اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

بهترین قیمت لوله گازی روکار سپاهان در بازار

قیمت لوله گاز به عوامل مختلفی اعم از سایز لوله، ضخامت، وزن و جنس محصول بستگی دارد. جنس لوله گازی سپاهان که یکی از مهم‌ترین پارامترهای قیمت گذاری است، با توجه به نوع کالا‌ (روکار، توکار، مانیسمان و …) مشخص می‌شود. برای مثال لوله‌های روکار به طور معمول با استفاده از فولاد سیاه ساخته می‌شوند. کیفیت فولاد سیاه اولیه را نیز می‌توان به عنوان فاکتوری مهم در قیمت لوله گاز معرفی کرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت لوله گاز ابتدا نوع روکار، توکار و … را مشخص کرده، سپس به جداول ارائه شده توسط تیم مرکزآهن مراجعه کنید و قیمت روز کالا را مورد بررسی قرار دهید. لوله گاز روکار را می‌توانید در ضخامت‌های 2.6 تا 4.88 میلی‌متر خریداری کنید. لوله گازی نوع توکار نیز در ضخامت‌های 2.8 تا 4.8 میلی‌متری در این سایت به فروش می‌رسند. تمام قیمت های ارائه شده برای لوله گاز با توجه به آخرین تغییرات بازار هستند.

The best price of Sepahan coated gas pipe in the market

قیمت لوله گاز 6 متری

لوله گاز به طور معمول با طول 6 متر به فروش می‌رسد. قیمت لوله گاز 6 متری با توجه به سایز و وزن آن مشخص می‌شود. در سایت‌های فروش لوله گاز از جمله مرکزآهن، قیمت لوله گاز هر روز برای یک کیلوگرم از این کالا اعلام می‌شود. با توجه به این موضوع، زمانی که لوله گاز شما دارای ضخامت بیشتری بشد وزن کلی آن نیز بیشتر شده و قیمت نهایی بالاتر تمام خواهد شد. وزن هر شاخه لوله گاز خانگی در سایت مرکزآهن برای محاسبه راحت‌تر هزینه ها ارائه شده است.

خرید لوله گاز خانگی امروز

برای خرید لوله گاز می‌توانید کالا را با توجه به کارخانه تولید کننده، نوع لوله گاز، ضخامت، سایز و … انتخاب کنید. خرید لوله گاز در انواع زیر امکان پذیر است:

  • لوله گاز سپنتا: لوله گاز سپنتا را می توان از پرفروش ترین لوله های موجود در بازار به شمار آورد که جهت انتقال گاز در خانه ها و یا کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها در انواع روکار و توکار و در ابعاد 6 متری تولید و روانه بازار مصرف می شوند. از جمله مزایای استفاده از لوله گاز سپنتا می توان به مقاومت و استحکام بالای این محصول و نیز تنوع بالای آن در بازار اشاره نمود.
  • لوله گاز خانگی توکار: در مواردی که امکان برداشتن سطوح و موانع برای گازکشی وجود داشته باشد از لوله های گاز توکار جهت تعبیه استفاده می گردد. لازم به ذکر است که در هنگام نصب این لوله ها بایستی نکات ایمنی به طور کامل صورت پذیرد.
  • لوله گاز مانیسمان: این لوله ها در دسته لوله های بدون درز قرار گرفته و جوشکاری بر روی آن ها انجام نمی گردد و از این رو قیمت لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله ها کمی بیشتر می باشد.
  • در هنگام خرید لوله مانیسمان لازم است به مشخصات فنی محصول شامل طول، قطر و سایز لوله دقت نمایید. از مزایای این محصول می توان به مقاومت بالا و تنوع در سایز آن ها اشاره نمود. به صورت روزانه در سایت مرکزآهن به روزرسانی می شود و شما می توانید پیش از خرید نسبت به قیمت این محصول اطمینان یابید. جهت خرید لوله گاز مانیسمان می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید پس از استعلام قیمت سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان مرکزآهن در اسرع وقت نسبت به سفارش شما پیگیری خواهند نمود.
  • لوله گازی کچو: کارخانجات تولیدی کچو یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید انواع لوله گاز خانگی و شهری در کشور می باشد که در سال 71 در اصفهان تاسیس گردید. در حال حاضر این مجموعه دارای ظرفیت تولید 500 هزار تن لوله و پروفیل در سال بوده و لوله های تولیدی این مجموعه دارای بالاترین کیفیت می باشند.

جهت خرید لوله گاز روکار می توانید با کلیک بر روی گزینه خرید سفارش خود را ثبت نمایید و یا از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت سفارش خود را ثبت کنید.

نمایندگی لوله گاز

پایپ تهران  یکی از تامین کنندگان لوله گاز در کشور بوده که این لوله ها را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار می دهد. جهت خرید لوله گاز خانگ می توانید از طریق یکی از راه های زیر اقدام به خرید نمایید.

1.با مراجعه به سایت پایپ تهران پس از استعلام قیمت با کلیک بر روی گزینه خرید سفارش خود را ثبت نمایید.

کارشناسان پایپ تهران در اسرع وقت نسبت به سفارش شما پیگیری خواهند نمود. همچنین در کنار قیمت هریک از محصولات نمودار مقایسه قیمت طی روزهای قبل نیز آورده شده است و شما می توانید با بررسی این نمودارها بهترین زمان خرید این محصول را انتخاب نمایید.

در صفحه مربوط به قیمت لوله گاز نام کارشناسان فروش این لوله ها نیز آورده شده و می توانید به راحتی با مراجعه به صفحه هریک از کارشناسان تماس خود را ثبت نمایید. کارشناسان این مجموعه در خصوص خرید لوله گاز سپاهان شما را راهنمایی خواهند نمود.

  1. قیمت لوله گاز سپاهان علاوه بر سایت مجموعه در شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام و اینستاگرام شرکت به روز می گردد و شما می توانید در این شبکه ها نیز سفارش خود را ثبت نمایید.

3.برای ارتباط مستقیم با کارشناسان مجموعه پایپ تهران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از قیمت این محصولات مطلع گردید. توصیه می شود پیش از خرید از مشخصات محصول موردنظر خود اطلاعات لازم را داشته باشید. همچنین کارشناسان نیز می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند.

لیست قیمت لوله گاز خانگی سپاهان

لیست قیمت انواع لوله های گازی در جدول این صفحه آورده شده است. شما می توانید پیش از خرید با مراجعه به قیمت ها به راحتی اقدام به خرید نمایید. همچنین کارشناسان مرکزآهن می توانند در این زمینه شما را یاری نمایند. قیمت لوله گاز به صورت روزانه در سایت مرکزآهن به روزرسانی شده و شما می توانید با مراجعه به سایت و جست و جوی محصول موردنظر این لوله ها را خریداری نمایید. چنانچه در خصوص این محصول سوالاتی داشته باشید می توانید با کارشناسان مجموعه از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لوله گاز سپاهان

لوله گاز ضخامت لوله های تولیدی برند سپاهان نیز از 8/2 تا 8لوله گاز 1/2 2 اینچ 6 متری خانگی با ضخامت 2.5 میلی متر مناسب برای لوله کشی گاز روکار خانگی و صنعتی دارای استاندارد تست گاز یا تست آب می باشد. برای دریافت جدیدترین قیمت امروز لوله گازی خانگی 6 متری با تلفن تماس بگیرید.

راهنمای خرید لوله گاز روکار

برای خرید انواع بهتر است به چند نکته مهم توجه داشته باشید. نکاتی که می تواند در انتخاب درست و خرید لوله گاز با بهترین قیمت بسیار مؤثر باشد.

  • زمینه استفاده و کاربرد
    نوع مصرف عامل کلیدی در انتخاب لوله است. طبیعتاً لوله گاز خانگی با تجهیزات صنعتی همچون کارخانه ها تفاوت بسیاری دارند. شرایط لوله کشی نظیر توکار یا روکار بودن نیز در انتخاب مؤثر است.
  • مشخصات فنی لوله گاز
    مشخصات فنی عامل مهم و بسیار کاربردی است. ضخامت لوله و قطر لوله دو پارامتر کلیدی است. افزایش میزان جریان گاز و همچنین حوزه مصرف بزرگتر، نیازمند تجهیزات با مشخصات فنی بالاتر می باشد.
    در این خصوص توجه به رده بندی و طراحی لوله برای فشار یا دمای خاص اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال لوله های غیرفلزی نظیر پلی‌ اتیلن و پلیمر برخلاف لوله فلزی برای فشار کمتر طراحی شده‌اند.
  • شرکت و برند لوله گازی
    برند سازنده عامل مهمی در کیفیت و قیمت تجهیزات است. در این زمینه و از نام های شناخته شده هستند. برند های لوله و ، آریا، ساوه و اهواز نیز از دیگر شرکت های فعال به شمار می روند.
  • مرکز فروش و عرضه محصولات
    نمایندگی لوله گاز و مرکز فروش معتبر تضمین کننده کیفیت ساخت لوله هاست. ضمن آن که امکان مشاوره، تنوع محصولات و خرید با بهترین قیمت را به ارمغان می آورد. شرکت فولاد جهان مهر با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه فروش لوله فلزی آماده ارائه خدمات است.
  • قیمت لوله گاز
    هزینه و قیمت خرید لوله گازی از دغدغه های اصلی خریداران است. شیوه تولید، جنس و مشخصات فنی لوله فلزی مهمترین و شاید اثرگذارترین پارامتر است. افزایش ضخامت و طول لوله گاز افزایش خدمات و قیمت را به دنبال دارد. به عنوان مثال قیمت لوله گاز ۱۲ متری در قیاس با قیمت لوله گاز ۶ متری بالاتر است.

حوزه کاربرد از دیگر عوامل مؤثر است. قیمت لوله گاز خانگی و اتصالات معمولاً کمتر از تجهیزات صنعتی است. نمایندگی و مرکز پخش لوله و اتصالات گاز درکنار برند سازنده نیز از فاکتورهای مهم در قیمت به شمار می‌رود. برای مشاهده قیمت لوله گازی سپاهان، سپنتا و سایر برندها می‌توانید به صفحه محصولات مراجعه نمایید.

ساختار لوله گاز

  • قطر داخلی لوله گاز  ( ID ) : فاصله بین دو دیواره داخلی لوله را قطر داخلی لوله می نامند.
  • قطر خارجی لوله گاز  ( OD ) : فاصله پشت به پشت خارج لوله را قطر خارجی لوله می نامند.
  • ضخامت دیواره لوله گاز ( THK ) : نصف تفاضل قطر خارجی و قطر داخلی را ضخامت دیواره لوله می نامند.

توجه داشته باشید قیمت لوله گاز با توجه به تغییر اجزا و استاندارد ساخت متفاوت است، برای مثال لوله 1/2 2 اینچ ضخامت 3 میل از لوله 1/2 2 اینچ ضخامت 2.5 میل گرانتر و از لوله 1/2 2 اینچ ضخامت 4 میل ارزان تر می باشد.

جدول وزن لوله گاز روکار (لوله گاز خانگی و لوله درزدار صنعتی)

لوله گاز روکار سپاهان بر اساس استاندارد ISIRI 3360 و 2440 و DIN 2441 تولید می شوند. جدول وزن این سری از لوله گاز روکار در زیر قابل مشاهده است.

محاسبه تقریبی وزن لوله فولادی گاز

هر چند به کمک جدول وزن لوله گاز بالا می توان وزن لوله گازی را به طور دقیق محاسبه کرد اما در برخی موارد در عدم دسترسی به اطلاعات می توان به صورت تقریبی نیز اقدام به محاسبه ی وزن لوله گازی نمود.از آنجایی که لوله گاز از جنس فولاد هستند برای محاسبه ی وزن آن ها می توان از رابطه ی زیر استفاده کرد.0.147 * ضخامت لوله بر حسب میلی‌متر * (ضخامت لوله بر حسب میلی‌متر – قطر بیرونی لوله بر حسب میلی‌متر ) = وزن یک شاخه 6 متری بر حسب کیلوگرم

اتصالات جوشی لوله گازی

در لوله کشی گاز برای اتصال لوله با توجه به روش لوله کشی و فشار گاز می توان از اتصالات جوشی سیاه، اتصالات رده 20 و یا استفاده کرد.