اقتصادی

اقتصاد هند زمینگیر شد – دوران خبر

رشد سومین اقتصاد بزرگ آسیا به پایین ترین سطح از گذشته رسیده است.

ادامه محدودیت های سفر و ممنوعیت های شرکت باعث شده است که رشد اقتصادی در ششمین اقتصاد بزرگ جهان در سه ماهه منتهی به ژوئن به 23.9 درصد منفی برسد ، که چنین نیست. از زمان ثبت آمار رشد ثبت نشده است. این یک داستان بود.

طبق آمار وزارت آمار هند ، بخش عمده ای از این کاهش سرعت به دلیل رشد منفی بخش بود که در سه ماهه دوم سال 50.3٪ رشد کرد. حمل و نقل با منفی 47٪ و تولید با رشد منفی 39.3٪ از دیگر بخشهای اصلی رشد اقتصادی بودند.

در این مدت ، صادرات هند 19.8 درصد و واردات آن 40.4 درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر ، بهترین عملکرد رشد مربوط به بخش کشاورزی با رشد 3.4 درصدی بود.

متوسط ​​رشد اقتصادی هند از 2014 تا 2018 7.7 درصد بوده است که سریعترین نرخ رشد اقتصادی در میان بزرگترین اقتصادهای جهان است. رشد اقتصادی هند در سه ماهه دوم سال گذشته 8 درصد افزایش داشت. آخرین بار در سه ماهه اول سال 2013 افزایش 4.3 درصدی بوده است.

رشد اقتصادی لهستان نیز به پایین ترین سطح رسیده است. در سه ماهه دوم سال جاری ، اقتصاد لهستان 13.9 درصد کاهش یافت که 9.2 درصد نسبت به سه ماهه قبل کاهش و 1.2 درصد کمتر از پیش بینی قبلی بود. این رشد که بدترین عملکرد فصلی از زمان ثبت آمار مربوطه در لهستان است ، بیشتر تحت تأثیر کاهش رشد بخش تقاضای خارجی بود که رشد منفی 36.1٪ را اندازه گیری کرد. در طول این مدت. واردات با درصد منفی 28.1 و تقاضای داخلی با درصد منفی 6.6 از دیگر عوامل تأثیرگذار بر این عملکرد بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید