عمومیکسب و کارهای برتر روز

بهترین برند عطر جیبی با رایحه اورجینال کدام است ؟

بهترین عطر جیبی مردانه (best mens pocket perfume) را آقایانی استفاده می کنند که به کیفیت روابط خود اهمیت می دهند. بوی خوش هر فرد بیانگر پاکیزگی و باسلیقه بودن او است. عطرهای جیبی مردانه برای حمل و استفاده راحت هستند و نمی گذارند مولکول های خوشبو روی لباستان تاریخ انقضا داشته باشند. با داشتن عطر جیبی می توانید هر روز و هر ساعت و هر لحظه عطر مخصوصتان را تمدید کنید. به خصوص در هوای گرم که استفاده از عطر و ادکلن جزو اصلی ترین نیازهای بهداشتی هرکسی ست و هر لحظه ممکن است بوی خوش جای خود را به بوی نامطبوع بدن بدهد.

عطرجیبی یک مایع شیمیایی است برای خوشبو کردن بدن و لباس از آن استفاده می شود که به خاطر حمل آسان آن بسیار محبوب و پراستفاده است. با داشتن این محصول همراه خود بسیار مشتاق می شوید که در طول روز مدام استفاده کنید و از استشمام رایحه عطر خود لذت ببرید همه ما می دانیم که داشتن یک عطر خوب اعتماد به نفس را بالا برده و باعث می شود افراد در تعامل با شما احساس خوشایندی داشته باشند.

در این مقاله بسیار کاربردی از آبی بیوتی با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه با عطر جیبی در اختیارتان قرار دهیم. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از پرفروش ترین و بهترین رایحه های عطرجیبی مردانه و با کیفیت ترین برند های موجود در بازار را برایتان لیست کرده ایم.

عطر جیبی چیست؟

برخی افراد همیشه دغدغه حمل شیشه های عطر را دارند و میخواهند عطر محبوب خود را همیشه با خود به همراه داشته باشند. عطر جیبی و یا مینیاتوری، عطری است در جعبه ها و محفظه های کوچک شیشه ای و پلاستیکی که به سادگی قابل حمل است و به لحاظ غلظت کمی با عطر اصلی متفاوت است.

چرا خرید عطر جیبی مردانه ضروری است؟

با همراه داشتن یک عطر جیبی همیشه و هرجا که نیاز باشد به جذابیتتان اضافه کنید کافیست یه پاف از آن را روی لباس بزنید. استفاده مداوم از عطر باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفستان نیز می شود؛ عطرها نقش بسیاری در ایجاد خاطرات منحصر به شما دارند پس برای اینکه در خاطر دیگران با یک بوی خوش بمانید از عطر جیبی مخصوص خودتان استفاده کنید. به علاوه همه این ها، داشتن بوی خوب به خودتان نیز احساس آرامش می دهد.

راهنمای نگهداری از عطر جیبی مردانه

  • عطرها را دور از رطوبت نگهداری کنید؛ بنابراین حمام و سرویس های روشویی جایگاه مناسبی برای نگه داری عطر نیستند. (مناسب ترین جا برای عطرهایتان اتاق خواب یا اتاق کار داخل کشو یا کمد است)
  • عطر ها باید دور از نور مستقیم خورشید باشند؛ دمای نسبتا بالا، پیوند شیمیایی عطر را تجزیه می کند اما این به این معنا نیست که عطرهایتان را در یخچال نگهداری کنید!
  • شیشه عطر را قبل از استفاده تکان ندهید. این یک اشتباه رایج بین بسیاری از مردم است که تکان دادن شیشه عطر قبل از استفاده باعث بهتر مخلوط شدن ترکیبات آن می شود.

بهترین نقاط بدن برای زدن عطر جیبی مردانه

نقاطی از بدن آقایان که برای زدن عطر مناسب هستند عبارتند از: چانه، گردن، قفسه سینه، بازوها، قسمت داخلی ساعد تا مچ دست.

نکته! زیر بغل را عطر نزنید زیرا با بوی عرقتان مخلوط می شود ترکیب بوی بسیار زننده ای ایجاد می کند.

دوستان عزیز، مقاله بهترین عطر جیبی مردانه همیشه بروزرسانی خواهد شد. مجددا به ما سر بزنید .خوشحال خواهیم شد. جهت استعلام قیمت و خرید عطر جیبی نوو تماس بگیرید