اقتصادی

آماده تامین فضا برای پیشران‌های اشتغال هستیم

دوران خبر/ گلستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا توسعه مشاغل به ویژه در حوزه هنری را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: آمادگی همکاری برای ایجاد فضا برای ارتقای اشتغال در کشور را داریم. بخش هنر”.

مرجان طارق در حاشیه بازدید از کارگاه سنتی میز خیاطی آق قلا که به همت دبیرخانه طرح ملی کسب و کار گلستان در جهاددانشگاهی در حال برگزاری است، در گفت وگو با دوران خبر، اظهار کرد: توسعه مبتنی بر اشتغال می تواند ایجاد اشتغال کند. اشتغال پایدار».

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه تخصصی خیاطی میز تحریر اقدامی چند جانبه و پیشرو است، افزود: راه با همت مضاعف و نگاه کارشناسانه.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آق قلا با تاکید بر اینکه در این بازدید با روند و مراحل اجرای طرح ملی مشاغل خانگی آشنا شدیم، خاطرنشان کرد: شهرستان آق قلا به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در کشور شناخته می شود. حوزه مد و لباس اجرای این طرح در آق قلا می تواند به بسترسازی، تثبیت و توسعه خلاقیت در طراحی و دوخت انواع مد و لباس کمک کند.

پارتیک بحث اشتغال به ویژه اشتغال هنرمندان را یک معضل جدی دانست و تاکید کرد: ما فکر می کنیم استفاده از طرح ملی اشتغال خانگی بخش عمده ای از این دغدغه است، قابل حل است و قطعا با جهاد خواهیم بود. دانشگاهی در این راستا».

وی از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا برای ارائه موتورهای موفقیت شهرستان و تامین فضاها و ساختارهای آموزشی برای تشکیل دوره خبر داد و گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری بتوانیم در زمینه های مختلف به نتایج مثبتی دست یابیم.

به گزارش دوران خبر، در این بازدید «رابعه مامی» کارشناس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آق قلا مرجان طارق را همراهی می کرد.

. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید