اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

با این 3 تکنیک همیشه کابینت زیر سینک مرتبی دارید

همان طور که می‌دانید مرتب کردن کابینت زیر سینک ظرفشویی به دلیل داشتن لوله و اتصالات نسبت به دیگر کابینت‌ها سخت‌تر بوده و طبقه‌بندی داخل آن دشوارتر است. بنابراین تاماد‌کننده‌ها همواره در تلاش هستند تا قفسه‌های انعطاف‌پذیر مخصوصی را ارائه کنند که به این صورت قابلیت جابه‌جایی برای صفحات و طبقات آن وجود داشته باشد. به طور کلی می‌توانید با توجه به مکان لوله‌ها، این صفحات را جابه‌جا کرده و قفسه را داخل کابینت قرار دهید.

With these 3 techniques, you always have a tidy cabinet under the sink

اکسسوری ریلی، کف کابینت زیر سینک نصب کنید!

این اکسسوری‌های چند طبقه، به شکل ریلی طراحی می‌شوند و برای اتصال می‌بایست به کف کابینت پیچ گردند. لذا می‌توانید آن‌ها را به شکل کشویی بیرون بکشید و وسایل و مواد شوینده‌ای که در پشت قرار داده‌اید را به راحتی استفاده کنید و مجدداً در جای خود قرار دهید.

کشو‌های پلاستیکی نظم دهنده داخل کابینت

کشو‌های پلاستیکی نظم دهنده‌های مناسبی جهت چیدمان داخل کابینت زیر سینک هستند. به طور کلی این نظم دهنده، در اندازه‌های مختلف در بازار عرضه می‌گردد که می‌توانید با توجه به فضای خود آن‌ها را خریداری نمایید.

نظم دهی اطراف لوله کابینت زیر سینک

همان طور که گفته شد اطراف لوله‌ها به عنوان سخت‌ترین بخش نظم دادن به کابینت زیر سینک خواهند بود. استفاده از باکس‌های کشویی دو یا سه طبقه باریک برای سازمان دهی این فضا بهترین انتخاب است. به کمک آن‌ها می‌توانید از فضای عمودی کابینت استفاده بهتری کنید. ضمن آنکه باکس‌های کشویی دسترسی به انتهای کابینت را برای شما آسان‌تر خواهند کرد.

نظم دهی پشت لوله کابینت زیر سینک

اگز می‌خواهید قسمت پشت لوله‌ها را نظم دهید، روش‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. امروزه طراحان با توجه به نیاز، شلف‌های مختلفی را طراحی و ارائه نموده که شلف‌های گوشه‌ای نمونه‌ای از آن‌ها به شمار می‌رود. این شلف‌ها در انواع مختلف ثابت، متحرک، چرخشی، کشویی، قفسه‌ای، یک طبقه، چند طبقه، چوبی، فلزی و پلاستیکی تاماد می‌گردد. بهترین مدل شلف را می‌توان با توجه به فضای موجود خود طراحی و خریداری نمایید.

نظم دهی جلوی لوله کابینت زیر سینک

به طور کلی در مقایسه با بخش‌های کابینت زیر سینک ظرفشویی فضای جلوی لوله‌ها نسبت به سایر قسمت‌ها بیشتر است؛ لذا با استفاده از شلف‌های مختلف جهت سازماندهی این قسمت استفاده نمایید. شلف‌های چند طبقه می‌توانند مناسب‌ترین انتخاب به شمار روند. شلف‌های قفسه‌ای، کشویی، پلاستیکی یا فلزی نمونه‌هایی از این قبیل به حساب ‌می‌آیند. در صورتی که قصد دارید از سبد و باکس‌های دردار استفاده نمایید، توصیه می‌کنیم از باکس‌هایی که جریان هوا در آن‌ها رد و بدل می‌شود، استفاده نمایید. در صورتی که فضای مورد نظر بیش از اندازه بزرگ باشد، می‌توانید از شلف‌های چرخشی نیز استفاده نمایید تا به این صورت دسترسی به مواد شوینده راحت‌تر باشد. همچنین با استفاده از قلاب‌ها می‌توانید سایر لوازم را به آن‌ها آویزان کنید.

ترفند مرتب کردن کابینت آشپزخانه

با توجه به اینکه جنس کابینت‌ها از چوب و ‌ام دی اف است، قفسه‌های کشویی با جنس ‌ام دی اف و چوب برای مرتب کردن کابینت زیر سینک انتخاب خوبی خواهد بود. طراحی این سیستم به گونه‌ای است که با نظم خیلی خوبی همه چیز زیر سینک را سازمان دهی خواهد کرد اما توجه داشته باشید لوازم در ارتباط با آن می‌بایست به دلیل جنس چوبی کابینت، همیشه خشک باشند. در غیر این صورت پس از گذشت زمان ورم نموده و ترک خواهد کرد. برای مقابله با این مشکل توصیه می‌شود از قفسه‌های طرح چوب استفاده نمایید.
به طور کلی استفاده از اکسسوری‌ها و نظم دهنده‌های کابینت در ساماندهی و مرتب کردن کابینت زیر سینک آشپزخانه تأثیر بسیار زیادی دارد و با این روش‌ برای چیدمان داخل کابینت راحت‌تر تصمیم خواهید گرفت. در ادامه قصد داریم تا ترفند‌هایی در خصوص مرتب کردن داخل کابینت آشپزخانه در اختیارتان قرار دهیم.

استفاده از راف کابینت

استفاده از راف کابینتی یکی از راه‌های سازمان دهی به ظروف متنوع داخل کابینت از جمله بشقاب‌ها، ظروف پیرکس، لیوان‌ها، فنجان‌ها و… خواهد بود. تنها لازم است تا فضای داخلی کابینت را با استفاده از طبقات و میله‌های فلزی طبقه‌بندی نمایید و به این شکل بیشترین استفاده را از کم‌ترین فضای کابینت داشته باشید. به این صورت دیگر برای برداشتن یک ظرف نیازی به خالی کردن کل کابینت نخواهید داشت.

در نظر گرفتن جای ابزار آشپزخانه

نصب یک تخته فیبر به دیواره کابینت به خوبی ابزار و ادوات مورد نیاز داخل کابینت را در دسترس شما قرار می‌دهد.

بهره‌ مندی از سبد‌های پلاستیکی جهت مرتب کردن کابینت

کافی است جهت سازمان بخشیدن به حوله‌، پارچه و سفره‌های آشپزخانه چندین عدد سبد پلاستیکی کوچک تهیه نمایید و آن‌ها را درون سبد‌های جداگانه تا کنید. برای راحتی بیشتر جهت استفاده از لوازم داخل سبد، می‌توانید از برچسب نیز استفاده نمایید.

نظم دهنده کابینت زیر سینک ظرفشویی

به طور کلی می‌توان این کابینت را یکی از نامرتب‌ترین بخش‌های خانه دانست که در این خصوص ایده‌ها و راه‌های ساده به کمک ما می‌آیند تا اقدام به مرتب کردن کابینت زیر سینک کنیم. با نصب میله‌های فلزی، شوینده‌، کیسه زباله، پاک‌کننده‌ها، نصب سبد‌های قلاب دار که مخصوص آویزان کردن در پشت درب هستند و قرار دادن قفسه‌های فلزی در داخل کابینت، به راحتی لوازم را نظم ببخشید و از فضای خالی زیر سینک جهت مرتب سازی کابینت استفاده نمایید.

نظم دهنده قابلمه در کابینت

این لوازم‌ها اغلب به دلیل داشتن وزن زیاد و اندازه آن‌ها، باعث ایجاد چالشی بزرگ برای پیدا کردن جای مناسب خواهند شد. ساخت دیوار‌های فلزی در جهت نظم دهی بهتر برای کابینت زیر سینک که قابلمه‌ها در آن قرار می‌گیرند، گزینه مناسبی است. ضمن اینکه با نصب گیره‌های قلابی و یا نگهدارنده حوله به دیواره داخلی درب کابمعمولا کابینت‌های آشپزخانه از ظروف مختلف، لوازم آشپزی، مواد اولیه و وسایلی مانند آن پر می‌شوند. برای اینکه آشپزخانه‌ای منظم و مرتب داشته باشید، باید به چیدمان کابینت‌ها توجه کنید. مهم است که بدانید چگونه همه وسایل ضروری را در کابینت‌ها بچینید تا هم منظم باشند و هم همه چیز به راحتی در دسترس شما باشد. به این ترتیب، به جای اینکه وقت خود را صرف پیدا کردن وسایل مختلف کنید، برای پخت‌وپز، غذا خوردن و فعالیت‌های مهم دیگر فرصت دارید. در این مقاله، سبک‌های مختلف برای چیدمان کابینت آشپزخانه و نکات مهمی که باید به آن‌ها توجه کنید را می‌خوانید.

توضیحاتی در مورد باکس لباس

باکس لباس داخل کمد یک وسیله ذخیره‌سازی است که برای نگهداری و سازماندهی لباس‌ها و اجناس شخصی در کمد استفاده می‌شود. این باکس‌ها معمولاً از مواد متنوعی مانند پارچه، پلاستیک یا فلز تهیه می‌شوند و دارای درپوش یا زیپ برای حفظ لباس‌ها از گرد و غبار و همچنین نگهداری نظم در کمد می‌باشند.