علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

بهترین برند کرم ضد جوش

از آنجا که جوش و یا جای جوش در زیبایی صورت و بدن تاثیر گذار است، اکثر افراد به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند. حتی گاهی اوقات این جوش‌ها در مواقع حساس بر روی پوست ظاهر می‌شوند و ما را عصبانی می‌کنند.  ما در این مطلب فهرستی از بهترین کرم ضد جوش خارجی و ایرانی که مخصوص صورت و بدن است را برایتان آماده کرده‌ایم.جوش (آکنه) انواع مختلفی همچون سر سفید، سر سیاه، قرمز و… دارد که در صورت عفونت می‌تواند دردناک نیز باشد. شما می‌توانید برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش، از کرم و ژل‌های ضد جوش که در بازار وجود دارند استفاده نمایید.

راهنمای خرید بهترین کرم ضد جوش قوی

آکنه (جوش) یک نوع مشکل پوستی بوده و زمانی اتفاق می‌افتد که فولیکول‌های مو در اثر تجمع چربی و سلول پوستی مرده در آن پر می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، جوش‌ها معمولا در نواحی پوست گردن، صورت، سینه، شانه و کمر ایجاد می‌شوند که با استفاده از ، امکان از بین رفتن آن‌ها وجود دارد. کاربرد کرم ضد چروک گاتیو چیست؟ این نوع از کرم‌ها خاصیت ضد آلودگی دارند و سبوم اضافی پوست شما را جذب می‌کنند. همچنین از چرب شدن پوست و مستعد شدن آن برای جوش زدن مجدد جلوگیری می‌کنند. گفتنی است محصولات ضد آکنه با ترکیبات ویژه‌ای که دارند به عنوان تقویت کننده پوست نیز به شما کمک می‌کنند. چه عواملی باعث ایجاد جوش می‌شود؟

  • چربی پوست
  • آلودگی هوا
  • عدم استفاده از کرم ضد آفتاب
  • رسیدگی نکردن به پوست
  • تغییرات هورمونی
  • مصرف برخی از داروهای اعصاب
  • مواد آرایشی
  • استفاده از لوازم بهداشتی روغن دار
  • سن بلوغ

البته عوامل دیگری مانند غذای تند، کشیدن سیگار، شست‌و‌شوی زیاد، استرس و لمس بیش از اندازه پوست می‌تواند موجب بروز آکنه و جوش بر روی پوست گردد. با توجه به مواردی که ذکر شد، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا متوجه شوید که منشأ جوش‌های شما داخلی و هورمونی نباشد؛ که برای این کار می‌توانید به پزشک مراجعه نمایید و سپس می‌توانید نسبت به خرید بهترین اقدام کنید.  این کرم ژل ضد جوش توسط برند (Erikeh) تولید شده و دارای 4 نوع ترکیب ضد باکتری است که با ایجاد جوش و آکنه مبارزه می‌کنند. ترکیبات کنترل کننده ترشح چربی پوست، عامل اصلی به وجود آورنده آکنه را کنترل می‌کنند.

این محصول حاوی آلوئه ورا است که خواص بازسازی کننده آن به بهبود آکنه و جای جوش‌های پوست کمک کرده و خاصیت ضد التهابی آن نیز مکمل درمان است. ژل ضد آکنه «اریکه» دارای ترکیبات ضد التهاب و تسکین بخش مختلفی است که در بهبود آکنه تأثیر زیادی دارند. در ساخت این محصول از ویتامین E استفاده شده که در خنثی کردن آسیب‌های محیطی و برطرف کردن التهاب بسیار مؤثر است. بهترین کرم ضد جوش «اریکه» با داشتن مواد جاذب چربی، نمای پوست صورت شما را مات و مخملی می‌کند؛ و مواد مرطوب کننده قوی موجود در آن نیز بدون ایجاد چربی از خشکی پوستتان جلوگیری خواهد کرد. این مدل از Erikeh خاصیت تنظیم کننده ترشح چربی پوست را نیز دارا می‌باشد.

محلول ضد جوش و آکنه فاربن

محلول ضد جوش و آکنه فاربن یکی از یکی کرم‌های ایرانی است که برای درمان جوش‌های ناشی از چرب بودن پوست صورت بسیار مؤثر واقع می‌شود. حتی برای کنترل جوش‌های سرسیاه بر روی پوست می‌توانید از این کرم استفاده کنید. عصاره درخت چای و سالیسیلیک اسید در این کرم، بهترین ترکیبات برای کنترل چربی پوست صورت و لایه‌برداری هستند. از طرف دیگر این کرم خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارد و بنابراین مانع از تکثیر باکتری‌ها در زیر پوست شده و از این طریق می‎تواند جوش‌های پوست صورت شما را کنترل کند. همچنین محلول ضد جوش و آکنه فاربن لایه‌بردار بسیار ملایم است. بنابراین به تدریج که از آن استفاده کنید، متوجه روشن شدن پوست صورت خود خواهید شد.

لوسیون ضد جوش قوی صورت و بدن الارو

کرم روشن کننده گاتیو علاوه بر اینکه صورت شما را روشن می‌کند مانع از باقی ماندن اثر جای جوش بر روی پوست صورت شما خواهد شد. متأسفانه افرادی که بسیار مستعد ابتلا به جوش هستند، از ایجاد لکه‌های قرمز بر روی پوست صورت خود گلایه می‌کنند. بنابراین شما با مصرف لوسیون ضد جوش قوی صورت و بدن الارو هم جوش‌های صورت را کنترل می‌کنید و هم لکه‌های ناشی از آن به راحتی برطرف خواهد شد. این کرم خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و به همین دلیل به تدریج پوست شما را نرم و مرطوب خواهد کرد. از طرف دیگر به دلیل وجود ترکیبی به نام آلانتوئین در داخل این کرم، بازسازی سلول‌های پوستی سرعت گرفته و به همین دلیل جای آکنه به راحتی برطرف می‌شود.

ژل ضد جوش ویتالیر مدل اکتی ویت

افرادی که دچار جوش صورت می‌شوند از یک سو باید به درمان جوش فکر کنند و از سوی دیگر باید به سراغ راهکار‌هایی برای از بین بردن جای جوش و صاف شدن پوست صورت خود بروند. ژل ضد جوش ویتالیر مدل اکتی ویت دقیقاً این عملکرد را برای شما خواهد داشت. این کرم می‌تواند پوست شما را در برابر جوش صورت محافظت کند چرا که از ترشح سبوم اضافی در داخل پوست صورت جلوگیری کرده و همچنین منافذ باز پوست شما را کنترل می‌کند. پس از همین دو طریق می‌تواند از تشکیل جوش‌های چرکی بر روی پوست صورت شما جلوگیری نماید. همچنین به تدریج جای جوش و لکه‌های ایجاد شده بر روی پوست صورت شما را از بین می‌برد.

ژل ضد جوش موضعی پرودرما مناسب پوست های چرب

یکی از محصولات ضد جوش مناسب برای پوست‌های چرب، ژل ضد جوش موضعی پرودرما مناسب پوست های چرب و جوش دار نام دارد. اگر بخواهیم مروری بر ویژگی‌ها و خواص این ژل داشته باشیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • این کرم می‌تواند میزان ترشح چربی پوست را کنترل کند. بنابراین نقش بسیار مؤثری در کنترل جوش ناشی از چربی خواهد داشت.
  • از طرف دیگر از تکثیر باکتری‌ها در منافذ باز پوست جلوگیری کرده و مانع از تشکیل جوش‌های چرکی می‌شود.
  • بعد از اینکه جوش بر روی پوست به وجود می‌آید التهابات پوستی نیز رخ خواهد داد و این کرم می‌تواند جای لک و همچنین التهاب ناشی از جوش را به راحتی درمان کند.
  • اگر شما مقداری از ژل ضد جوش موضعی پرودرما مناسب پوست های چرب و جوش دار را بر روی صورت خود استفاده کنید متوجه می‌شوید که بافت نرم و سبکی دارد و در عین حال منافذ پوست شما را باز می‌کند.
  • در صورتی که یک لایه ضخیم بر روی پوست شما ایجاد شده باشد، این لایه باعث می‌شود منافذ بسته شده و چربی در زیر پوست جمع شود. همین موضوع میزان ابتلا به جوش صورت را افزایش خواهد داد. با کمک این ژل می‌توانید به این مشکلات پایان دهید. ژل ضد جوش موضعی پرودرما مناسب پوست های چرب و جوش دار به راحتی می‌تواند لایه خشن روی پوست را بردارد و منافذ شما را باز کند.

کرم بنزوئیل پروکساید 5 درصد پانژل

به طور کلی دو عامل باعث تشکیل جوش بر روی صورت می‌شود. تجمع چربی‌ها و تکثیر باکتری‌ها. کرم بنزوئیل پروکساید 5 درصد پانژل هم در کنترل چربی پوست به شما کمک خواهد کرد و هم از بین برنده باکتری‌های پوست بوده و در نتیجه از طریق ضدعفونی کردن پوست، از بروز آکنه باکتریایی جلوگیری می‌کند. برای درمان جوش‌های سرسیاه و سفید می‌توانید از این کرم استفاده کنید. حتی اگر بعد از اصلاح صورت دچار آکنه می‌شوید کافی است بلافاصله بعد از اصلاح، کمی از این کرم را بر روی صورت خود استفاده نمایید تا از تشکیل جوش جلوگیری گردد.

ژل ضد جوش سینره

از دیگر محصولات ضد جوش مناسب برای پوست‌های مستعد به جوش می‌توان به ژل ضد جوش سینره اشاره کرد. این ژل چند خاصیت دارد:

  • از یک سو چربی پوست شما را کنترل می‌کند. بنابراین همین موضوع باعث می‌شود میزان ابتلا به جوش‌ کاهش یابد.
  • از طرف دیگر چون خاصیت لایه‌برداری دارد بنابراین سرعت بازسازی پوست را بالا می‌برد. همانگونه که می‌دانید وقتی جوش تشکیل می‌شود، یک فرورفتگی در محل جوش باقی می‌ماند و شما باید به سراغ محصولاتی بروید که باعث ترمیم پوست می‌شوند. شما با استفاده از ژل ضد جوش سینره هم جوش‌ها برطرف می‌شوند و هم با افزایش سرعت بازسازی پوست صورت، جای جوش نیز از بین می‌رود.

کرم ضد جوش ژیناژن مدل IN

اگر در مورد برند گاتیو تحقیق کنید متوجه خواهید شد که این برند سابقه بسیار درخشانی در تولید انواع محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ترمیم کننده گاتیو برای فرورفتگی جای جوش دارد. کرم ضد جوش ژیناژن مدل IN  از طریق پاکسازی منافذ و جلوگیری از مسدود شدن پوست، می‌تواند مشکل جوش صورت شما را برطرف کند. در واقع یک لایه‌بردار ملایم است که پوست شما را از باکتری‌ها و چربی‌های انباشته در منافذ، پاک خواهد کرد. همچنین می‌تواند رطوبت پوست شما را در حالت متعادل نگه دارد و از خشکی پوست جلوگیری کند. فراموش نکنید یکی از مهمترین عواملی که باعث افزایش جوش صورت می‌شود، خشکی پوست است چون پوست برای اینکه بتواند کمبود آب را جبران کند چربی بیشتری تولید خواهد کرد.

کرم ضد جوش ژیناژن مدل TRG

یکی دیگر از محصولات ژیناژن که خاصیت ضد جوش دارد، کرم ضد جوش ژیناژن مدل TRG است. جالب است بدانید این کرم دو خاصیت دارد. هم جوش‌های صورت را از بین می‌برد و هم چروک‌ها را برطرف خواهد کرد. کرم ضد جوش ژیناژن مدل TRG تمیز‌کننده منافذ پوستی است و می‌تواند به جوانسازی پوست شما کمک کند. همچنین با استفاده از این کرم می‌توانید التهاب و قرمزی جای جوش را درمان کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.