اقتصادی

آفرود تراک ۶۵ تن هپکو رونمایی شد

دوران خبر / مرکزی فرود تراک ۶۵ تن ساخته شده توسط شرکت هپکو اراک با حضور مسئول استان رونمایی شد.

علیرضا میقانی قائم مقام شرکت هپکو 24 فروردین ماه 1401 در آیین رونمایی از تراک های معدنی شرکت هپکو با اشاره به این شرکت شرکت هپکو از هفته اول فروردین ماه و در نوروز به منظور تحقق و اجرای قرارداد کاری خود و تولید سفارشات خود کار را آغاز کردند. اظهار کرد: امروز شاهد رونمایی از آفرود تراک ۶۵ تنی ویژه بخش معدن کشور در شرکت هپکو هستیم.

وی تصریح کرد: سال قابل ذکر است که برای واردات تراک و پتراک از کشور خارج می شود، اما از سال گذشته شرکت هپکو داد که انواع این ماشین ها را در کشور تولید می کند.

وی افزود: شرکت هپکو بیش از دو سال روی پروژه تولید تراک ها کار کرد تا ماشینی ایرانیزه و متناسب با شرایط معادن کشور ارائه کند و امروز آفرود تراک با موتور 530 اسب بخار، با گیربکس اتوماتیک و فرمان اضطراری که بر آن نصب شده است رونمایی می شود. می شود، ماشین آلات وارداتی بدون فرمان اضطراری هستند، اما در تولید شرکت جدید هپکو، بدون روشن بود.

میقانی تاکید کرد: در طول امسال می توان این ماشین را با معادن مرتفع تر و با تناژ به بازار عرضه کرد و تا 100 تن پیش رفت، همچنین در ماه های آینده بیل 37 تن و در پاییز بیل 75 تن به معادن کشور عرضه می شود و این امر از توانمندی شرکت دارد که می تواند با توجه به شرایط معدن و درخواست درخواست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید