استان هاکسب و کارهای برتر روز

بهترین امداد خودرو اتوبان ساوه همدان

مکانیک سیار اتوبان ساوه به همدان

در جاده ساوه به همدان یا برعکس همیشه رفت و آمد زیادی وجود دارد. چرا که این مسیر برای رفتن به غرب ایران، بهترین راه ممکن است. میزان رفت و آمد زیاد در این راه سبب شده تا نیاز به خدمات امداد خودرو ساوه به همدان بسیار زیاد باشد. در اکثر اوقات خودرو ها دچار خرابی های فنی شده و به مکانیک سیار اتوبان ساوه به همدان نیاز دارند. بدون شک خرابی خودرو در جاده بسیار سخت و طاقت فرسا است. در چنین شرایطی بهتر است با شرکت امداد خودرویی تماس بگیرید که بتواند در اسرع وقت مکانیک های متخصص خود را به محل شما برساند تا آن ها در کم ترین زمان ممکن مشکل خودرو را حل کنند.

فرقی نمی کند که در چه ساعت از شبانه روز نیاز به امداد خودرو اتوبان ساوه همدان داشته باشید، تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مکانیک های مجموعه ما خود را به در سریع ترین زمان ممکن به موقعیت شما برسانند. تکنسین هایی که در شرکت ما مشغول به فعالیت هستند، دارای دانش فنی بالایی بوده که می توانند با عیب یابی سریع و تعمیر ماشین، به شما برای ادامه سفری آرام کمک کنند.

یدک کش اتوبان ساوه به همدان

یکی دیگر از خدمات مجموعه ما یدک کش اتوبان ساوه همدان است. همان طور که در بخش اول به این موضوع اشاره کردیم، اتوبان ساوه در هر ساعت و زمانی داری تردد بسیار زیادی است. در این بین ممکن است افراد به دلیل خرابی شدید خودرو یا تصادف نیاز به یدک کش داشته باشند. در چنین شرایطی رسیدن هرچه زودتر امداد خودرو به محل بسیار حیاتی است. چرا که ممکن در این مدت زمان خودرو دچار خرابی بیشتری شود.

برای دریافت خدمات یدکش اتوبان ساوه به همدان دیگر نگرانی نباشید. چرا که شرکت ما در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شماست. تیم امداد خودرو همدان در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به مشتری های عزیز است.  خودرو های یدک کش ما در سلامت کامل بوده و رانندگان مجرب ما می توانند هر چه سریعتر خود را به محل توقف شما برسانند و ایمنی کامل، خودرو شما را حمل کنند.

وقتی حین مسافرت هستید و یا در داخل شهر به صورت اتفاقی برای خودرو شما مشکلی رخ داده باشد سریعا به حل مشکل می پردازید گاها امکان دارد که تعمیر خودرو پیچیده بوده و از عهده شما برنیاید در این حین شما نیاز دارید به یک مکانیک خودرو که سریعا در محل خودرو شما حضور پیدا کرده و نسبت به تعمیر خودرو و در صورت نیاز به حمل خودرو به نزدیک ترین امداد خودرو یا مکانیکی خودرو منتقل بکند.

معرفی یک مجموعه در همدان برای حمل خودرو

در شهر همدان خودروبرهای متعددی وجود دارد که در این بین امداد خودرو همدان میتواند گزینه خوبی برای امداد رسانی به خودرو شما باشد برای دریافت امداد رسانی خودرو کافیست با شماره تلفن های این مجموعه در هر کجای شهر باشید تماس گرفته تا سریعا خودشان را به محل شما برسانند.

خدماتیکه امداد خودرو همدان انجام میدهد

چگونه یک ماشین گیر کرده در گل را آزاد کنیم-راهنمای گام به گام

  1. قبل از حرکت مطمئن شوید که سوئیچ استارت در موقعیت «روشن»است تا قفل فرمان را باز کرده و هدایت خودروی خراب را برای شما آسان تر کند.
  2. به طور فعال خودروی خود را هماهنگ با وسیله نقلیه یدک کش هدایت و ترمز کنید و با اعمال فشار ترمز خفیف برای به حداقل رساندن هرگونه تکان همیشه در طناب بکسل یا تیر بکسل فشار دهید.
  3. همانطور که اگر در حال رانندگی هستید هوشیار باشید و به چراغ های ترمز و نشانگرهای ماشین یدک کش توجه ویژه ای داشته باشید تا تا حد امکان نسبت به اتفاقاتی که در راه است مطلع شوید.

انتخاب وسیله مناسب از جمله چرخگیر برای یدک کش کردن خودرو

برای یدک کشی خودرو هم میشود از وانت بار و هم از تریلی (تریلر)استفاده کنیم.

در بیشتر کارها از جمله یدک کشی خودرو با چرخگیر وانت بار ها و حتی ماشین های اس یو وی (SUV)میتوانند کمک بزرگی بکنند ولی این وسیله ها در همه کارها جوابگو نیستند.بهتر است برای تعادل بیشتر خودرویی انتخاب کنید که بدنه و شاسی آن بطور مجزا روی هم سوار شده باشند.

ویژگی هایی مثل سبک بودن و عدم حساسیت زیاد به جریان باد باعث شده که تریلی (تریلر)های دارای کفی به مناسب ترین گزینه برای یدک کشی خودرو تبدیل شوند.

در انتخاب تریلی اگه میخواهید تریلی را برای مدت زمان مشخصی نگه دارید از بین تریلی (تریلر)های فولادی و تریلی های آلومینیومی بهتره تریلی آلومینیومی رو خریداری کنید چون علاوه بر اینکه بعد از گذشت زمان تازگی خودشون رو حفظ میکنند سبکتر هم هستند.البته ناگفته نمونه که تریلی های فولادی ارزان تر و فراوان تر هستند.چنانچه خودروی سواری شما در جاده دچار مشکل شده و فورا نیاز به یدک کش و حمل خودرو دارید میتوانید از این طریق اقدام کنید.

اصول بارگیری در بکسل کردن خودرو بوسیله چرخگیر

بطور معمول هنگام بارگیری خودرو برای جلوگیری از اینکه همه وزن خودرو روی دماغه تریلی بیوفتد کاری میکنند که مرکز خودرو در جلوی اکسل های تریلی باشد.(در غیر اینصورت چرخ های جلوی خودرو یدک کشی بالا میرود)در حالت دیگر باز اگر خودرو بیش از حد عقب باشد قسمت عقب خودرو بالا میره.در هر دو حالت ترمز بخوبی کار نمیکند و پایداری کم میشود

کنترل فشار باد لاستیک ها قبل از حمل خودرو با چرخگیر

برای داشتن هندلینگی بصرفه باید فشار باد تنظیم شده کنترل حرفه ای یدک کشی خودرو و تنظیم مصرف سوخت رو در اولویت قرار بدیم.تنظیم بودن فشار لاستیک تنها مربوط به تریلی نیست بلکه خودرویی که تریلی رو میکشه هم باید فشار باد تایرهاش تنظیم باشد.

و اما در صورتی که به دنبال افرادی هستید که به صورت تخصصی نسبت به ارائه خدمات حمل خودرو و یدک کش خودرو فعالیت می کنند می توانید از طریق سایت فنی کارا نزدیک ترین افراد فنی را پیدا کرده و بر اساس سوابق کاری و امتیازاتی که تا کنون به دست آورده اند از آن ها درخواست خدمات با خودرو بر های مخصوص داشته باشید

خرابی پمپ بنزین خودرو

خرابی این پمپ بیانگر عدم سوخت‌رسانی صحیح به موتور ماشین و درنتیجه کاهش شتاب خودرو است. متخصصان امداد خودرو همدان می‌گویند این اتفاق معمولاً در پمپ‌های فرسوده رخ می‌دهد که طول عمر آن‌ها به اتمام رسیده است. برای تشخیص ایرادات پمپ بنزین ماشین باید به صدا‌های خودرو دقت کنید.

پمپ‌های سالم در زمان روشن بودن خودرو و حرکت، صدای بسیار آرامی دارند؛ بر این اساس اگر متوجه صدایی شبیه به ناله از مخزن بنزین خودرو شدید، ممکن است پمپ بنزین ماشین دچار مشکل شده باشد. البته کم بودن میزان سوخت یا آلوده بودن سوخت نیز می‌توانند سبب ایجاد این صدای ناله مانند شوند.

شما می‌توانید در زمان بروز این مشکل به کمک پرسنل حرفه‌ای خودرو محل خودرو را تعمیر کرده و به مسیر خود ادامه دهید. مراکز امداد خودرو همدان از تجهیزات کافی برای حل این مشکل برخوردار هستند.