اقتصادی

بررسی وضعیت صنعت برق در روزهای پایانی مرداد/پیش بینی افزایش مصرف

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: هفته آینده ، به دلیل محدودیت در تولید برق از نیروگاههای برق آبی و تقاضای زیاد مصرف ، باید اقدامات لازم را انجام دهیم و برنامه های مدیریت بارها را ادامه دهیم.

به گزارش دوران خبر ، محمدحسن متولی زاده در مقر 1400 برتر مدیریت مصرف کننده و ارتباطات ویدئویی با مدیران عامل شرکت های منطقه ای برق و توزیع برق در سراسر کشور ، خاطرنشان کرد که هفته آینده علت تولید محدود نیروگاه های برق آبی و بالا بودن تقاضای مصرف ، انجام اقدامات لازم و ادامه برنامه های مدیریت هزینه ، وی افزود: برنامه های مدیریت هزینه باید با هماهنگی انجام شود ، نظارت کامل دقیق تر است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای پیشگیری از تومورها در بخش خانگی ، گفت: علاوه بر این ، با در نظر گرفتن ایام سوگواری سالار شهیدان ، تداوم تامین برق در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین بر امنیت در تأمین برق تاکایا ، هیئت ها و مساجد تأکید کرد و گفت: اندوه سیدالشهدا (ع) باید با توجه کامل به مسائل امنیتی در زمینه برق حفظ شود.

متولی زاده شرایط سخت تابستانی را نشانه پتانسیل بالای صنعت برق عنوان کرد و گفت: “من معتقدم هیچ کشوری و مجموعه برق در جهان نمی تواند این میزان نابرابری را که توسط همکاران ما مدیریت می شد و البته مردم از آنها حمایت کردند ، تحمل کند. و امیدوارم در روزهای آینده از این وضعیت به خوبی عبور کنیم.

همایون حایری – معاون وزیر نیرو همچنین از تلاش ها و اقدامات همه دست اندرکاران صنعت برق کشور در تابستان امسال تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: امسال با وجود محدودیت ها و نابرابری های بیش از 12000 مگاوات بین تولید و مصرف برق ، برای عبور از کشور این وضعیت دشوار تلاش زیادی را طلب کرده است.

وی همچنین خواستار ادامه برنامه های مدیریت هزینه در هفته آینده شد.

در این جلسه ، مدیرعامل شرکت توانیر ، با اشاره به اینکه هفته آینده به دلیل محدودیت در تولید برق از نیروگاههای برق آبی و تقاضای زیاد مصرف ، باید اقدامات لازم را انجام دهیم و برنامه های مدیریت بارها را ادامه دهیم ، افزود: بار برنامه های مدیریت باید هماهنگ ، نظارت کامل و دقیق تر باشد.

در ادامه این جلسه ، رجبی مشهدی – سخنگوی صنعت برق و رخشانی آنلاین – معاون هماهنگ کننده توزیع توانیر وضعیت شبکه در روزهای آینده و الزامات شبکه در هفته آینده را تشریح کرد. ویدئو کنفرانس ارائه شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید