علمی و پزشکی

تست‌های سریع کرونا به صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد

طبقه بندی رایگان:

علیرضا رییس ، رئیس دفتر استانداری کرمانشاه در استان کرون ، گفت که استان کرمانشاه بارها برای نقش خود در مبارزه با اپیدمی وبا ارزیابی شده است: در هفته اول ماه جولای ، و سریعتر از کسوف قبلی شتاب می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم باید خیلی سریع مورد بررسی قرار گیرد ، گفت: مهمترین اقدام اجرای طرح غربالگری جامعه و محله محوری است که در استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

رایس گفت 78 میلیون نمایش بین آوریل و اواسط ماه مه برگزار شده است. آنها به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله سوم غربالگری 21 میلیون سرویس معوقه جبران شد ، افزود: در مرحله چهارم غربالگری هفت راهبرد اصلی شامل تقویت پروتکل و نظارت بر جرم در نظر گرفته شده است که باید به موقع و به موقع اجرا شود.

رایس با بیان اینکه استراتژی بعدی انجام آزمایش های متعدد است ، افزود: با کمک ارائه شده کیت های داخلی به سرعت تولید می شوند که در مدت زمان 20 تا 25 دقیقه اعلام می شوند و به مراکز درمانی شهرستان تحویل داده می شوند و کاملا رایگان هستند.

وی با بیان اینکه سومین استراتژی قرنطینه است ، گفت: حلالهای مثبت نباید آزاد شوند و آنها باید به مدت 14 روز در محل مناسب قرنطینه شوند.

معاون وزیر بهداشت ، حمایت از افراد آسیب پذیر به ویژه افراد مسن را از دیگر اقدامات مورد بحث در این طرح دانست و گفت: 90 درصد مرگ و میرها در استان کرمانشاه مربوط به افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های بزرگ است ، بنابراین اگر این 90 درصد شناسایی و اطمینان حاصل شود خروج از خانه قطعاً میزان مرگ و میر را کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای زیر هوشمندانه تر است و درمان سرپایی را تقویت می کند ، اظهار داشت: کرونا هیچ داروی مورد تایید خاصی ندارد و میزان اختلاف نظر در مورد RamedSavier وجود ندارد و بهترین و تنها درمان کرونا مراقبت مناسب از بیمارستان و اکسیژن است ، مابقی درمان تجربی است. . .

رایس گفت: “در طرحی که امروز رونمایی شد ، استانها ، شهرها و شهرستانها تقسیم شده و خانه های بهداشت ، بسیج ، هلال احمر ، سازمان های غیردولتی و معتمدین محلی تیم هایی را تشکیل دادند.”

وی با اشاره به اینکه این تیم ها در سه زمینه مراقبت ، نظارت و مساعدت فعالیت می کنند ، گفت: استانها بر اساس این اقدامات ارزیابی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید