علمی و پزشکی

آغاز واکسیناسیون سربازان از این هفته

به گفته شاف ، دکتر علیرضا ریس وی در نشست مشترک با وزرای ارتش و معاونان وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در مناطق روستایی را صادر کرده است ، اما در برخی از استانها بسیاری از روستاها صعب العبور هستند. برای کمک به واکسیناسیون و عشایر بالای 18 سال ما به تجهیزات دیگر از جمله سربازان نیاز داریم.

وی افزود: واکسیناسیون یک پروژه بزرگ ملی است که مسئولیت آن تنها وزارت بهداشت نیست. واکسیناسیون کرونا در حال ظهور است ، همه دستگاه ها باید کمک کنند ، که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: “یکی از نقاط ضعف ما عدم قرنطینه مرزی است.” ما باید فضای مناسبی را برای این کار اختصاص دهیم ، که البته محدود به ویروس کرونا نیست. مطمئناً این کار در فرودگاه ها انجام می شود ، اما در مرزهای زمینی ، ما قرنطینه مناسب نداریم. زیرا ما مرتباً این ویروس را از خارج می شناسیم.

به گزارش وبدا ، وی در پایان گفت: “حضور نیروها و نیروهای مسلح از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور به ما قوت قلب داده است.” علاوه بر نگهبانان ، ارتش همچنین در برنامه های مشترک با وزارت بهداشت نگهبانان بهداشتی را اداره می کند.

دیدگاهتان را بنویسید