عمومیکسب و کارهای برتر روز

بهترین ادکلن مردانه برای زمستان

بهترین عطر مردانه مناسب فصل سرد محصولی است که علاوه بر القای حس گرما و آرامش به شما و اطرافیانتان، از ماندگاری و پخش بوی بالایی هم برخوردار باشد. از آنجا که در روزهای سرد تبخیر کمتری اتفاق می‌افتد بهتر است را انتخاب کنید که پخش بوی بیشتری را ارائه کنند. در این مطلب می‌خواهیم یک لیست طلایی از بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان با قیمت های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آن را از دست ندهید تا بتوانید متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که در نظر دارید یک گزینه عالی را انتخاب نمایید.

عطرهای مناسب زمستان مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟ جالب است بدانید حس بویایی ما در زمستان به شکل متفاوتی عمل می‌کند و حساسیت کمتری نسبت به روزهای گرم سال دارد، به همین دلیل استفاده از عطرهای تابستانی در فصول سرد کار چندان جالبی نیست و بهتر است با تغییر فصل عطرتان را هم عوض کنید. عطرهای مناسب زمستان مردانه معمولاً یادآور بوی میوه‌های زمستانی، چوب، چرم، آتش و ادویه‌جات هستند. البته تلخی و شیرینی رایحه در این محصولات کاملاً سلیقه‌ای بوده، اما القای حس گرما یک قانون کلی به شمار می‌آید.

معرفی بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان

در این بخش چندین نمونه از بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان را به شما معرفی می‌کنیم. البته سعی کرده‌ایم برندهای مختلف و قیمت‌های متنوع را در نظر بگیریم تا با هر بودجه‌ای که دارید بتوانید برای اقدام نمایید. ادوپرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل Suspenso بهترین عطر زمستان مردانه با قیمت مناسب و کیفیت بالا را می‌توانید از برند اماراتی فراگرنس ورد تهیه کنید. با رایحه‌ای گرم و شیرین و ساختار میوه، چوب و ادویه ارائه شده و برای فصول سرد سال مناسب است.

این محصول مشابه عطر اینتسو از برند دی اند جی بوده و با برخورداری از ماندگاری و پخش بوی مناسب، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. اگر به روایح تند و تلخ علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم مدل وان من شو را انتخاب کنید. ساختار رایحه این عطر زمستانی مردانه فرانسوی متشکل از مرکبات، چرم، ادویه، وانیل، چوب، گیاهان معطر، خاک و زمین بوده و از سال ۱۹۸۰ تا به امروز بسیار پرفروش و محبوب است. یکی دیگر از نمونه‌های عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان، است. رایحه گرم و شیرین این محصول حس گرما و انرژی مضاعفی را به شما اطرافیانتان منتقل می‌کند و با داشتن ماندگاری و پخش بوی خوب، تا ساعت‌ها روی پوستتان باقی خواهد ماند.

ادوتویلت مردانه دانهیل مدل Dunhill Pursuit به عنوان بهترین ادکلن مردانه برای فصل سرد می‌توانید این را انتخاب کنید. رایحه تند و شیرین این محصول یادآور بوی چوب، دود و گیاهان معطر بوده و بسیار مورد پسند آقایان با سلیقه و جوان قرار خواهد گرفت. عطر زمستانی مردانه آزارو پور هوم محصولی با رایحه گرم، تند و تلخ است که در سال ۱۹۷۸ معرفی شد. این عطر فرانسوی روایح گل، گیاهان معطر، ادویه، چوب و مرکبات را برای شما تداعی می‌کند و حسی آکنده از گرما، انرژی مثبت و هیجان را به شما و اطرافیانتان منتقل خواهد کرد. ادوتویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire از نظر بسیاری از آقایان، عطر لالیک با بوی گرم و تلخش، بهترین عطر مردانه مناسب فصل سرد است.

در لیست بهترین عطرهای پاییزی مردانه نباید از این ادوتویلت مردانه مون بلان بگذریم. رایحه میوه‌ای و آروماتیک این محصول مورد پسند بسیاری از آقایان با سلیقه قرار گرفته و ماندگاری بسیار خوب به همراه پخش بوی فوق‌العاده باعث شده تا این عطر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات مون بلان تبدیل شود. ادو تویلت مردانه گوچی مدل Guilty Intense اگر به دنبال بهترین ادکلن برای فصول سرد مردانه هستید، می‌توانیم مدل گیلتی اینتنس را به شما پیشنهاد کنیم. رایحه شیرین، گرم و تند این محصول به خوبی در روزهای سرد سال روی پوست و لباس می‌نشنید تازگی، طراوت و اعتماد به نفس را به شما منتقل خواهد کرد.

برند فرانسوی ایوسن لورن یکی دیگر از تولید کنندگان ادکلن عطرینه برای فصول سرد مردانه است که این عطر محبوب را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. این محصول از ماندگاری بالا و پخش بوی قوی برخوردار بوده و گروه بویایی شرقی و چوبی آن، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. پرفیوم مردانه دیور مدل Homme یکی از پرطرفدارترین عطرهای مناسب زمستان مردانه، پرفیوم هوم دیور است که رایحه گرم و شیرینی دارد. روایح چوبی، چرمی و گلی این محصول تا ساعت‌ها روی پوست باقی می‌مانند و پخش بوی فوق‌العاده‌ای را از خود ارائه خواهند داد.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه کدامند؟

در این مقاله می‌توانید ۱۰ عطر مردانه مناسب پاییز و زمستان را مشاهده و خبهترین عطر های زمستانی مردانه کدامند؟ نت های رایج در عطر زمستانی مردانه چیست؟ تنوع زیادی از عطرهای مناسب این فصل در بازار وجود دارد. از خرید  گرفته تا ورساچه، لالیک، ویکتور اند رولف و غیره؛ اما آنچه در انتخاب بهترین ادکلن مردانه زمستانی حائز اهمیت است، خرید محصولاتی با بیشترین ماندگاری و پخش بوی عالی است. در این فصل سال به دلیل خشکی پوست، محصولاتی با نت های گرم، فرمولاسیون سنگین تر و تندتر گزینه ایده آل تری برای آقایان هستند. برای آن دسته از آقایانی که استفاده از عطرها جزئی از استایل روزانه زمستانه آنهاست، آشنایی با بهترین مدل های این محصولات می تواند تکمیل کننده جذابیت و شکوه استایل شان باشد!

بهترین عطرهای زمستانه مردانه

برای آقایان شیک پوشی که با رسیدن سرما در حال آماده کردن پوشش مناسب این فصل هستند، انتخاب یک عطر زمستانی مردانه بخش مهمی از استایل محسوب می شود. قطعا در این فصل انتخاب عطرهایی تابستانی با رایحه خنک مناسب نخواهند بود! بلکه رایحه هایی با نت های گرم تر بهترین انتخاب هستند. با توجه به تنوع گسترده این محصولات، شناخت بهترین عطر های زمستانی مردانه می تواند انتخاب را ساده تر کند. ادکلن میلانو یکی دیگر از عطرهای مناسب این فصل است .

  1. دیور ساواژ الکسیر، عطری زمستانی با ماندگاری بالا عطر دیور ساواژ الکسیر یکی از ادکلن های مردانه مناسب فصول سرد سال است. غلظت فوق العاده زیاد و ماندگاری بالا از ویژگی های شاخص این عطر است. عصاره اسطوخودوس و ترکیبی از چوب های گرانبها در این محصول، استایلی باشکوه و گیرا از آقایان به نمایش می گذارد. ادکلن زنانه میلانو بیز مناسب فصل زمستان .
  • رایحه اولیه: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت
  • رایحه میانی: اسطوخودوس
  • رایحه پایانی: کهربا، چوب صندل، نعناع هندی و شیرین بیان
  1. دیور ساواژ ادوپرفیوم، عطری تلخ و جذاب مناسب روزهای سرد! کمتر کسی است که با خرید عطر دیور ساواژ ادوپرفیوم از رایحه آن خوشش نیاید. این عطر جذاب مردانه با بوی ملایم و کمی تلخ، ماندگاری و پخش بوی بالا شناخته شده است. ادکلن زمستانی مردانه دیور ساواژ ادوپرفیوم، انتخابی مناسب برای استایل های رسمی است. برای هدیه دادن به کسی که علایقش را نمی شناسید، این محصول می تواند بهترین انتخاب باشد.
  • نت ابتدایی: برگاموت
  • نت میانی: اسطوخودوس، جوز هندی و فلفل سیچوان
  • نت انتهایی: وانیل و ضمغ آمبروکسان
  1. دیور هوم اینتس، عطر مردانه زمستانی برای آقایان شیک پوش برای آقایان شیک پوشی که در صدد انتخاب بهترین عطرهای زمستانه مردانه هستند، خرید را پیشنهاد می کنیم. این عطر مردانه زمستانی رایحه گلی- چوبی دارد. با رایحه ای گیرا و خط بویایی بالا انتخابی شایسته برای مهمانی های شبانه و رسمی است. ترکیب عناصر زیر رایحه ای گرم و شیرین از این محصول را به مشام می رساند:
  • رایحه ابتدایی: اسطوخودوس
  • رایحه میانی: زنبق، گلابی و مشک
  • رایحه انتهایی: وتیور، سرو ویرجینیا
  1. دیور فارنهایت، یک عطر مردانه منحصر به فرد! بدون شک طبع گرم و رایحه تند شرقیعطر فارنهایت دیور، هر مردی را تحت تاثیر قرار می دهد. ترکیبی از رایحه های میوه ای و گل های متنوع، آن را به بهترین عطر مردانه برای زمستان تبدیل کرده است. ترکیب های موجود در این محصول به گونه ای طراحی شده اند که احساسات و قدرت درونی هر مردی را به معرض نمایش می گذارد.
  • نت آغازین: شیرین بیان، ماندارین
  • نت میانی: گشنیز، زیره سبز، برگ بنفشه
  • نت پایانی: وانیل و چرم
  1. عطر دیور ساواژ، عطری همه کاره! از دیگر محصولات برند دیور است که رایحه آن ویژگی هایی چون قدرت، تجمل و فریبنده بودن را در شما تقویت می کند. استفاده از این محصول جذاب و لاکچری نه تنها برای فصل زمستان بلکه در فصول دیگر نیز تایید شده است. اگر به دنبال یک عطر مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی قوی می گردید، از خرید آن غافل نشوید!
  • نت ابتدایی: برگاموت کالابریایی، فلفل
  • نت میانی: فلفل سیچوآن، اسطوخودوس، فلفل صورتی، وتیور، نعنای هندی، شمعدانی، صمغ اِلمی
  • نت ماندگار: امبروکسان، سدر، صمغ لابدانوم
  1. دولچه گابانا د وان، از بهترین عطر های زمستانی مردانه یکی دیگر از بهترین انتخاب های ادکلن مردانه برای زمستان، دولچه گاباناست. عطری گرم، تند و شیرین که رایحه دلنشین آن هر مردی را جذب می کند. این محصول در دو مدل ادوپرفیوم و ادوتویلت عرضه شده است. برای آقایانی که به دنبال بهترین عطرهای زمستانه مردانه با ماندگاری بالا هستند، گزینه مناسبی معرفی می شود.
  • نت اولیه: ریحان، گشنیز، گریپ فروت
  • نت میانی: هل، زنجبیل، شکوفه پرتقال
  • نت پایانی: سدر، عنبر، تنباکو
  • رایحه ابتدایی: زعفران، ترنج و برگ بنفشه
  • رایحه میانی: گل بنفش، فلفل و لوبیا تانکا
  • رایحه پایانی: رز، وانیل و رایحه های چوبی
  1. ویکتور اند رولف اسپایس بمب، عطر مردان قدرتمند ویکتور اند رولف اسپایس بمب با رایحه گرم، تلخ و تند یکی دیگر از بهترین عطرهای زمستانه مردانه است. رایحه گرم و تلخ این محصول به واسطه ترکیباتی چون چرم، دارچین و غلات هندی است. ترکیب سه گانه تند و گرم وتیور، چرم و تنباکو در نت پایانی آن، شور و هیجانی مانند انفجار یک نارنجک به اطرافیان انتقال می دهد.
  • نت ابتدایی: نارنج، گریپ فروت
  • نت میانی: زعفران، دارچین، فلفل پاپریکا
  • نت پایانی: وتیور، تنباکو و چرم
  1. ادوتویلت هوگو باسد سنت، حسی از طراوت و نشاط ادوتویلت هوگو باسد سنت، عطری گرم، تند و تلخ در گروه بویایی معطر ادویه ای است. این عطر مردانه برای زمستان، با رایحه ای شیرین به همراه بویی تند و تیز از زنجبیل آغاز می شود. با گذشت زمان و اضافه شدن رایحه اسطوخودوس به آن، حسی گلدار و ملایم ایجاد می کند. در نهایت ترکیب رایحه چرم، حسی از نشاط و طراوت را در فرد به وجود می آورد.
  • رایحه اولیه: زنجبیل
  • رایحه میانی: اسطوخودوس
  • رایحه پایانی: چرم
  • رایحه ابتدایی: شبدر، آویشن، صمغ درختچه مر و درمنه
  • رایحه میانی: یاس، هل، نعناع هندی، ریشه زنبق و سالویا
  • رایحه پایانی: چرم، نارگیل، مشک، کهربا و چوب صندل سفید
  1. ادوتویلت گوچی بای گوچی، ادکلن مردانه برای زمستان ادوتویلت گوچی بای گوچی، عطر مناسب زمستان مردانه با رایحه ای تلخ، گرم و تند می باشد. رایحه کاریزماتیک این محصول نشانی از عشق و علاقه مردانه است. به دلیل وجود تنباکو و چرم در ترکیبات آن، ماندگاری بالایی دارد.
  • نت اولیه: ترنج، بنفشه و درخت سرو
  • رایحه میانی: تنباکو و گل یاس
  • نت پایانی: عنبر، چرم، نعناع هندی و رزین

در پایان، ویژگی بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان

بهترین عطرهای زمستانه مردانه با نت هایی گرم، تند و سنگین شناخته می شوند. با کاهش رطوبت پوست در این فصل، استفاده از محصولاتی با ترکیبات سنگین تر انتخاب ایده آل تری است. چنین ترکیباتی ماندگاری عطر یا ادکلن را روی پوست بیشتر می کنند. در نتیجه نیازی به احیای مداوم آن در طول روز نیست. مشک، تنباکو، هل، فلفل، زنجبیل، دارچین، چوب و چرم از بهترین رایحه هایی هستند که در فرمولاسیون عطر های زمستانی مردانه مشاهده می شوند. اصلی ترین ترکیبات تشکیل دهنده بهترین ادکلن های مردانه برای زمستان، عناصر چوبی و ادویه ای است. در نت های اصلی هرم بویایی محصولات مناسب این فصل، نت های چرمی، وانیل، صمغ و نعناع هندی به کار برده می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.