عمومیکسب و کارهای برتر روز

انواع برچسب شیشه مات کن

شیشه مات کن

شیشه مات کن ها معمولاً به صورت برچسب میباشند که به سادگی قابل نصب میباشند . اگر شما قبلاً هر نوع برچسبی را بر روی شیشه نصب کرده باشید به راحتی میتوانید برچسب مات کن شیشه را نیز نصب نمایید . ولی اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید بهتر است از نصاب های حرفه ای ما کمک بگیرید . هنگام خرید میتوانید درخواست دهید که توسط نصابهای ما این کار انجام شود . مات کن های ساده یک روزه ارسال میشوند .  ولی اگر مات کن با طرح اختصاصی نیاز داشته باشید معمولا ۲۴ ساعته آماده و ارسال میشود . و چنانچه نیاز به نصاب داشته باشید همان روز سفارش اعلام فرمایید که تا زمان آماده شدن کارها نصاب هم به محل اعزام گردد.

اگر سفارش کار شما بالای ۱۰ متر باشد میتوانید درخواست نمونه گیری رایگان داشته باشید .  عرض مات کن ها بسته به نوع سفارش شما متغییر میباشد . ما میتوانیم هر سایزی که شما نیاز داشته باشید را برش بزنیم . عرض های موجود : ۶۰ سانت ،۱۰۷ سانت ، ۱۲۶ سانت و ۱۵۰ سانت میباشد . ولی اگر خرید شما به صورت رولی و تعداد باشد میتوانیم از سایزهای موجود هر عرضی که نیاز داشته باشید برش بزنیم و برایتان ارسال کنیم. شیشه مات کن رنگی شیشه مات کن های رنگی هم دو نوع مختلف دارند : به صورت چاپ اختصاصی و به صورت طرح آماده. چاپ شیشه مات کن رنگی با طرح اختصاصی :  به این معنی که ما چاپ شیشه مات کن را انجام میدهیم .

برای انجام این کار کافیست فایل خود را طراحی نمایید و به صورت Tiff یا Psd با رزلوشن 120 و در ابعاد واقعی برای ما ارسال فرمایید . کار شما در هر طرح و رنگی که میخواهید چاپ میشود و یک روزه ارسال میگردد. چاپ مات کننده شیشه برای خانه و محل کار مورد استفاده قرار میگیرد . اگر قبلا چاپ برچسب مات کننده شیشه ها را انجام نداده اید بهتر است با بخش فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در زمینه نحوه طراحی فایل را سئوال نمایید . اگر خودتان قادر به طراحی نمی باشید میتوانید از افرادی که ما معرفی میکنیم کمک بگیرید . در هر حال در نظر داشته باشید که چاپ مات کن شیشه یک کار تخصصی میباشد و اگر متراژ کار شما زیاد است ما نمونه گیری رایگان انجام میدهیم .

برای دریافت نمونه گیری رایگان میتوانید یک قسمت از فایل خود را در سایز 50×70 برای ما ارسال فرمایید . ما پس از چاپ شیشه مات کن آنرا برای شما ارسال میکنیم . مات کن رنگی با طرح های آماده ( که متاسفانه ما این نوع را هم نداریم و برای خرید این نوع از شیشه مات کن رنگی هم میتوانید به فروشگاههای اینترنتی مثل فروشگاه روبینزو ، دیجی کالا ، بامیلو یا سایر فروشگاههای اینترنتی مراجعه فرمایید ). برچسب ماتکن شیشه : شیشه مات کن شیشه مات کن ها معمولاً به صورت برچسب میباشند که به سادگی قابل نصب میباشند . هنگام خرید میتوانید درخواست دهید که توسط نصابهای ما این کار انجام شود . مات کن های ساده یک روزه ارسال میشوند .

ولی اگر مات کن با طرح اختصاصی نیاز داشته باشید معمولا ۲۴ ساعته آماده و ارسال میشود . و چنانچه نیاز به نصاب داشته باشید همان روز سفارش اعلام فرمایید که تا زمان آماده شدن کارها نصاب هم به محل اعزام گردد. اگر سفارش کار شما بالای ۱۰ متر باشد. عرض مات کن ها بسته به نوع سفارش شما متغییر میباشد . ما میتوانیم هر سایزی که شما نیاز داشته باشید را برش بزنیم .گاها شرایطی ایجاد می شود که کارفرما بخواهد فضای خود را خصوصی تر کند و امکان تعویض شیشه موجود را نداشته باشد و یا تعویض و هوشمند سازی آن هزینه زیادی برای او به وجود بیاورد. از این رو برچسب شیشه یکی از مواردی است که می تواند حریم خصوصی مورد نیاز را با هزینه ای کمتر ایجاد نماید.

برچسب شیشه، لایه ای بی رنگ و از جنس پلاستیک بوده، که از یک طرف بر روی شیشه چسبانده می شود و می تواند طرح های مختلفی را با توجه به نوع کاربری داشته باشد. در این مقاله به بررسی جزئیات برچسب شیشه می پردازیم. برچسب شیشه برچسب یا استیکر شیشه، دسته ای از برچسب‌های صنعتی هستند که در اندازه و ابعادهای مختلفی تهیه و تولید می شوند و شما می توانید براساس اندازه شیشه های خود سایز مناسب را انتخاب کنید. مقاومت در برابر کشش از ویژگی بارز این برچسب می‌باشد. عمر مفید این استیکرها اصولا 6 سال می باشد و تنوع های بسیار زیادی دارند که می توانید هر کدام را که بیشتر باب پسندتان می باشد انتخاب کنید.

برچسب هایی که بر روی شیشه در مکان های مختلف نظیر خانه ، دفتر کار ، سرویس های بهداشتی و مکان هایی که نور زیاد آفتاب وجود دارد استفاده می شود ، شیشه مات کن نام دارد. این محصول به صورت رولی عرضه شده و در پخش پلاستیک آریا  متناسب با سایز شیشه و پنجره تان در طرح های مختلف مخصوص اتاق کودک ، آشپزخانه ، محل کار ، شیشه های پاسیون و … می باشد. این مجموعه با چندین سال سابقه در زمینه فروش اجناس پلاستیکی و به روز بازار ، در صدد رفع نیاز مشتریان خود است و به روز ترین اجناس موجود در بازار با کیفیت مطلوب را در اختیار خریداران قرار می دهد .

همچنین عناوین ( انواع شیشه پاک کن ، فروش اینترنتی شیشه مات کن ، شیشه مات کن طرح دار ) این مطلب به شرح ذیل می باشد. استفاده از شیشه مات کن در شرایطی شما بخواهید قسمتی شیشه های خانه را بپوشانید گزینه بسیار خوبی است و به همین دلیل امروزه شاهد استفاده از شیشه مات کن برای اتاق کودک، شیشه های پاسیون، سرویس های بهداشتی، حمام، دفترکار و محیط های اداری و… هستیم. کاربرد برچسب شیشه : برچسب شیشه قابلیت نصب و چسباندن بر روی انواع شیشه از جمله درب ورودی، پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن، کف شیشه ای و…  را دارد. این برچسب ها قابلیت شستشو دارند و از آنها می توان در فضاهای مرطوب مانند حمام شیشه ای استفاده کرد.

از برچسب شیشه برای مات کردن و دید نداشتن داخل محوطه، کم کردن نور فضا و یا نمایش لوگو یا اطلاعات مغازه یا شرکتی نصب و اجرا می گردد و با توجه به سبک طراحی های داخلی گاهی برای زیبایی در نظر گرفته شده تا شیشه ها را از حالت ساده در بیاورد. معمولا از برچسب از این رو طرح های متنوع برای هر سلیقه در بازار موجود است و در ابعاد مختلفی تولید می شوند. از برچسب شیشه برای شیشه مغازه، درب شیشه ای ورودی ادارات، مراکز تفریحی، شیشه خودرو، نمایشگاه ها، آسانسور شیشه ای، ساختمان های تفریحی، تجاری و بسیاری از فضاهای دیگر در قالب لوگو یا نام برند نیز استفاده می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.