عمومیکسب و کارهای برتر روز

آموزش رایگان انتشار استوری یک دقیقه ای

نحوه قرار دادن ویدیوهای طولانی به عنوان استوری در اپلیکیشن اینستاگرام

چگونه یک استوری ویدیویی بسازیم؟ چگونه یک ویدیوی طولانی را در استوری اینستاگرام قرار دهیم؟ چگونه در یک کلیپ اینستاگرام استوری بسازیم؟ همچنین چگونه می توان یک ویدیوی بیش از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت؟ چگونه لایک استوری بیشتری بگیریم؟ چگونه یک پست را به صورت استوری ارسال کنیم؟ چرا کل ویدیو را به استوری تبدیل نمی شود؟ چرا یک ویدیو استوری نمی شود؟

امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام با این سوال روبرو هستند. نحوه بارگذاری ویدیو در استوری، آپلود ویدیوی بیش از 15 ثانیه، آپلود ویدیوی طولانی در اینستاگرام، نحوه ارسال ویدیو در استوری و مسائل مربوط به آپلود ویدیو در استوری سوالاتی است که بسیاری از کاربران دارند و ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مورد آنها به شما آموزش دهیم. اگر برای لایک و خرید آن سوال دارید به سایت https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام مراجعه کنید و تمام اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چگونه یک ویدیو را به عنوان استوری اضافه کنیم؟

اگر درباره استوری اینستاگرام به خوبی بدانید، این قسمت از مقاله زیر برای شما مناسب نیست. اگر علاقه مند به انتشار استوری در اینستاگرام هستید و فقط می خواهید بدانید که چگونه در استوری اینستاگرام ویدیو ارسال کنید، مقاله مربوط به این موضوع را بخوانید. در ادامه این مقاله دو روش ارسال ویدیو در استوری این برنامه را به شما آموزش می دهیم.

با ضبط با اپلیکیشن اینستاگرام، ویدیو را در استوری اینستاگرام خود آپلود کنید

  1. نخست اگر می خواهید استوری را با ضبط در برنامه اینستاگرام آپلود کنید باید به قسمت استوری رفته و روی دایره سفید پایین صفحه کلیک کنید. دقت داشته باشید که هنگام ضبط ویدیو باید انگشت خود را روی دایره نگه دارید.
  2. بعد از ضبط ویدیو اگر ویدیوی شما چندین قسمت دارد گزینه Next را انتخاب کنید.
  3. در این قسمت گزینه Share را برای اشتراک گذاری ویدیو در استوری انتخاب کنید.
  4. سپس می‌توانید با استفاده از گزینه‌هایی مانند بومرنگ ویدیوهای مختلفی را ایجاد کنید.
  5. اگر نمی خواهید دستان خود را برای ضبط ویدیو نگه دارید، می توانید از گزینه Handsfree استفاده کنید.
  6. به یاد داشته باشید که فیلم ضبط شده نباید بیشتر از یک دقیقه باشد، زیرا ضبط ویدیو پس از یک دقیقه به طور خودکار متوقف می شود.

بارگذاری ویدیو در استوری اینستاگرام از طریق گالری

  1. در مرحله اول، وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید تا ویدیو را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
  2. سپس در صفحه باز شده به قسمت استوری رفته و بر روی آیکون گالری کلیک کنید.
  3. در این مرحله از قبل فیلم خود را انتخاب کرده و روی next کلیک کنید.
  4. برای افزودن افکت به ویدیوی خود، می توانید از نماد جلوه ها استفاده کرده و افکت انتخاب شده را در استوری ویدیوی خود قرار دهید.
  5. در نهایت، پس از انجام کارهای مورد نیاز، روی گزینه Your Story کلیک کنید تا استوری خود را به اشتراک بگذارید.

نحوه آپلود ویدیوی بیشتر از یک دقیقه در استوری اپلیکیشن اینستاگرام

همچنین می دانید که برنامه اینستاگرام برای هر قسمت از یک اکانت محدودیت 15 ثانیه ای در نظر گرفته است. به طوری که ویدیوی 1 دقیقه ای شما دارای 4 قسمت در زمان ارسال استوری است.

با این توضیحات باید در هنگام ارسال استوری مراحل زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید یک استوری طولانی در اپلیکیشن اینستاگرام پست کنید.

  • ابتدا، اگر ویدیویی که می خواهید آپلود کنید بیشتر از یک دقیقه باشد، باید آن را به بخش های یک دقیقه ای تقسیم کنید.
  • سپس برای جداسازی قسمت های فیلم مورد نظر و تقسیم آن به چند قسمت می توانید از برنامه های جانبی مختلف مانند StoryCutter استفاده کنید و همچنین می توانید از ابزارهای ویرایش ویدیو در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.
  • حال پس از جداسازی قسمت های ویدیو برای آپلود و اشتراک گذاری در اینستاگرام، با استفاده از گزینه Slide story تمامی ویدیوهای یک دقیقه ای را انتخاب کرده و همه را با هم ارسال کرده و بارگذاری کنید.

چگونه کلیپ های اینستاگرام را استوری کنیم؟

برای ساختن استوری برای کلیپ های اینستاگرام یا به عبارتی استوری کردن برای پست های سایر کاربران و صفحات دیگر می توانید از راه های مختلف زیر استفاده کنید.

  • پست را دانلود کنید و در صفحه استوری به اشتراک بگذارید.
  • ساخت استوری از ویدیویی که پست می کنید با استفاده از گزینه Add Story در اپلیکیشن اینستاگرام.
  • یک برنامه رکوردر را دانلود کنید و با آن فیلم ضبط کنید، سپس تغییراتی در آن ایجاد کنید و دوباره آن را به اشتراک بگذارید.

آیا می توان ویدیوی بیش از 15 ثانیه را در استوری اینستاگرام قرار داد؟

از آنجایی که استوری های اینستاگرام دارای محدودیت زمانی هستند و شما فقط می توانید یک ویدیوی 15 ثانیه ای را در استوری آپلود کنید، نمی توانید ویدیویی بیشتر از 15 ثانیه را در استوری آپلود کنید، اما باید بدانید که برای حل این مشکل باید ویدیو را به صورت قسمت های بیشتری و چند قسمتی بارگذاری کنید.

اگر ویدیوی شما کمتر از 1 دقیقه است. فقط یک ویدیو را انتخاب کنید و در قسمت استوری ها به اشتراک بگذارید. ویدیو به طور خودکار به 4 قسمت 15 ثانیه ای تقسیم می شود و با انتخاب گزینه ارسال، استوری برای فالوورهای شما آشکار می شود. با این حال، اگر ویدیوی مورد نظرتان بیشتر از 1 دقیقه است، باید زمان بیشتری را برای استوری اینستاگرام بگذرانید و از راهنمای آپلود ویدیو که قبلا ذکر شد استفاده کنید.

چگونه یک استوری ویدیویی پشت سر هم در اینستاگرام آپلود کنیم؟

اگر قسمت های زیادی برای استوری خود از فیلم خود را دارید که می خواهید آپلود کنید، و نمی دانید چگونه فیلم ها را به ترتیب آپلود کنید، لطفاً از آموزش ذکر شده در ادامه استفاده کنید و مراحل را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا به بخش استوری بروید و سپس گالری خود را از آنجا باز کنید.
  2. سپس بر روی گزینه استوری به صورت استوری کلیک کنید و ویدیوهایی را که می خواهید به صورت متوالی به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.
  3. توجه داشته باشید که ویدیوهای انتخابی نمی تواند بیشتر از یک دقیقه باشد. دلیلش این است که ویدیوهای بیش از یک دقیقه در بخش استوری گنجانده نشده است و اگر آنها را انتخاب کنید فقط دقیقه اول آپلود می شود.
  4. پس از درج فیلم ها، دوباره روی next ضربه بزنید.
  5. برای اشتراک گذاری یک ویدیو در استوری خود، گزینه Share را انتخاب کنید.

چرا ویدیوی شما به عنوان یک استوری در اینستاگرام قابل ارسال نیست؟

برخی از کاربران در مورد مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام سؤال کرده اند که آپلود ویدیو به عنوان استوری با مشکل مواجه شده است. چنین مسائلی نادر است و فقط برای تعداد کمی از کاربران این سیستم اتفاق می افتد. برخی از کاربران این مشکل را به باگ های اینستاگرام نسبت می دهند، در حالی که سایر کاربران آن را به مشکلات مربوط به گوشی های هوشمند نسبت می دهند.

چگونه می توانم فیلم ها و تصاویر را در صفحه استوری خود آپلود کنم؟

برای آپلود و افزودن فیلم و عکس به استوری خود این مراحل را دنبال کنید.

  1. ابتدا به بخش استوری اینستاگرام بروید و ویدیوی خود را ضبط کنید یا آن را از گالری خود انتخاب کنید.
  2. سپس نماد استیکر را در بالای صفحه انتخاب کنید.
  3. در این مرحله، یک استیکر برای افزودن تصویر از گزینه های موجود در این بخش انتخاب کنید.
  4. حالا تصویری را که می خواهید به ویدیو اضافه کنید انتخاب کنید.
  5. شما می توانید هر تعداد عکس را که می خواهید انتخاب کنید و به استوری خود اضافه کنید. علاوه بر این، می توانید با ضربه زدن روی تصویر مورد نظر، تغییرات مختلف تصویر انتخاب شده را مشاهده و انتخاب کنید.

سوالات متداول

چگونه در اینستاگرام استوری ویدیویی بسازیم؟

برای ایجاد استوری در اینستاگرام باید به قسمت استوری رفته، ویدیوی خود را از گالری انتخاب کنید، سپس روی Next کلیک کنید تا ویدیو مورد نظر آپلود و به اشتراک گذاشته شود.

چرا نمی توانید یک استوری ویدیویی از استوری خود بسازید؟

این می تواند مربوط به گوشی هوشمند شما باشد یا می تواند مربوط به یک باگ مرتبط با اینستاگرام باشد. برای حل این مشکل می توانید با گوشی دیگری به صفحه خود دسترسی داشته باشید یا برنامه را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

آیا می توانید یک ویدیوی طولانی را در استوری اینستاگرام آپلود کنید؟

امکان ارسال مستقیم ویدیوی طولانی در اپلیکیشن اینستاگرام وجود ندارد، برای این کار باید ویدیو را به چند قسمت یک دقیقه ای تقسیم کنید و استوری خود را به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

نحوه آپلود ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام یکی از رایج ترین مشکلات و سوالات کاربران در مورد این برنامه است. در این مقاله نحوه آپلود ویدیوی بیش از یک دقیقه در استوری اینستاگرام را آموزش دادیم و همچنین به سوالات رایج در مورد مشکل آپلود ویدیو در استوری اینستاگرام پاسخ دادیم.