اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

برای دراپ شیپینگ کردن سایت فروشگاهی عمومی بهتر است یا سایت نیچ؟

اگر به فکر راه اندازی یک سایت جدید دراپ شیپینگ هستید، ممکن است به طور تصادفی با امکان خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ از یکی از وب سایت های متعددی که آنها را ارائه می دهند، برخورد کرده باشید.بحث های زیادی در مورد اینکه آیا خرید یک دسایت پیش ساخته به عنوان مبتدی هوشمندانه است یا خیر، مطرح شده است. در این مقاله، من افکار خود را به شما می گویم!

مدل کسب و کاری دراپ شیپینگ (Drop shipping) - ویرگول

به نظر من، بهتر است به جای خرید یک سایت از پیش ساخته دراپ شیپینگ، سایت دراپ شیپینگ خود را از ابتدا بسازید. با ساختن سایت خودتان، چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت، کلاهبرداری نخواهد شد و همه چیز را در مورد فروشگاه خود خواهید دانست! با این حال، اگر متعهد به خرید یک سایت از پیش ساخته شده اید، مراقب باشید وارد یکی از دام های کلاهبرداران نشوید!بیایید ابتدا نگاهی به انواع مختلف فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ که می توانید بخرید بیاندازیم.

انواع فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ

راه اندازی یک فروشگاه جدید دراپ شیپینگ شامل چندین مرحله است. به همین دلیل است که خواهید دید که انواع مختلفی از فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ موجود است. برخی از آنها فقط چند مرحله اول را طی کرده اند و هنوز فروش ندارند.

  1. فروشگاه دراپشیپینگ کاملاً جدید

نوع فروشگاه دراپ شیپینگ از پیش ساخته ای که اغلب می بینید، فروشگاه کاملاً جدید است. در اینجا، ساده ترین مراحل ایجاد کسب و کار خود، مانند ایجاد یک حساب کاربری Shopify، انتخاب دامنه، محصولات و طراحی وب سایت شما، قبلا انجام شده است.این نوع فروشگاه دراپ شیپینگ از پیش ساخته شده برای شما حدود 50 تا 150 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت .

  1. فروشگاه Dropshipping با کلید در دست

یک فروشگاه دراپ شیپینگ کلید در دست ساخته شده است تا به مبتدیان کمک کند تا به سرعت تجارت خود را شروع کنند. تقریباً همه چیز قبلاً در خود وب سایت انجام شده است. اغلب شامل محصولات خوب، نام دامنه برتر، توضیحات محصول و غیره است.مفهوم این است که فقط “کلید را بچرخانید” و شروع به فروش کنید!

با این حال مراقب باشید، زیرا فروش به خودی خود انجام نمی شود و باید خودتان فروشگاه را تبلیغ کنیداین نوع از فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ بین 300 تا 900 دلار آمریکا هزینه دارد و بسته به بسته ای که انتخاب می کنید.

  1. فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ در حال اجرا

اکنون فروشگاه‌های دراپ شیپینگ از پیش ساخته شده را پوشش داده‌ایم که هنوز هیچ فروشی ندارند، اما گاهی اوقات صاحبان فروشگاه‌های دراپ شیپینگ موجود و در حال اجرا می‌خواهند پروژه جدیدی را شروع کنند یا روی چیز دیگری تمرکز کنند و بنابراین فروشگاه فعلی خود را می‌فروشند.

این همان چیزی است که ما به آن فروشگاه های دراپ شیپینگ می گوییم!و حدس بزنید چه؟ شما می توانید این مشاغل دراپ شیپینگ را خریداری کنید!

مزیت این نوع فروشگاه های از پیش ساخته دراپ شیپینگ در مقایسه با سایرین این است که اول از همه، می دانید که محصول به فروش می رسد، خلاقیت هایی برای تبلیغات، داده های مشتری و حساب های رسانه های اجتماعی خود با دنبال کنندگان دارید.این نوع از فروشگاه‌های دراپ شیپینگ از قبل برای شما از 1000 تا چندین میلیون دلار برای موفق‌ترین فروشگاه‌ها هزینه خواهند داشت.

مزایا و معایب خرید فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ

اکنون که می دانید فروشگاه دراپ شیپینگ پیش ساخته چیست و انواع فروشگاه های دراپ شیپینگ پیش ساخته وجود دارد، ما در مورد مزایا و معایب خرید فروشگاه دراپ شیپینگ پیش ساخته بحث خواهیم کرد تا نتیجه گیری کنیم که آیا خرید آن ارزش دارد یا خیر!

مزایای

کار کمتر:

شما مجبور نیستید نام انتخاب کنید، دامنه بسازید، محصولات خود را انتخاب کنید، وب سایت خود را طراحی کنید.

صرفه جویی در زمان:

شما می توانید پس از چند روز شروع به فروش کنید. اکثر عناصر کسب و کار دراپ شیپینگ شما از قبل راه اندازی شده اند.

نگران انتخاب نام نباشید:

برخی از افراد از همان ابتدا می‌دانند چه نام فروشگاه اینترنتی را می‌خواهند، اما برای اکثر ما، این یک تصمیم دشوار است. Shopify Sales Recap یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که به کسب و کارها کمک می کند تا فروشگاه های آنلاین ایجاد کنند و محصولات خود را بفروشند

معایب

بدون تحقیق محصول:

با یک فروشگاه از پیش ساخته شده دراپ شیپینگ، شما تحقیق محصول خود را انجام ندادید. بنابراین، شما دقیقا نمی دانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و آیا محصولی برنده دارید یا خیر.

بدون وب سایت متمایز:

وقتی خودتان یک فروشگاه دراپ شیپینگ ایجاد می کنید، این شانس را خواهید داشت که به طراحی وب سایت خود فکر کنید. باید سعی کنید آن را از دیگر فروشگاه های دراپ شیپینگ منحصر به فرد کنید تا متمایز شود. با یک فروشگاه از پیش ساخته شده دراپ شیپینگ، این احتمال وجود دارد که فروشگاه شما شبیه یک فروشگاه دراپ شیپینگ معمولی باشد.

شما چیزی یاد نخواهید گرفت:

با خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ، یک تجربه یادگیری بزرگ را از دست می دهید. هنگام ساخت فروشگاه خود، در مورد تحقیقات محصول، طراحی فروشگاه و بازاریابی اطلاعات خواهید گرفت.

عدم آگاهی از فعالیت های قبلی:

شما نمی دانید که مالک قبلی با مشتریان خود چگونه رفتار کرده است. شاید فروشگاهی که می‌خرید به کلاهبردار بودن شهرت داشته باشد!

وقتی این مزایا و معایب را می سنجیم، نظر من این است که بهتر است فروشگاه دراپ شیپینگ خود را از ابتدا بسازید.با انجام همه کارها خودتان خیلی چیزهای بیشتری یاد خواهید گرفت. همچنین مقداری پول برای خود ذخیره خواهید کرد که بعداً می توانید از آن برای بازاریابی فروشگاه خود استفاده کنید.

همچنین هیچ شانسی برای کلاهبرداری با یک معامله بد وجود ندارد و وقتی با فروشگاه دراپ شیپینگ خود موفق شوید، با دانستن اینکه همه چیز را خودتان ساخته و طراحی کرده اید، احساس بسیار بهتری خواهید داشت!با این حال، اگر واقعاً ایده خرید یک فروشگاه دراپ شیپینگ از پیش ساخته شده را دوست دارید، من یک لیست اضافی از دام های رایج را برای شما جمع آوری کرده ام!

مشکلات خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ

قبلاً در مورد برخی از معایب خرید یک فروشگاه دراپ شیپینگ از پیش ساخته شده به شما گفته‌ام، و متأسفانه باید به شما بگویم که مشکلات دیگری وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ تجربه کنید. اینها برخی از دام هایی است که باید به آنها توجه کنید!

آیا آمار درست است؟

گاهی اوقات، مردم یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ می خرند، فقط برای اینکه بفهمند آماری مانند فروش، سود/زیان و تعداد بازدیدکنندگان جعلی بوده است.

هنگام خرید از بازار صرافی خود Shopify، این مشکلی ایجاد نخواهد کرد زیرا Shopify می تواند خود آمار را تأیید کند. اما، هنگام خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ از شخصی که خارج از بازار بورس نمی‌شناسید، در این مورد بسیار مراقب باشید!

مسائل تامین کننده

مراقب این یکی باشید، این می تواند دلیل تصمیم مالک قبلی برای فروش فروشگاه دراپ شیپینگ خود باشد.تصور کنید یک فروشگاه دراپ شیپینگ از پیش ساخته شده بخرید، چند سفارش دریافت کنید و شروع به انجام آنها کنید. اما ناگهان پس از 1 یا 2 هفته، پیامی از تامین کننده خود دریافت می کنید که به شما می گوید آنها نمی توانند سفارشات شما را انجام دهند و دیگر نمی خواهند از dropshipper ها پشتیبانی کنند.

زمانی که این اتفاق برای شما بیفتد زمان، تلاش و مشتریان زیادی را از دست خواهید داد، زیرا باید به دنبال تامین کننده جدیدی باشید و منتظر بمانید تا سفارشات باقی مانده را انجام دهند.

عدم تحقیق در مورد محصول

بسیاری از مردم «وظیفه» خود را ایجاد می کنند و سعی می کنند تا جایی که ممکن است فروشگاه های پیش ساخته دراپ شیپینگ را در کمترین زمان بفروشند.این بدان معنی است که آنها فروشگاه را با هر محصولی که می توانند پیدا کنند پر می کنند و هیچ تحقیقی در مورد محصول انجام نمی دهند. من توصیه می کنم از خرید یکی از این فروشگاه ها خودداری کنید زیرا به نظر من شانس موفقیت بسیار کم است.

چه کسی صاحب حساب های رسانه های اجتماعی است؟

هنگام خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی همراه باشید، زیرا به دو روش می‌تواند در اینجا کلاهبرداری کند.اول از همه، مطمئن شوید که فروشنده حساب های رسانه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین، به خاطر داشته باشید که حتی اگر فروشنده حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را در اختیار شما قرار دهد، می‌تواند چند روز یا چند هفته بعد آنها را برگرداند یا خیر.به عنوان مثال، شخصی می تواند با تماس با پشتیبانی اینستاگرام و اعلام هک شدن حساب کاربری خود، حساب اینستاگرام خود را پس بگیرد.

عدم آگاهی از رقابت

حتماً درباره رقابت در فروشگاه پیش ساخته دراپ شیپینگ که قصد خرید آن را دارید، تحقیق کنید.فرض کنید، برای مثال، فروشگاهی خریدید که رنده پنیر می‌فروشد، تا بعداً متوجه شوید که هشت رقیب مستقیم دیگر دارید که همان یا نسخه‌ای با کیفیت بالاتر از محصول شما را می‌فروشند. برای غلبه بر این رقابت و سودمند ماندن، باید سخت کار کنید!

نتیجه گیری

هورای! شما به پایان مقاله رسیدید . اکنون می دانید که فروشگاه دراپ شیپینگ پیش ساخته چیست، انواع فروشگاه های دراپ شیپینگ پیش ساخته وجود دارد، و مزایا و معایب خرید فروشگاه دراپ شیپینگ پیش ساخته چیست. بازاریابی یکی از مهارت های مورد نیاز برای Drop shipping است.

به عنوان یک نتیجه، من توصیه می کنم از خرید یک فروشگاه از پیش ساخته دراپ شیپینگ خودداری کنید. با این حال، اگر برای به دست آوردن یک کسب و کار دراپ شیپینگ عجله دارید و می خواهید فوراً فروش خود را شروع کنید، این یک میانبر ممکن است.