اقتصادیعمومیکسب و کارهای برتر روز

ارزهای دیجیتال آینده دار

سرمایهگذاری بهتر است یا ترید؟

اینکه سرمایه‌گذاری یا هولد ارزهای آینده دار ارزان بهتر است یا ترید کردن موضوعی است که به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. انتخاب بین ترید کردن و یا هولد کردن یک تصمیم کاملا شخصی مبتنی بر ویژگی‌های شخصیتی است اما قبل از این انتخاب بیایید تا این دو استراتژی مختلف با یکدیگر بیشتر بشناسیم تا بتوانیم انتخابی بهتر داشته باشیم.

آموزش ابزارهای معاملاتی: سرمایه‌گذاری بلندمدت به ‌عنوان مثال ارزهای ارزان قیمت آینده دار یک استراتژی سرمایه‌گذاری غیرفعال (Passive) است و می‌توان آن را به‌سادگی با خرید یک ارز دیجیتال انجام داد و ماه‌ها یا سال‌ها نگه داشت تا به هدف قیمتی شما برسد. افرادی که به پتانسیل و ارزش بلندمدت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند، اغلب این نوع از سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کنند.

از مزایای سرمایه‌گذاری به دید بلند مدت یا همان هولد کردن رمز ارزهای آینده دار می‌توان به سادگی کار، پرداخت کمتر کارمزد و استرس کمتر اشاره کرد.

از نقاط منفی سرمایه گذاری انتظار زیاد است؛ هرچند که شما نمی‌دانید دقیقا چه زمانی کسب سود می‌کنید اما برای کسب درآمد کافی لازم است صبور باشید.

اما سودآوری ترید ارز دیجیتال چگونه است؟

ترید کردن یک استراتژی سرمایه‌گذاری فعال است که در آن باید دائما به نمودارها توجه کنید و زمان خود را صرف انجام تحقیقات کنید. ترید به‌زبان ساده شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف است که حتی می‌تواند شامل تایم‌فریم‌های دقیقه‌ای یا ساعتی باشد. پتانسیل سود بالا، علی‌رغم ریسک بالاتر، چیزی است که افراد را به سمت ترید می‌کشاند.

اگر قصد ترید کردن در بازار کریپتو را دارید، باید درک درستی از صنعت کریپتو و اینکه چگونه اخبار مختلف می‌تواند بر قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد داشته باشید. فراموش نکنید که از معاملات و سرمایه خود با قراردادن حدضرر محافظت کنید. اما مزایا و معایب ترید کردن چه هستند؟

از مزایای بالقوه ترید می‌توان به سودهای بزرگ اشاره کرد یا اینکه خودتان رئیس خودتان هستید.

اما از معایب آن (که قابل چشم‌پوشی هم نیستند) این است که باید به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال مسلط باشید و توانایی مدیریت احساسات خود را داشته باشید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود:

با توجه با آنچه گفتیم باید متوجه شده باشید که سوال ترید بهتر است یا هولد جوابی کاملا شخصی دارد. به‌عنوان مثال اگر شاغل هستید و در روز بیش از 8 ساعت کار می‌کنید ممکن است زمان کافی برای تبدیل شدن به یک تریدر فول‎تایم را نداشته باشید و انتخاب بهتر برای شما هولد یا سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد.

نقش آموزش در کسب درآمد

صنعت ارزهای دیجیتال و به تبع آن بازار ارزهای دیجیتال، پدیده‌ای بسیار جدید با معیارهای کاملا جدید هستند. به‌عنوان مثال اگر تا پیش از این در بازار بورس تهران فعالیت می‌کردید باید بدانید که حالا با یک بازار و صنعت کاملا جدید روبه‌رو هستید که نیازمند آموزش و یادگیری خواهد بود. به زبان دیگر اگر در دیگر بازارهای مالی برای بررسی بنیادی یا فاندامنتال یک سهم معیارهایی را در نظر می‌گرفتید اینجا نیز باید با معیارها و ابزارهای بومی این بازار آشنا شوید.

به‌طور خلاصه اگر قصد ماندن و سود گرفتن از این بازار پرپتانسیل را دارید باید با مفاهیمی همچون تحلیل داده‌های آنچین، ابعاد تکنیکی و علمی بلاکچین و قراردادهای هوشمند و تاریخچه بازار کریپتو آشنایی پیدا کنید و یادگیری و مطالعه چنین مفاهیم را در اول لیست برنامه‌های خود قرار دهید.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: آموزش ارز دیجیتال رایگان

ارزهای آینده دار 2023

بازار کریپتوکارنسی شاید یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مالی از نظر تعداد دارایی‌های قابل معامله باشد. در این میان، پیدا کردن تعداد معدودی از ارزهای دیجیتال جدید آینده دار که برای سرمایه‌گذاری مناسب باشند کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. قبل از نگارش این مقاله، با بررسی پارامتر‌های مهم مربوط به صدها کوین و توکن مختلف به لیستی ارزشمند از ارزهای دیجیتال آینده دار 2023 رسیدیم که در ادامه با شما در میان می‌گذاریم.

Fightout یکی از بهترین های کریپتو برای واقعیت مجازی باشگاه ورزشی

اولین ارز انتخابی ما ارز دیجیتال فایت اوت با نماد اختصاری (FGHT) است. فایت اوت بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری در ماه پایانی سال 2023 و  سال 2023 است. FightOut اپلیکیشنی را توسعه داده است که رویکردی جامع را برای بهبود سلامت کلی کاربر، ارائه تمرین‌های قدرتی و قلبی و همچنین سلامتی و ذهنی ایجاد می‌کند. این برنامه برنامه‌های آموزشی، ویدیوهای آموزشی با کیفیت بالا و یک آواتار NFT را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کاملاً قابل تنظیم است و قابل معامله یا فروختن نیست. این آواتار که به عنوان نماینده مجازی مالک عمل می‌کند، می‌تواند برای رقابت روزانه و هفتگی و مسابقات ماهانه استفاده شود.

همراه با توکن FGHT که زیربنای کل پروژه خواهد بود، فایت اوت از (REPS) به عنوان ارز درون برنامه‌ای استفاده می کند که کاربران می‌توانند برای تکمیل تمرینات و رسیدن به اهداف کسب کنند و می‌توانند برای انواع پاداش‌ها از جمله تجهیزات آموزشی، پوشاک و مکمل‌ها، همچنین تخفیف در عضویت ماهانه و جلسه آموزش شخصی استفاده کنند. فایت اوت در حال حاضر در اولین مرحله پیش فروش خود با قیمت 0.016 دلار به ازای هر توکن به فروش می‌رسد. در مجموع 10 میلیارد توکن عرضه را تشکیل می‌دهد که 60 درصد از آن ها برای پیش فروش، 30 درصد دیگر برای استخر جوایز و توسعه پروژه و 10 درصد برای نقدینگی مبادله‌ای اختصاص یافته است.

سرمایه‌گذاران در نهایت می‌توانند سکه‌های خود را برای پاداش به اشتراک بگذارند، در حالی که سرمایه‌گذاران جدید می‌توانند دوره‌های سرمایه‌گذاری طولانی‌تری را انتخاب کنند و در طول پیش‌فروش، توکن‌های جایزه کسب کنند.

Dash 2 Trade- پلتفرم تحلیل و آنالیز ارزهای دیجیتال

دش 2 ترید یک پلتفرم جدید تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که در مرحله پیش فروش نهایی است. (D2T) یک پروژه ارز دیجیتال جدید است که هدف آن ارائه‌ی ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در بازار ارز دیجیتال به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران است. توکن D2T توانست 500000 دلار سرمایه‌گذاری را در 24 ساعت اول جذب کند و اکنون در مرحله نهایی پیش فروش خود، توکن‌ها با قیمت 0.0533 دلار به فروش می‌رسند.

دش 2 ترید پیش فروش خود را در 19 اکتبر راه اندازی کرد و بلافاصله از موج عظیمی از سرمایه گذاران برخوردار شد. Dash 2 Trade یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال جدید موجود است. این پلتفرم ابزارهای فراوانی را برای بهبود عملکرد سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد و توکن D2T احتمالاً پس از پیش‌فروش به همان صورتی که برای پرداخت هزینه‌های اشتراک استفاده می‌شد، سر به فلک می‌کشد.

توکن تارو (TARO)- ارز دیجیتال زیر 1 دلار برای سرمایه گذاری

مورد بعدی لیست ما RobotEra یکی دیگر از پروژه‌های جدید ارز دیجیتال است که پس از راه‌اندازی پیش فروش توکن خود در نوامبر 2023، می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد. توکن تارو در مرحله اول پیش فروش با قیمت 0.02 دلار به فروش می رسد و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است، با مرحله دوم افزایش ارزش سکه به 0.025 دلار و مرحله سوم به 0.032 دلار. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران اولیه قبل از اینکه ارز تارو در هر صرافی بزرگ فهرست شود یا به عموم مردم برسد، شاهد افزایش 60 درصدی تضمین شده در ارزش خواهند بود!

نحوه کار پلتفرم تارو به این صورت است که از بازیکنان می‌خواهد که سیاره نابود شده تارو را با آواتارهای ربات NFT بازسازی کنند. بازیکنان زمین را خریداری می‌کنند و آن را با دارایی‌ها، ساختمان‌ها و زیرساخت‌های درون بازی تزئین می‌کنند تا ارزش آن را افزایش دهند. این بازی همچنین برای استخراج مواد معدنی، شرکت در کنسرت‌ها و حتی میزبانی رویدادها با توکن‌های TARO دلاری به بازیکنان پاداش می‌دهد، همچنین می‌توان بیلبوردهای تبلیغاتی را نصب کرد که می‌توانند درآمدزایی داشته باشند. این بازی به بازیکنان برای ساختن NFT ربات پاداش می‌دهد، که قابل تنظیم هستند و می‌توان آنها را با ابزارهای درون بازی ویرایش کرد تا آنها را منحصر به فرد کند. هم ربات‌ها و هم NFT های زمین متاورس می‌توانند بعداً با ارزهای فیات مبادله شوند.

بهترین راه برای جلوگیری از از دست دادن قیمت‌های پایین TARO دلاری، ورود به پیش فروش در مرحله اول است. خرید توکن در حال حاضر به معنای یک سرمایه‌گذاری عالی است که پس از پایان پیش فروش، ارزش آن تا 60 درصد افزایش می یابد.

ارز دیجیتال کالواریا (Calvaria) – بازی کنید، سرمایه گذاری کنید و درآمد کسب کنید!

کالورایا یک بازی برای کسب درآمد است که بازیکنان را قادر می‌سازد تا بر اکوسیستم حکومت کنند و با دو توکن بومی eRIA و RIA پاداش دریافت کنند. بازیکنان از RIA برای اطمینان از ثبات اقتصادی سیستم استفاده می‌کنند و توکن eRIA برای خرید دارایی‌های درون بازی است و پیش فروش توکن اکنون بیش از 2.4 میلیون دلار سرمایه گذاری را تضمین کرده است. این بازی با دسته های کارت از بازیکنان می‌خواهد که دسته کارت‌های NFT را با توکن‌های eRIA بخرند تا در بازی پیشرفت کنند. وقتی بازیکنان در مسابقات برنده می‌شوند و در بازی بسیار فعال هستند، با توکن های eRIA پاداش می‌گیرند. بازیکنانی که کارت‌هایی با قدرت یکسان دارند می‌توانند آنها را ترکیب کرده و از توکن‌های eRIA برای خرید کارت‌های سطح بالاتر استفاده کنند.

داشتن توکن های RIA مزایای متعددی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. یکی از آنها حکومت‌داری است. تعداد توکن‌هایی که سرمایه‌گذار در اختیار دارد، وزن رای آنها را تعیین می‌کند. سرمایه گذاران به عنوان مدیران عمل می‌کنند و در مورد آینده پلت فرم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر، توکن‌های RIA در مرحله پنجم و آخرین مرحله پیش‌فروش هستند. سرمایه‌گذاران می‌توانستند توکن‌ها را با قیمت 0.01 دلار در مرحله 1 خریداری کنند، اما اکنون در مرحله 5 به قیمت 0.0325 دلار به فروش می‌رسند.

کالواریا همچنین با صرافی‌های اصلی فعال در ارزهای دیجیتال همکاری کرده است، بنابراین ارزش این توکن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. هر دوی این توکن‌ها می‌توانند برای پیشرفت در بازی استفاده شوند یا در بازارهای ثانویه فروخته شوند. آنها به ویژه برای گیمرهای بسیار فعال و معامله‌گران روزانه مفید هستند زیرا طبق وایت پیپر Calvaria، هر دو سکه دارای صفر درصد مالیات بر فروش هستند