عمومیکسب و کارهای برتر روز

با شلوارک چه کفشی بپوشیم؟

وقتی صحبت از عناصر ضروری کمد لباس برای آقایان می‌شود، شلوارک لباسی خنک و راحت است که طرفداران بسیاری هم دارد. در حالی که اکثر آقاین عاشق این مدل لباس هستند، انتخاب کفش مناسب شلوارک می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. برای داشتن تیپ مد روز، باید کفش مناسبی را انتخاب کنید که تکمیل‌کننده استایل شما باشد. فرقی ندارد که با چه شلوارکی می‌خواهید تیپ خود را تکمیل کنید، انواع متنوعی از کفش‌ها وجود دارند که می‌توانید انتخاب کرده و با لباس خود ست کنید.

برخی از آقایان برای داشتن ظاهری ساده و اسپرت، کفش‌های غیررسمی و کژوال مانند و اسپادریل را با شلوارک کارگو و یک پیراهن یقه‌دار ست می‌کنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است کفش‌های شیک و رسمی‌تر را با شلوارک جین و پیراهن دکمه‌دار ترجیح دهند. با توجه به مدل‌های مختلف کفش، انتخاب کفش مناسب برای ست کردن با شلوارک می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در ادامه می‌خواهیم در مورد برای ست کردن با شلوارک مردانه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

۱. کفش اسنیکرز سفید

یکی از بهترین گزینه‌های کفش مناسب شلوارک،‌ کفش اسنیکرز سفید است. این کفش‌ها با شلوارک جین و شلوارک ورزشی به خوبی ست می‌شوند. می‌توان گفت که همه کاره‌ترین کفش فصل تابستان، یک جفت کفش اسنیکرز سفید است که می‌تواند تقریباً با هر نوع شلوارکی ست شود. این ست را در بیشتر مناسبت‌های غیررسمی می‌توانید بپوشید.

اسنیکرز به عنوان یکی از غیررسمی‌ترین کفش‌های مردانه در نظر گرفته می‌شوند؛ بنابراین برای داشتن یک تیپ ساده و کژوال اما زیبا و جذاب، می‌توانید از اسنیکرز سفید استفاده کنید. شما میتوانید از انواع برندها خرید کنید. پیشنهاد ما به شما خرید برند adl ترکیه می باشد.

کفش های کتانی بهترین انتخاب در کفش برای شلوارک شما است. برندهای ورزشی معروف مانند نایک، کانورس، و آدیداس و غیره این نوع کفش ها را تولید می‌کنند. صرف نظر از استایل شما، این کفش‌های غیررسمی، راحت و در عین حال شیک هستند که سالیان سال می‌توانید از کیفیت بی نظیر آن ها بهره ببرید. کفش‌های کتانی به دلیل تطابق عالی با شلوارک ها، یک مسیر بدون دردسر ایجاد می‌کند. بهترین چیز این است که می‌توان آن‌ها را به تناسب هر موقعیتی بالا یا پایین پوشاند. برای یک استایل روزانه، توصیه می کنیم شلوارک خود را با یک تیشرت ست کنید.

۲. کفش لوفر پنی

کفش لوفر پنی به خوبی با شلوارک چینو، پیراهن دکمه دار و پولوشرت ست می‌شود. لوفر پنی یکی از بهترین کفش مناسب شلوارک است. در حقیقت کفش لوفر یک کفش بسیار ساده است که نه بند و نه چسب دارد و به راحتی در پا قرار می گیرد. به همین دلیل این نوع کفش ها یک گزینه عالی برای ترکیب با شلوارک ها هستند. می‌توانید با ترکیب تیشرت و شلوارک و یک جفت کفش راحتی یا لوفر، استایلی راحت و جذاب داشته باشید. این کفش را ها بهتر است با جوراب نپوشید زیرا ظاهر خوبی ایجاد نخواهد کرد.

اگر می‌خواهید تیپ تابستانی داشته باشید، اما نمی‌خواهید از کفش‌های مجلسی استفاده کنید، کفش‌های لوفر پنی بهترین انتخاب هستند. این کفش‌ها به اندازه کافی آراسته هستند و می‌توانید آن‌ها را در مراسم‌های نیمه رسمی مانند مهمانی‌های خودمانی بپوشید. با وجود کفش‌های لوفر پنی می‌توانید ظاهری نیمه رسمی داشته باشید و همچنان از ظاهر خیلی جدی کفش‌های رسمی دوری کنید.

اگر می‌خواهید تیزبین به نظر برسید و از دیگران متمایز باشید، سعی کنید در هر موقعیتی ۱۰ درصد بهتر از یک فرد معمولی لباس بپوشید! بنابراین اگر به مهمانی می‌روید که در آن انتظار دارید اکثر آقایان لباس‌های غیررسمی مانند کفش‌های کتانی، تی‌شرت و شلوارک برمودا بپوشند، اگر با یک پیراهن یقه‌دار خوش‌پوش و باهوش ظاهر شوید، بسیار جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

۳. کفش مجلسی مردانه

یکی دیگر از بهترین کفش مناسب شلوارک، کفش مجلسی است. کفش‌های مجلسی مردانه با شلوارک چینو، پیراهن دکمه دار و پولوشرت‌ها به خوبی ست می‌شوند. یک جفت کفش مجلسی چرمی استایلی بسیار پیچیده‌تر و جذاب‌تر نسبت به کفش‌های لوفر پنی برای شما به ارمغان می‌آورند. البته دو نکته مهم برای ست کردن کفش مجلسی با شلوارک وجود دارد.

نکته اول؛ از آنجایی که کفش‌های مجلسی جزء شیک‌ترین مدل‌های کفش هستند، باید مطمئن شوید که شلوارک و پیراهن مناسبی را برای تکمیل استایل خود انتخاب کرده‌اید. در این حالت، مدل مناسب شلوارک بهتر است با رنگی خنثی انتخاب شود. در حالی که باید یک پیراهن مجلسی شیک باشد یا یک پولوشرت یقه‌دار را انتخاب کنید که به خوبی با استایل شما هماهنگ شود.

نکته دوم؛ کفش‌هایی را انتخاب کنید که رویه چرم براقی دارند. این کفش‌ها را می‌توانید با شلوارک چینو و یک پیراهن دکمه دار شیک ست کنید.یکی دیگر از بهترین کفش مناسب شلوارک، اسنیکرز بوم است. این کفش‌ها به خوبی با شلوارک جین، شلوارک ورزشی و شلوارک بلند ست می‌شوند.

انواع کفش‌های اسنیکرز همیشه طرفدار خاص خود را داشته و دارند. این کفش‌ها در این فهرست جایگاه خاص خود را دارند، زیرا حال و هوای متفاوتی نسبت به کفش‌های کتانی سفید مینیمالیستی ارائه می‌دهند.کفش‌های اسنیکرز ذاتاً یک کفش غیررسمی هستند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را با هر تیپ و لباسی ست کرد.

در حالی که کفش‌های اسنیکرز به هیچ عنوان رسمی نیستند و اسپرت هستند، می‌توان آن‌ها را با شلوارک جین و یک تیشرت زیبا ست کرد و استایل جذابی برای خود درست کرد. به همین دلیل می‌توانید را در اولویت خود قرار دهید. البته حواستان باشد که خرید خود را از فروشگاه معتبری انجام دهید تا کفش اورجینال به شما ارائه دهد و کفش‌ها کیفیت مناسبی هم داشته باشد. فروشگاه کفش سعیدی می‌تواند گزینه‌ای مطمئن برای خرید کفش‌های باکیفیت مردانه باشد.

۵. صندل

یکی دیگر از بهترین کفش مناسب شلوارک، است که به خوبی با شلوارک کتان ست می‌شوند. این کفش ها برای زمانی که در مسافرت هستید و در کنار ساحل قدم می‌زنید، بهترین گزینه برای ترکیب با شلوارک تان است. می‌توانید یک تیشرت سفید و یک شلوارک جین را به همراه صندل ها ترکیب کنید و یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید.از بین تمام مدل‌های مختلف موجود در این لیست، هیچ‌کدام به اندازه صندل پرطرفدار نیستند! از آنجایی که گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب صندل وجود دارد، گاهی ست کردن بسیار دشوار و چالش‌برانگیز می‌شود.

سبک‌های مختلفی از صندل‌های مردانه مانند در بازار موجود است؛ از صندل‌های شیک ساخته شده از چرم باکیفیت گرفته تا نوع پلاستیکی آن! متأسفانه، برخی از آقایان به سراغ صندل‌های پلاستیکی می‌روند که راحت هستند، اما چندان ظاهر جذابی ندارند. بهترین انتخاب این است که به دنبال یک جفت صندل چرمی راحت باشید.

علاوه بر این، دو قانون اساسی برای خرید صندل وجود دارد:نکته اول؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی صندل‌هایی را که روی آن نوار چسب زده‌اند نخرید. این چسب‌ها بعد از مدت کوتاهی خراب شده و به خوبی در سر جای خود قرار نمی‌گیرند که ظاهر صندل را زشت می‌کند. نکته دوم؛ صندل‌های روباز بخرید و از صندل‌های شبیه به کفش راحتی دوری کنید.

کفش بروگ

این کفش ها حالت رسمی و کلاسیک دارند. اگر بخواهیم سریع این مدل را تشخیص دهیم باید به دو نکته توجه کنیم. اول اینکه یک خط دارای سوراخ دارد که تا میانه‌ی کفش امتداد دارد و دوم اینکه اگر کفش را بپوشیم و نگاه کنیم دوتا شکل شبیه حرف (m) می‌بینیم. اگر تمایل دارید شلوارک خود را با این مدل کفش ترکیب کنید، بهتر است از یک پیراهن استفاده کنید.

کفش های کالج

اگر کالج ها به شکل درستی پوشیده شوند و با استایل مخصوص خودشان انتخاب شوند می توانید مطمئن باشید که تیپ و استایل فوق العاده ایی دارید. کفش های کالج باعث می شوند تا علاوه بر راحتی استایل شیک و جذابی داشته باشید. اگر به مهمانی های می خواهید بروید می توانید با یک شلوارک پارچه ایی، کالج بپوشید. بهتر است کالج هایی با رنگ های خنثی را انتخاب کنید مانند سرمه ایی، کرم و بژ.

کفش اسپادریل

طرح این کفش ها، به اسپانیا برمی‌گردد. این کفش ها اغلب در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس کفش های اسپادریل از نخ کتان و سایر نخ ها است. این کفش ها را میتوانید با پیراهن و شلوارک چینی و یا جین ترکیب کنید و استایل شیک داشته باشید.

نیم بوت

با پوشیدن یک جفت نیم بوت مردانه و شلوارک می توانید تیپ و استایل متفاوت و جدیدی داشته باشید. نیم بوت ها زیبایی و جذابیت خاصی را به استایل شما می بخشند. این استایل را می توانید در فصل های خنکی مثل بهار و اوایل پاییز نیز داشته باشید. به عنوان مثال ترکیب کت و سویشرت و شلوارک و نیم بوت، ظاهری جذاب برایتان ایجاد خواهد کرد.

ی خیلی جذاب به نظر نیاید. پس اگر شما هم به دنبال استایلی جذاب هستید، از نکات عنوان ‌شده در این مطلب استفاده کنید. همچنین حواستان باشد از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا کفش‌ها پای شما را اذیت نکنند. فروشگاه کفش سعیدی می‌توانید گزینه‌ای مناسب برای شما باشد تا با تضمین قیمت و کیفیت، کفش‌های باکیفیتی را خریداری کنید و تیپ خود را به بهترین شکل ممکن تکمیل نمایید.