اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

بهترین لباس های خانگی که در فصل پاییز در خانه باید بپوشیم؟

قوانین لباس‌های لایه‌لایه در پاییز

قانون شماره 1: از نازک‌ترین لایه شروع کنید.

با یک لایه‌ی نازک زیر پیراهن و پیراهن ورزشی و کلاه مردانه زمستانی مورد علاقه خود شروع کنید. در مرحله بعد، یک ژاکت سبک یا ژاکت کش که بتوانید پیراهن ورزشی‌تان را از رویش بپوشید، لایه میانی مناسب است. بیرونی‌ترین لایه ضخیم‌ترین لایه خواهد بود. پالتو یا کت چرمی یا پشمی که بتواند تمام لایه‌ها را در زیر آن‌ بپوشاند برای این کار مناسب است. لباس آخرین لایه مثلا مدل بافتنی مردانه دستباف؛ باید به‌اندازه کافی شل باشد تا چندین لایه داخلی را دربر بگیرد.

قانون شماره 2: راحتی را فدای زیبایی نکنید.

پوشیدن لباس‌های لایه‌دار اشتباه می‌تواند شما را شلخته جلوه دهد. هدف از لایه‌بندی پوشیدن چندین لایه سبک است که باعث افزایش درجه حرارت در هوای سرد می‌شود اما نباید مانع از حرکت و راحتی شود. همچنین فقط ضخامت یک پوشاک به معنای گرم نگه داشتن شما نیست. بهتر است چندین لایه پوشاک نازک به جای یک پوشاک ضخیم بپوشید. چون باعث می‌شود هوا بین لایه‌های لباس گرفتار می‌شود و به‌عنوان عایق عمل کند، زیرا در واقع دمای بدن شما باعث گرم شدن می‌شود.

قانون شماره 3: همیشه زیبایی در سادگی است.

کاهش دما به این معنی نیست که باید لباس‌های رنگارنگ خود را کنار بگذارید. آبی ملوانی، خاکستری و قهوه‌ای همه رنگ‌های مناسب این فصل هستند اما از مخلوط کردن آن‌ها با کمی بنفش  سبز، زرد یا حتی نارنجی نترسید. نکته اصلی این است که با محدود کردن خود به یک یا دو رنگ، سعی کنید استایل خود را خیلی شلوغ نکنید.

قانون شماره 4: طرح‌ها و رنگ‌ها را تطبیق دهید.

لایه‌های شلوغ و خلوت را با هم مخلوط کنید. مثلاً یک کت چهارخانه قهوه‌ای را می‌توانید با یک نارنجی ساده ست کنید. جهت شلوغ و خلوت بودن مهم نیست، مهم این است که قطعات داخلی و بیرونی با هم تطابق رنگ و طرح داشته باشند.

قانون شماره 5: اکسسوری‌های پارچه‌ای در استایل لایه‌لایه ضروری است.

اکسسوری پارچه‌ای نه تنها ظاهر شما تکمیل می‌کنند بلکه لایه دیگری محسوب می‌شود که گرما و راحتی را نیز به استایل اضافه می‌کنند. یک روسری پشمی ترمه یا ترکمن یک اکسسوری پارچه‌ای زیباست. درحالی‌که گردن شما را گرم نگه می‌دارد باعث خاص بودن استایل شما هم می‌شود. کلاه و دستکش هم می‌تواند شخصیت و گرمی را به لباس و استایل شما اضافه کند.

سایر موارد ضروری برای استایل پاییزی

  • کت‌های قهوه‌ای چرمی در استایل پاییزی تاثیر پررنگی دارد. این سبک کت نه تنها باعث گرم نگه داشتن شما می‌شود، بلکه از نظر ظاهری نیز بسیار جذاب نیز به‌نظر می‌رسد. این ژاکت گرم را تقریباً با هر سبکی می‌توانید ست کنید.
  • یا بچه گربه‌ای: به‌جای کفش‌های با پاشنه‌های خیلی بلند، کفش پاشنه kitten را انتخاب کنید. انتخاب این نوع کفش به معنای خداحافظی از درد و سلام بر راحتی است. این پاشنه‌ها فوراً هر نوع لباس را چند برابر زیباتر می‌کنند، درحالی‌که بسیار راحت هستند.. واقعاً پاشنه‌های بچه گربه برای پاییز مناسب هستند و جذابیت بی‌مثالی را برای شما به ارمغان می‌آورند.
  • پاییز فصل لباس‌های ریشه‌دار است. های ریشه‌دار، بوت‌های ریشه‌دار و پانچوهای ریشه‌دار محبوبیت‌ترین اعضای خانواده ریشه‌دارها در این فصل هستند.
  • لباس‌های چهارخانه را در رأس البسه‌ی پاییزی قرار دهید. چهارخانه‌ها سال‌ها مد بوده‌اند و خوشبختانه به‌تازگی دوباره در لیست ترندها قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید به‌جای شکل معمول آن این فصل را با چهارخانه‌های رنگی، رنگی‌تر کنید. چهارخانه‌های قرمز و نارنجی و قهوه‌ای از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای این فصل هستند.
  • آبی روشن مناسب برای پاییز است، به‌خصوص اگر در آب‌وهوایی معتدل زندگی می‌کنید که هوا خیلی سرد نمی‌شود. شلوار جین کاملاً با لباس‌های بی‌شماری جور می‌شود. این شلوارهای جین به دلیل تطبیق‌پذیری یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های کمد لباس پاییز هستند و بسیار راحت هستند!
  • گردنبندهای طلایی بدون محدودیت زمانی هستند، اما گردنبندهای ظریف و بلند به‌طور ویژه برای این فصل مناسب هستند.

نکات پایانی

  • در این فصل باید با رنگ‌های گرم صورت بگیرد. در این فصل از خرید یک پالت سایه چشم که شباهت زیادی به برگ‌های این فصل داشته باشد، هیچ‌وقت پشیمان نخواهید شد. برای داشتن ظاهر تمام‌وکمال پاییزه، این پالت را با یک لب موی جسورانه جفت کنید.
  • لباس‌های طرح حیوانات در این فصل مناسب استفاده هستند. این‌که آیا شما یک لباسی طرح لئوپارد را انتخاب می‌کنید یا لباس پوست‌ماری را، به سلیقه شخصی خودتان برمی‌گردد. حتی می‌توانید ریسک کنید و دو طرح مختلف حیوانات را مخلوط کنید!
  • ژاکت کِش‌باف پشمی جزء اولین اقلامی است که با ورود هوای سرد پاییزی، صف اول را در کمد لباس‌مان می‌گیرد. چه چیزی بهتر از این است که شما بتوانید یک لباس زیبا و راحت برای پیاده‌روی‌های پاییزی داشته باشید. بیش از همه‌چیز آن را بپوشید و از آن لذت ببرید. در لباس‌های لایه‌لایه ژاکت کِش‌باف پشمی حرف اول را می‌زند، اما دقت کنید لایه‌ها را بیش از حد نکنید. نه تنها زیبا به‌نظر نمی‌رسد بلکه احتمالاً به‌سرعت شروع به لایه‌برداری قطعات در فضای داخلی و گرم می‌کنید

چگونه اجزای لباس راحتی خود را انتخاب کنیم؟

لباس راحتی فقط اصطلاحی جایگزین برای لباس خواب یا لباس ورزشی و لباس‌های اورسایز بزرگ می‌باشد که می‌توانید در خانه (یا حتی برای فعالیت‌های کوتاه و پیاده‌روی) بپوشید. نکته مهم این است که هنگام پوشیدن این لباس‌ها گرما و راحتی را احساس کنید، چرا که در حال حاضر احساس آرامش و راحتی در خانه از جمله مهم‌ترین اولویت‌هاست.

به همین خاطر، به راحتی می‌توان گفت که همه ما دوستدار ترند لباس‌های راحتی و شیک پیش رو هستیم. این لباس‌ها به طرز هوشمندانه‌ای برای پوشیدن در خانه طراحی شده‌اند. از آن جایی که در روزهای تعطیل‌،که پس از روزهای کاری پر از تلاش و خستگی، بیشتر وقت خود را در خانه سپری می‌کنیم، لباس‌های راحتی بهترین راه حل برای داشتن یک استایل کژوال و راحت در منزل است.

مهم‌ترین نکات برای انتخاب لباس راحتی کدام اند؟

بهترین روش در مورد لباس راحتی این است که لباسی را انتخاب کنیم که  قیمت مناسبی داشته، زیبا باشد و مهم‌تر از همه با پوشیدن آن احساس راحتی کنیم. مسلما دوست نداریم هزینه زیادی برای لباس‌های راحتی مارک‌دار صرف کنیم، زیرا واقعیت این است که افراد زیادی با ما در خانه نیستند تا ببینند که ما لباس مارک در خانه می‌پوشیم.

بنابراین “سرمایه گذاری روی نام تجاری” هیچ معنایی ندارد. معمولاً بابت برند (نام تجاری) یک محصول باید مبلغی اضافه هم پرداخت کنید.خواه به یک ست راحتی پشمی شیک علاقه‌مند باشید یا برای خرید لباس راحتی عجله داشته باشید، ما در فروشگاه خود بهترین لباس‌های راحتی  متناسب با بودجه شما را فراهم کرده‌ایم. اکنون به البسه جدید کمد لباس‌تان خوش‌آمد بگویید. حالا وقت آن رسیده است که  نگاهی به این ۱۲ مورد بیندازیم.

بلوز بافت

این بلوز بافت شیک را مشاهده کنید.یک بلوز بافت که با پوشیدن آن در خانه و یا در فضای باز  بسیار احساس راحتی خواهید کرد و شما را به خوبی گرم نگه خواهد داشت. سعی کنید به سراغ البسه‌ای بروید که بتوانید آن را  هم داخل و هم بیرون از خانه بپوشید.

ست لباس راحتی

یکی دیگر از انواع لباس راحتی بسیار محبوب یک ست لباس راحتی خانگی شامل بلوز آستین بلند و یک شلوار می‌باشد. معمولا این ست‌های راحتی طرح و رنگ‌هایی هماهنگ با هم دارند. به نظر می‌رسد که این ست‌های راحتی، لباس‌های خواب به روز شده اند. وقتی صحبت از لباس راحتی می‌شود ، لباس‌هایی ساده‌تر و نرم‌تر را در ذهن‌مان تصور می‌کنیم.

ست راحتی با الیاف پشم کشمیر

چه چیزی می‌تواند لوکس تر از یک لباس راحتی با الیاف پشم کشمیر باشد؟ این ست لباس فوق‌العاده گرم و راحت بوده و مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان می‌باشد.

شلوار جاگر

شلوار جاگر jogger بهترین شلوار به عنوان شلوار راحتی و شیک خانگی است. این شلوارها نرم و فوق العاده راحت هستند، به طوری که تحرک و فعالیت در این شلوارها بسیار آسان است. همچنین این شلوارها بافت بسیار محکم و ظاهر فریبنده‌ای دارند. شلوارهای جاگر مناسب دویدن و پیاده‌روی می باشند. این شلوارها را با یک جفت کفش مناسب پیاده‌روی بپوشید و با اطمینان به سمت فروشگاه‌ها و خارج از منزل بروید. از آن جایی که این شلوارهای راحت فقط برای پوشیدن در خانه طراحی نشده‌اند به آن‌ها شلوار‌های خانگی نمی‌گویند.

شلوار راحتی سندبادی

با عکس بعدی می‌خواهیم به شما یک شلوار راحتی خانگی را معرفی کنیم که بسیار محبوب خانم‌های خانه‌دار می‌باشد. قسمت بالای این شلوارهای راحتی کمی گشاد است و یک بند کمر بلند دارند. این شلوارها را می‌توانید با یک هودی کلاه‌دار در رنگ‌های مختلف بپوشید.

منبع : didanist.com