اقتصادی

تشخیص فوری سلامت مواد غذایی در منزل با کیت ایران‌ساخت

بررسی‌ها از شرکت‌های فناور به منظور تشخیص میزان احتمالی مواد غذایی از جمله شیر و رفع یکی از دغدغه‌های صنایع غذایی موفق در ساخت کیت تشخیص سریع‌بیوتیک در کشور بودند که بدون نیاز به افراد متخصص در منزل نیز قابل استفاده هستند.

به گزارش دوران خبر، در تولید محصولات تخمیری نمی‌توان از شیرهای دارای آنتی‌بیوتیک استفاده کرد، زیرا بی‌بیوتیک‌ها از رشدار میکروگانیسم‌های مورد استفاده مفید در محصولات تولیدی و یا روند رشد، آن‌ها را دچار مشکل می‌کند، بنابراین محصول با این شیر خام با کیفیت مناسب تولید می‌شود. تشکیل نمی‌شود.

به و التود وعملاود ود املاه مامستوتی و وملاه مامدامة المدمس المرداد مام. Ossizarres · سراینای سمتهای سمتهای سمتهای سرایه بییص ارتای سوآی سواتای سمحنتی moreter Bed and Breakfast

بمانی مداران یندوا د تدشحمتمه خنده خنده این آنتی‌مانده بیوتیک در، بافت‌های عضلانی و مایعات بدن مانند شیر قابل تشخیص است و در مصرف شیر حیوانی که بیوتیک برای آن مصرف می‌شود، باقیمانده بیوتیک موجود در شیر می‌تواند برای مصرف کننده و صنایع تخمیر شیر زیان باشد.

تشخیص سریع آنتی بیوتیک محصولی است که سالانه از بلژیک، دانمارک و چین در حدو است. لزوم بومی‌سازی این کیت‌ها باعث شد یکی از شرکت‌های فناور با حمایت از مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا و همچنین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو موفق به ساخت کیت تشخیص سریع بیوتیک در ایران شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، کیت‌های تشخیص سریع ایران‌ساخت با تکیه بر دو فناوری نانو و هز. هدف از تولید این کیت‌ها ابتدا از ورود و سپس ورود به بازارهای جهانی برای ارزآوری است.

یکی از مزیت‌های این، سرعت عمل آن به فناوری است که در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه می‌توانم نتیج کنم. این کیت نیاز به آزمایشگاه دارد و بدون نیاز به افراد متخصص قابل استفاده است، به طوری که حتی در منزل نیز می‌توان آن را برای تشخیص سالم بودن مواد غذایی به کار برد. از نظر ظاهری این کیت کاغذی شبیه به کیت‌های تشخیص بارداری است. یتهای تشخیص سریع ایران‌ساخت به زودی روانه بازار می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید