بین المللکسب و کارهای برتر روز

خرید از آمریکا تحویل در ایران

اگر از جمله افرادی باشید که عمدتا از کالاهایی با برندهای معتبر جهانی استفاده می کنید، به حتم بارها برایتان پیش آمده است که به دنبال کالایی بوده اید که مشابه آن در ایران یافت نشده و یا با قیمت های زیادی عرضه می شود. از سویی دیگر از اصل بودن آن ها نیز اطمینان کاملی ندارید.در این شرایط است که احتیاج دارید که کالا را از سایت های خارجی خرید کنید. در این جا به شما آموزش خرید از آمریکا و تحویل در ایران را شرح ارائه خواهیم کرد تا بتوانید با راه های خرید از سایت های فروشگاهی آنلاین در آمریکا به خوبی آشنا شوید. برای خرید اینترنتی از آمازون آمریکا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

راه های خرید از سایت های خارجی

برای آن که بتوانید از آمریکا و دیگر کشورها خرید داشته باشید و آن را در ایران تحویل بگیرید، راه های متفاوتی وجود دارد.

الف – سفر به کشور مورد نظر برای خرید :

سفر به کشورهای دیگر و خرید حضوری : یکی از راه های خرید کالا از آمریکا و دیگر کشورها، سفر به آن ها می باشد که امروزه مراحل آن بسیار پرهزینه بوده و بایستی برای تهیه بلیط هواپیما و هتل، مبالغ گزافی را پرداخت کنید. از سویی دیگر برای دریافت ویزا و پاسپورت نیز باید زمان زیادی را صرف نمایید که این کار برای کسانی که تنها هدف خرید برای مصرف شخصی را دارند، چندان مطلوب نخواهد بود.

 

ب – خرید از طریق دوستان مقیم خارج از کشور :

روش دیگری که می توان خرید خود را انجام داد این است که از دوستی که در آمریکا و یا کشور مورد نظرتان برای خرید، اقامت دارد، بخواهید که محصول مورد نظر شما را خرید کرده و به ایران ارسال نماید. این گزینه ای مطمئن تر خواهد بود. اما ممکن است که دو مساله پیش رو داشته باشید. نخست آن که نتوانید دوست مطمئنی را در آن کشور بیابید. دوم آن که دوستانتان نتوانند مستقیما کالا را از آن کشور به ایران صادر کنند.

 

دراین حالت است که شما مجبور خواهید شد هزینه ای دو برابری بپردازید. همان گونه که می دانید ارسال کالا با حجم پایین، در پست بین المللی، هزینه زیادی دارد. ضمن آن که شما زمانی را نیز باید صرف انتقال وجه به حساب دوستتان بکنید. این راه نیز دارای مسائلی خاص خود خواهد بود.

ج – خرید از سایت های فروشگاهی خارجی :

هنگامی که از یک سایت فروشگاهی آنلاین، شخصا خرید می کنید، این احتمال وجود دارد که ارسال مستقیم کالا به ایران به دلیل تحریم ها در دستورکار آن سایت نباشد. امروزه کشورهای آمریکا و اروپایی در دنیا، خدمات پست کالا به ایران را انجام نمی دهند.

 

برخی از فروشگاه های اینترنتی خارجی که ارسال کالا به ایران را انجام می دهند، می توانند برای درخواست شما مناسب باشند. اما برای خرید از این نوع از سایت ها نیز باید بتوانید به صورت ارزی پرداخت خود را انجام دهید. بدین ترتیب باید به خوبی بدانید که چگونه در یک سایت فروشگاهی آنلاین خرید کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و در نهایت آن را با حساب ارزی خود بپردازید.

 

داشتن کارت های اعتباری مانند مسترکارت و ویزاکارت می تواند دراین شرایط شما را یاری کند. این درحالی است که بانک های ایران به سیستم بانک جهانی متصل نبوده و بنابر این این شرکت های نیز خدماتی به شکل مستقیم به ایران ندارند.  در کنار این موارد، هنگام ثبت سفارش خود، لازم است که آدرس خود را بابت تحویل ثبت نمایید که امکان ثبت آدرس ایران وجود ندارد. به عبارتی می بایست بتوانید آدرسی در آمریکا و یا کشورهای دیگر را وارد کنید.

 

د – خرید از سایت های بزرگ فروشگاهی خارجی دنیا و تحویل در ایران :

این امکان وجود دارد که به سایت های بزرگ خرده فروشی در دنیا، مانند آمازون ، علی اکسپرس و یا ایبی مراجعه کرده و کالای خودتان را پس از بررسی تمامی مشخصات محصول و فروشنده آن ، خرید نمایید. زاکولا مطابق با قیمت محصول و هزینه های ارسال و … پیش فاکتوری را برای شما صادر خواهد کرد که در صورت تایید و پرداخت شما، خرید در سایت مذکور نهایی شده و توسط زاکولا تحویل می شود. سپس مطابق با آدرس ارائه شده شما در ایران، کالا به دست شما خواهد رسید.

 

برای اطلاع از نحوه محاسبه کارمزد خدمات ارائه شده توسط زاکولا، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و توضیحات کاملتری را دریافت نمایید. همچنین خواهید توانست برای افتتاح حساب پی پال و یا خرید کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت، از طریق سایت زاکولا اقدام نمایید.

ه– دریافت خدمات از سایت زاکولا :

یکی دیگر از روش هایی که می توانید خرید از آمریکا را داشته و در ایران تحویل بگیرید، این است که به سایت زاکولا مراجعه کرده و خرید خود را از طریق کارشناسان این مجموعه نهایی کنید. تنها کافی است محصول مورد نظر خود را بیابید و سپس مشخصات سفارش خود را به کارشناسان زاکولا اعلام کنید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی