ورزشی

آیا فرازمینی بودن اجداد انسان‌ها صحت دارد؟

آیا فرازمینی بودن اجداد انسان‌ها صحت دارد؟

برخی از محققان معتقدند چون برخی از باورمندان به موجودات فضایی درک درستی از سنت‌های اجتماعی دوران اولیه تاریخ بشر ندارند، این موضوع باعث سوء استفاده‌هایی در این زمینه شده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گیدو لومباردی، مردم‌شناس و متخصص مطالعات مومیایی در دانشگاه کایتانو هردیای پرو گفت که پیام‌هایی ناشناس در واتس‌اپ دریافت کرده که اشیای غارت شده از جمله مجسمه‌های سفالی صدهاساله را برای فروش گذاشته‌اند.

او گفت که برخلاف آنچه برخی نظریه‌پردازان سعی می‌کنند در مورد اجداد فرازمینی مردم این منطقه به ما بقبولانند صحت ندارد و «کسی با این شکل و شمایل به دنیا نیامده است.»

لومباردی معتقد است که چون برخی از باورمندان به موجودات فضایی درک درستی از سنت‌های اجتماعی دوران ماقبل از ورود کریستف کلمب ندارند، این موضوع باعث سوء استفاده‌هایی در این زمینه شده است. 

یکی از این سنت‌ها، رویه‌ای رایج در شکل‌دادن و فرم‌دهی به جمجمه کودکان از طریق بستن سر آن‌ها بود و به همین دلیل است که سرهای این اجساد کشیده‌تر از حد معمول هستند.

 

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.