اقتصادی

الزام تولیدکنندگان تایر و تیوب به اخذ شناسنامه گارانتی حداکثر تا اول آذر

به گفته مدیرکل نظارت بر زیرساخت ها و خدمات بازرگانی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، همه تولید کنندگان تایر و لوله باید از طریق سیستم معاملاتی برای تأیید ضمانت نامه درخواست کنند.

به گزارش دوران خبر ، مهرداد ایزدی اظهار داشت: همه تولیدکنندگان تایر و لوله برای تسریع شفافیت در زنجیره تامین و توزیع ، باید حداکثر تا ابتدای آذرماه از طریق سیستم کامل معاملات برای تأیید ضمانت نامه اقدام کنند.

مراجعه به دستورالعمل اجرایی فروش و خدمات پس از فروش لاستیک و لوله مورخ 23 دسامبر 2015 و اطلاع رسانی قبلی در مورد نیاز به اخذ تأییدیه ضمانت از تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک و لوله از طریق سیستم گارانتی ، کامل و مطابق الزامات است. ایجاد شده در سیستم ، ثبت سفارش واردکنندگان این محصول منوط به اخذ گواهی گارانتی فعال است.

بر اساس این؛ کلیه تولیدکنندگان تایر و لوله موظفند کارت گارانتی را تا آغاز آبان ماه سال جاری در سیستم کامل گارانتی از طریق وب سایت www.ntsw.ir ثبت کنند.

ذکر شده است ؛ در صورت عدم اقدام پس از تاریخ مذکور ، امکان ثبت و سفارش مواد اولیه تولید لاستیک در سیستم ثبت آن وجود نخواهد داشت.

در این اتصال؛ برای راهنمایی در مورد نحوه ثبت درخواست گواهی گارانتی از طریق “سیستم تجارت جامع” در آدرس اینترنتی www.ntsw.ir می توانید از طریق بخش اسناد ، اسناد تجارت داخلی ، ضمانت نامه راهنمای عملیات به آن دسترسی پیدا کنید. لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت این شناسنامه پس از ثبت نام قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر این ، از طریق پورتال سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بخش خدمات یا سوالات متداول می توان به همه توصیه های لازم دسترسی داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید