما شود. آب سبزیجات نه‌ تنها از بهترین نوشیدنی های چربی سوز است، بلکه یک خوراکی فوق‌العاده برای سم‌زدایی بدن است.

2. چای سبز

چای سبز را می‌توان یک پادشاه بزرگ در میان نوشیدنی های چربی سوز دانست. کاتچین یک آنتی‌اکسیدان فوق‌العاده قوی برای چربی‌سوزی است که به‌وفور در چای سبز مشاهده می‌شود. قطعاً چاقی شکم و چربی‌های نواحی شکم و پهلو، بدترین نوع چاقی است ک به‌سختی هم آب می‌شود و افراد را در این مسیر به دردسر می‌اندازد. چای سبز می‌تواند حل‌کننده مشکل شما باشد. این نوشیدنی چربی‌سوز، به آزاد کردن سلول‌های چربی در شکم، آن‌ها را در معرض از بین رفتن قرار می‌دهد. یک دوره از این چای فوق‌العاده در هنگام ورزش استفاده کنید تا تأثیرات آن را به‌وضوح ببینید.

3.آب

theconversation می‌گوید آب مهم‌ترین و اصلی‌ترین نوشیدنی های چربی سوز است. حتی اگر از نوشیدنی‌های چربی‌سوز خاصی استفاده می‌کنید، نباید از مصرف آب غافل شوید.نوشیدن دو لیوان آب در هنگام ورزش به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند. آب سموم بدن را دفع می‌کند و راه را برای عمل کردن نوشیدنی‌های دیگر باز می‌کند، درصد سوخت‌وساز را افزایش می‌دهد و باعث کنترل اشتها نیز می‌شود. نوشیدن آب در هنگام ورزش به تعریق بیشتر کمک می‌کند و باعث شفافیت در پوست و تقویت رشد مو نیز می‌شود. آب درعین‌حال بسیار ارزان و در دسترس است، پس از هدیه‌های این نوشیدنی بهشتی محروم نشوید.

4. اسموتی‌ها

اسموتی‌ها نوعی از نوشیدنی های چربی سوز در حین ورزش هستند که با شیوه‌های مختلفی درست می‌شوند. این نوشیدنی‌ها پرکالری، معدنی از فیبر و پروتئین هستند. ساختار این نوشیدنی‌ها به نحوی است که انرژی‌بخش و چرب‌سوز هستند و بیشتر در نواحی شکم و پهلو آثار خود را نشان می‌دهند.اسموتی‌ها را می‌توانید با طعم‌های مختلف درست کنید و جانشین نوشیدنی‌های شیرین و مضر قرار دهید تا هم از خوردن آن‌ها لذت ببرید و هم از فواید آن بهره‌مند شوید.

لیستی از نوشیدنی های چربی سوز

اول از همه و قبل از این‌که اَنگ زرد بودن بزنید، باید به شما بگوییم که واقعاً نوشیدنی‌های وجود دارند که به شکلی علمی به چربی‌سوزی بدن انسان کمک می‌کنند و می‌توانند سرعتِ کاهش وزن را افزایش دهند. در نتیجه، به عنوان پاراگرافی توجیهی، این را در ذهن داشته باشید. در ادامه به نوشیدنی چربی‌سوز اشاره می‌کنیم، فوایدشان را می‌گوییم و طرز تهیه‌شان را به شکل مرحله‌به‌مرحله شرح می‌دهیم:

۱- چای دارچین

چای دارچین جدا از مزیت لوکس و لاکچری بودنی که برای کافه‌ها دارد، به عنوان یکی از نوشیدنی های چربی سوز هم شناخته می‌شود. این چای حاوی آنتی‌اکسیدان‌های مختلف و خواص آنتی‌بیوتیکی است و مصرف آن پیش از خواب، می‌تواند متابولیسم بدن را تقویت کند.

فواید چای دارچین

  •     دارچین یک ادویه با منبع غنی‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها است و به همین خاطر، مصرف آن توانایی بدن در مبارزه با بیماری‌ها و رادیکال‌های آزاد را بیش‌تر می‌کند.
  •     این ادویه، حاوی ترکیبات سالم برای قلب است و می‌تواند خطر التهاب را کاهش، میزان کلسترول خوب بدن را افزایش دهد و فشار خون را کم کند.
  •     مصرف دارچین سطح قند خون را کم می‌کند و اثربخشی انسولین را برای بیماران افزایش می‌دهد.
  •     نوشیدن چای دارچین قبل از خواب به کاهش چربی‌های بدن کمک می‌کند.
  •     دارچین از ترکیباتی تشکیل شده که منجر به حذف باکتری‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها می‌شود.

طرز تهیه چای دارچین

  1.     ۱ فنجان آب را بجوشانید و ۲ پیمانه پودر دارچین به آن اضافه کنید. می‌توانید یک برگ بو هم در کنار دارچین داخل آب بذارید.
  2.     آن‌ها را مخلوط کنید و اجازه دهید حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دم بکشند.

نکته: چای دارچین را حتماً نیم ساعت قبل از خواب بنوشید تا بتوانید نتایج مؤثرتری بگیرید.

۲- آب شنبلیله

با وجود این‌که خیلی کم در خانه‌های ما ایرانی‌ها پیدا می‌شود، اما آب شنبلیله یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای چربی‌سوزی است. دانه‌های این گیاه، کاهش وزن را به مقدار خیلی زیادی آسان‌تر می‌کند و باعث تولید گرما در بدن می‌شود.

فواید آب شنبلیله

  •     آب شنبلیله یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای اشخاصی است که با اسیدیته دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با هضم غذا مشکل دارند.
  •     دانه‌های شنبلیله در تنظیم سطح قند خون معجزه می‌کند.
  •     شنبلیله، چه به شکل دانه و چه به شکل نوشیدنی، باعث افزایش مواد مغذی در شیر مادر و بیش‌تر شدن وزن در نوزادان می‌شود.
  •     این گیاه به دفع سموم کمک می‌کند و در فعالیت‌های روده، تأثیری مثبت دارد.
  •     آب شنبلیله به‌خاطر تولید گرما در بدن، می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن هم کمک کند.

طرز تهیه آب شنبلیله

  1.     اول از همه، آب را در ظرفی بجوشانید و دانه‌های شنبلیله خردشده را به آن اضافه کنید.
  2.     بگذارید بین ۳ تا ۵ دقیقه دم بکشند. بعد از آن، آب را از یک صافی معمولی عبور دهید تا برای نوشیدن آماده شود.

۳- چای بابونه

جدا از بهبود کاهش وزن، اگر با گازهای تولیدشده در معده‌تان مشکل دارید و همواره از این‌که در جمع نشسته‌اید و به‌سختی خودتان را کنترل می‌کنید، عذاب می‌کشید، چای بابونه می‌تواند دوای درد شما باشد.

فواید چای بابونه

  •     بابونه آنتی‌اکسیدان‌هایی دارد که می‌تواند کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.
  •     خوردن چای بابونه به بهبود اسهال، زخم معده، حالت تهوع و کنترل گاز معده‌تان کمک می‌کند. به عبارتی، هر مشکل معده و گوارشی‌ای که داشتید، می‌توانید به چای بابونه پناه ببرید.
  •     این گیاه آنتی‌اکسیدانی به اسم آپیژنین دارد که خطر ابتلا به برخی انواع سرطان را کم می‌کند.
  •     بابونه به‌خاطر خاصیت ضدالتهابی باعث کنترل قند خون می‌شود، به ویژه اگر آن را بعد از یک وعده غذایی مصرف کنید.
  •     این گیاه منبعی از آنتی‌اکسیدان‌های فلاون است که می‌توانند به بهبود عملکرد قلب کمک کنند.

طرز تهیه چای بابونه

  1.     اول آب را به خوبی بجوشانید و آن را در یک لیوان بریزید.
  2.     در مرحله بعد، برگ‌های خشک شده بابونه را به آب اضافه کنید. دربِ ظرف را بگذارید و ۱ تا ۲ دقیقه صبر کنید. می‌توانید در این قسمت مقداری زنجبیل به آن اضافه کنید.
  3.     در آخر، با یک صافی چای را در فنجان بریزید و قبل از خوابیدن، آن را در رخت‌خواب به شکلی گرم بنوشید.