عمومیکسب و کارهای برتر روز

چگونه افکت های اینستا ایکس را فعال کنیم

چگونه افکت اینستاگرام را فعال کنیم؟

امروزه برندهای شناخته شده، بلاگرهای مشهور تا کاربران عادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای زیبایی و‌ جلوه دادن و منحصر به فرد کردن استوری‌ و پست‌‌‌ های خود ازافکت‌‌ های این برنامه استفاده می‌کنند.فیلترها و افکت های صورت اینستاگرام روش ویژه و پرطرفداری است که در نسخه جدید اینستاگرام موجود است. در ابتدای ورود این فیلتر و افکت ها برای استوری اینستاگرام مورد استقبال قرار گرفت. ولی هم‌ اکنون کاربران برای لایو استوری اینستاگرام نیز از آن استفاده می‌کنند.

شما با یاد آموزش فعال کردن افکت اینستاگرام خود می‌توانید یک لایو و یا یک استوری فوق العاده برای دوستان و دنبال کننده هایتان تهیه کرده و توجه آن‌ها را به خود جذب کنید. با این‌کار به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

چرا افکت های اینستاگرام نمیاد؟

در عرصه شبکه‌های اجتماعی مجازی، اینستاگرام یک ایده جدید و شگفت انگیز را رونمایی می‌کند و بعضی کاربران متوجه می‌شوند که در حساب کاربری‌شان هنوز نمیتوانند از آپشن‌های جدید برنامه استفاده کنند. شاید شما هم از خود سوال کنید که چرا من تمام قابلیت‌های جدید استفاده از اینستاگرام را ندارم؟

اینستاگرام افکت‌های خاصی را در آخرین آپدیت‌های خود به این اپلیکیشن اضافه کرده است. کاملا واضح است در این حیطه رقابت شدیدی با برنامه پرطرفدار اسنپ چت دارد. در آخرین آپدیت این اپلیکیشن، شما می‌ توانید از فعال سازی فیلترهای افکت صورت استفاده نمایید.

پر استفاده ترین دلایل استفاده از شماره مجازی Apple برای ساخت اکانت مجازی اپل آیدی است ! قیمتی که از خدمات کامپیوتری ها می‌توانید Apple id خریداری کنید ، کمتر از 40 تومان نیست ! در صورتی که تنها هزینه برای ساخت اپل آیدی برای خرید شماره مجازی اپل استفاده می‌شود که از لیست بالا می‌توانید ارزانترین شماره مجازی را مشاهده کنید !

قبل از فعال سازی افکت های اینستاگرام و برای استفاده از قابلیت‌های ویژه آن ، در شروع باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنید.نکته مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که افکت های این اپلیکیشن صرفا جهت دوربین جلویی گوشی و تبلت قابل اجرا است. کاربران می توانند از این افکت ها برای صورت و همچنین ویدئو یا عکس استفاده نمایند.

سرچ افکت اینستاگرام و یافتن افکت های برتر

برای استفاده از افکت اینستاگرام برای استوری، ویدیو کال و.. ابتدا باید این افکت ها را پیدا کرد، بدیهی است که دسترسی درست به این افکت ها باعث می شود که به هدف خود برسیم، از این رو در این بخش سعی شده که روش صحیح یافتن افکت های اینستاگرام به شکل کامل و تصویری ارائه گردد.

برای استفاده از بهترین افکت های اینستاگرام کافی است برنامه را باز کنید و سپس انگشت خود را به سمت راست از لبه سمت چپ بکشید یا روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مطمئن شوید که در حالت “Normal” هستید. دکمه شاتر باید در مرکز باشد ، محصور از آیکون های دایره ای ، که افکت های اینستاگرام هستند.