علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

رنگ بندی سایه چشم لاکچری کوین

داشتن چشم‌هایی زیبا از مواردی است که می‌تواند جذابیت زیادی به چهره‌ شما ببخشد. خانم‌ها و دختر خانم‌هایی که به انتخاب لوازم آرایشی با کفیت برای چشم‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ می‌توانند زیبایی چشم‌های خود را با سایه چشم لاکچری کوین «Luxury Coin» تجربه کنند. این محصول از پرطرفدارترین محصولات آرایشی لاکچری کوین است، که با دارا بودن پالت‌هایی با 4 رنگ زیبا و خاص، جذابیتی عالی به چشم‌های شما عزیزان می‌بخشد.

قدرت ماندگاری و فید بالا از نمونه مزایای خوب و عالی این محصول می‌باشد. این محصول را در فروشگاه  aghayebiz.com، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید و از آرایش زیبای چشم‌های خود لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید؛ و با تمامی نکات مرتبط با محصول آشنایی پیدا کنید.

سایه کریستال لاکچری کوین  (4 رنگ)

زیبایی چشمان خود را با سایه کریستالی لاکچری کوین چندین برابر کنید. با استفاده از سایه کریستال لاکچری کوین ماندگاری آرایش تا حد قابل توجهی بالا می رود و تا ساعت ها شکل مطلوب خود را از دست نخواهد داد. رنگ های موجود در این پالت ثابت بوده و با گذر زمان دچار خشک شدن و یا تغییر رنگ نمیشود.

سایه چشم

یکی از لوازم آرایشی که کاربرد آن بر روی پلک‌ها و زیر ابروها مورد استفاده قرار میگیرد، سایه چشم است. سایه برای زیبایی و داشتن نگاه جذاب استفاده می‌شود. علاوه بر این عمق و ابعاد چشم را می توان به کمک آن جلوه داد و مکمل رنگ چشم است  این ماده آرایشی بیشتر توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از اصلی ترین و چالش برانگیز ترین قسمت های آرایش از نظر خانم ها آرایش چشم است. برای داشتن آرایشی اصولی باید تمام نکات حرفه ای را رعایت کرد. انتخاب درست سایه چشم یکی از این دسته موارد است. سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها استفاده می شود. اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد.

انواع سایه چشم:

سایه چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر پایانی متفاوتی دارند. همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین آن ها به کاری دشوار بدل شود.

سایه چشم پودری:

سایه پودری یکی از رایج ترین انها می باشد و برای کسانی که تجربه چندانی در آرایش با سایه چشم ندارند، پیشنهاد بسیار مناسبی است. این نوع از سایه‌ی چشم اغلب بصورت پالت های فشرده دو یا چهار تایی و یا بصورت تک پیگمنت عرضه می شوند.

سایه چشم کرمی:

این سایه برق بیشتری به پشت چشم می بخشند اما معمولا برای پوست های چرب مناسب نیستند. این نوع سایه ها اکثرا در یک ظرف کاسه‌ ای کوچک ارائه می ‌شوند و رنگ‌ های مختلف آن‌ ها به صورت تکی به فروش می ‌رسد و به سبب همین ویژگی می توانید دو یا چند رنگ را با هم ترکیب کرده و رنگ های زیبایی را پدید آورید. برای استفاده از سایه چشم کرمی پیشنهاد می شود قلمو های آرایشی که سر های بزرگتری دارند استفاده نمایید چرا که مانع از ریختن سایه می شوند.

سایه چشم مایع:

سایه چشم‌ مایع معمولا در بسته بندی شبیه به برق لب یا رژهای مایع عرضه می‌شود. برخلاف ظاهر این سایه که به نظر می رسد تنها برای افراد حرفه ای قابل استفاده است، این نوع سایه چشم یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مبتدیان است. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های گوناگون و اغلب بصورت تکی به فروش می رسد. برای اعمال این سایه می توان به طور مستقیم  از براش خود آن استفاده کرد و یا با آن خط چشم کشید. نکته مهمی که در رابطه با سایه های مایع وجود دارد این است که این نوع سایه ها به سرعت خشک می شوند. بنابراین هر چند استفاده از آن ها ساده است ولی کنترل آن سخت می باشد.

سایه چشم پودری شل:

اغلب آرایشگران و خانم هایی که در آرایش حرفه ای هستند. از این نوع سایه استفاده می کنند. پودر این سایه کاملا از هم جدا و دانه ‌ای است و استفاده از آن ممکن است. کمی سخت باشد. چرا که این پودرها از هم جدا هستند. و ممکن است حین آرایش کردن به روی پوست شما ریخته و آرایش شما را خراب کنند. به همین دلیل شاید بهتر باشد. افراد مبتدی فعلا سمت این نوع سایه چشم نروند. هم چنین لازم به ذکر است. اگر پوست خشکی دارید. بهتر است هنگام استفاده از سایه چشم پودری شل مراقب باشید. چراکه می تواند خشکی پوست را افزایش داده و چین و چروک ایجاد کند.

سایه چشم مدادی:

اگر علاقه ای به آرایش های پیچیده چشم ندارید، استفاده از سایه چشم مدادی گزینه ی مناسبی برای شماست. سایه چشم‌‌های مدادی از جمله راحت ‌ترین سایه چشم‌ ها هستند که در رنگ های مختلفی به فروش می رسند و دوام طولانی که دارند آن‌ها را برای آرایش طولانی مدت روزانه مناسب می ‌سازند.

سایه چشم پخته شده:

یکی از انواع سایه چشم که در طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، سایه پخته شده است. این نوع از سایه ها به راحتی با هم ترکیب می ‌شوند و مناسب آرایش‌های ترکیبی چشم خواهند بود. برای استفاده از شدت رنگ بالا این سایه از قلموی مرطوب و برای استفاده از شدت کمتر این سایه می توانید از قلموی خشک استفاده کنید.

قیمت سایه چشم لاکچری کوین در وبسایت آقای بیز

خرید لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب برای خانم‌های باسلیقه از اهمیت بالایی برخوردار است. در عین حال قیمت این محصولات در تهیه آنها نیز تاثیر زیادی می‌گذارند. با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد قیمت‌ها متغیر هستند. شما عزیزان با نوع محصول و تعدادی که انتخاب می‌کنید، قیمت آن را مشخص و تعیین می‌نمایید. این محصول در وبسایت بیز از تاریخ انقضای طولانی مدتی برخوردار می‌باشد و همین امر موجب شده تا قیمت این سایه مات کریستالی بسیار مقرون به صرفه باشد.

قیمت سایه چشم‌ لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز بسیار مناسب بوده و در عین حال از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با خاطری آسوده از خرید آنلاین سفارش خود را در وبسایت بیز با آدرس اینترنتی «Aghayebiz.com» ثبت کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های درج شده با تیم مشاورین ما در تماس باشید و از مشاوره کاملا رایگان بهره‌مند شوید.

با سایه 4 رنگ لاکچری کوین (4 رنگ) زیبایی چشمان خود را به رخ بکشید.

فروش سایه کریستال لاکچری کوین به صورت اینترنتی در نماینده فروش محصولات .

سایه چهار رنگ کریستال لاکچری کوین شامل سه شماره به شرح زیر می باشد

سایه چهار رنگ کریستال لاکچری کوین شماره 601

سایه چهار رنگ کریستال لاکچری کوین 602

سایه چهار رنگ کریستال لاکچری کوین 603

سایه چهار رنگ کریستال لاکچری کوین 604

استفاده از لوازم آرایشی مرغوب در ماندگاری بالا و تاثیر بالای آرایش دخیل است و اگر بخواهیم تاثیر آن را به خوبی شاهد باشیم بهتر است از برس های آرایشی استفاده کنیم. این محصول رنگی طبیعی را به چشمانتان خواهد داد و با استفاده از رنگ های که در این پالت قرار داده به شما در داشتن آرایشی ایده آل کمک خواهد کرد.

برای مراقبت از چشم های خود ضد آفتاب مقاوم به آب بخرید

اگر پوست حساسی دارید، ضد آفتاب مخصوص پوست‌های حساس، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. معمولا تابستان فصلی است که همه می خواهند به بهترین نحو از آب و هوا استفاده کنند و مسافرت های ساحلی بیشتر می شود، و لباس های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. و هم چنین بیرون رفتن در روز های گرم و آفتابی تابستان با آفتاب سوختگی همراه است و میدانید که آفتاب سوختگی سبب ابتلا به سرطان پوست، پیری زودرس، پوست چروکیده و دریافت لکه های خورشیدی بر روی پوست می شود.

ولی نگران نباشید، با استفاده از کرم های ضد آفتاب بر روی صورت و ناحیه هایی از بدن که در معرض نور آفتاب قرار می گیرد، این خطرات را دفع کنید. و هم چنین توجه داشته باشید که اگر برای مدت طولانی در زیر نور خورشید هستید، این عمل را به صورت دوره ای تکرار کنید.

ضدآفتاب باعث:

۱مانع رسیدن اشعه های (یو وی ای – یو وی بی ) خورشید :

این اشعه ها بسیار برای پوست مضر هستند و هر دو باعث چین و چروک صورت و آوردن لکه های قهوه ای مایل به زرد می شوند. و ضد آفتاب ها به عنوان یک دیواره ی محافظ عمل می کنند و از رسیدن این اشعه ها به پوست جلوگیری می کنند.

۲محافظت از پوست شما حتی در زیر آب :

کرم های ضد آفتاب هم چنین مقاومت زیادی در برابر آب دارند و کمک بزرگی می باشند تا ما بدون نگرانی به شنا کردن خود بپردازیم. و این کرم ها می توانند بر روی تمامی نواحی بدن مورد استفاده قرار گیرند و هیچ گونه محدودیتی نیز ندارند.

۳حفاظت از سطوح بازتابنده :

اشعه خورشید بر روی سطوح منعکس می شود و این اشعه های منعکس شده بسیار خطرناک هستند مانند بازتابش نور بر روی شن و ماسه، برف و آب. و باعث می شود دمای این سطوح بسیار بالا رود و با قرار گرفتن بدن بر روی آن ها خطر ابتلا به سرطان بسیار بالا می رود.

پس برای حفاظت پوست خود در برابر این اشعه ها می توانید از کرم های ضد آفتاب استقاده کنید.

هر سطحی از بدن که در برابر نور مستقیم و غیرمستقیم خورشید قرار می‌گیرد باید با ضدآفتاب پوشانده شود؛ به طور مثال باید در زنان برای دست‌ و صورت و در مردان گردن، صورت، دست و گوش‌ها که در معرض تابش هستند از ضدآفتاب استفاده شود.