اقتصادی

خانواده مرداک چه تاثیری بر رویدادهای جهان داشتند؟

مجموعه مستند سه قسمتی جدید “ظهور خانواده مردوک” که بر گوشه ای از امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک تمرکز دارد ، هر پنجشنبه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ظهور سلسله مرداک ، در اصل با عنوان ظهور سلسله مرداک ، به کارگردانی کیث هال و دیوید گلاور ، چشم اندازی از امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک و تأثیر آن در پشت صحنه در چندین نمایش رویدادهای جهانی را معرفی می کند.

مانند قسمت اول ؛ تأثیر مرداک بر انتخابات بریتانیا و انتخاب تونی بلر به عنوان نخست وزیر در اواسط دهه 1990 ، در قسمت دوم ؛ در نتیجه رسوایی هک شدن تلفن اخبار جهان و تضعیف مرداک به دلیل این حادثه ، و در قسمت پایانی ؛ بازگشت او به قدرت توسط انتخابات و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ حل خواهد شد. در همان زمان ، زندگی شخصی و خصوصی او مورد بررسی قرار می گیرد.

روپرت مرداک در مارس 1931 در ملبورن استرالیا متولد شد. مرداک صاحب Sun Times ، Fox News و صدها سازمان خبری در سراسر جهان بود. او یک خارجی است که در سیاست بریتانیا دخالت می کند. این مجموعه دوباره به ظهور و سقوط روپرت مرداک می پردازد.

“ظهور خانواده مرداک” پنجشنبه 4 سپتامبر ، 4 سپتامبر و 16 شهریور ، ساعت 23 با ارائه برنامه شبکه 4 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید