علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

راهنمای خرید دستگاه لیزر الکس دایود

راهنمای خرید دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود جامع ترین و موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد امروزی است. لیزر الکس دایود با استفاده از چندین طول موج لیزر مختلف، به پزشکان و متخصصان این امکان را می دهد تا طیف وسیعی از بیماران با انواع مو و پوست مختلف را درمان کنند. در این پست با راهنمای خرید دستگاه لیزر الکس دایود در خدمت شما هستیم.

دستگاه لیزر الکس دایود چیست ؟

لیزر الکس دایود موهای زائد بدن را به سریع ترین و آسان ترین روش درمان و از بین می برد و بهترین نتایج بالینی را به همراه دارد. در واقع، با ترکیب هر دو فناوری لیزرهای دایود 808 نانومتری و طول موج الکس 755 نانومتری، این دستگاه می تواند برای هر 6 نوع پوست فیتزپاتریک (I تا VI) استفاده شود. اگر بیمار به دنبال سریع ترین و کم دردترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن است، لیزر الکس دایود بهترین انتخاب برای او است.

بهترین دستگاه الکس دیود این است که از یک سیستم خنک کننده ICE با تکنولوژی بالا تشکیل شده است. این سیستم خنک‌کننده می‌تواند خنک‌سازی موثر طولانی‌تری را برای پوست زیرین در طول درمان فراهم کند. این فناوری خطر سوختگی پوست را به حداقل می رساند و همچنین راحتی بیمار را افزایش می دهد و منجر به درمان موثرتری می شود.

لیزر الکس دایود به دلیل طراحی چند موجی، به پزشکان این امکان را می دهد که تمام رنگ های پوست و انواع مو را سریع و بدون درد درمان کنند.

دستگاه لیزر الکس دایود معروف استاندارد طلایی در لیزر موهای زائد است که موفقیت مبتنی بر دو دهه نوآوری برای ارائه نتایج قابل اعتماد و تطبیق پذیری مورد نیاز است. عملکرد خود را با برند پیشرو حذف موهای زائد که توسط متخصصان پوست انتخاب شده است، تقویت کنید. به علاوه برای درمان چندین هدف، نیازی به خرید چندین لیزر ندارید. لیزرهای دستگاه لیزر الکس دایود فراتر از حذف موهای زائد هستند و به شما اجازه می دهند تا علائم بی شماری را همانطور که در زیر نشان داده شده است درمان کنید.

راهنمای خرید دستگاه لیزر الکس دایود

برای خرید و دریافت قیمت دستگاه لیزر الکس دایود فقط می‌توانید با شماره 09123768396 در تماس باشید چرا که تنها نمایندگی رسمی فروش دستگاه لیزر الکس دایود با قیمت مناسب در ایران را در اخیتار داریم. اگر قصد خرید دستگاه الکس دایود با ضمانت و گارانتی به همراه آموزش را داشتید به همراه استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود، قطعا ما می‌توانیم خدمات و کیفیت قابل رضایتی را در اختیار شما قرار دهیم.

کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود

  • 1064 نانومتر یا 755 نانومتر
  • کاهش پایدار، طولانی مدت یا دائمی مو (کاهش دائمی مو به عنوان کاهش طولانی مدت و پایدار در تعداد موهایی که دوباره رشد می کنند زمانی که در 6، 9 و 12 ماه پس از اتمام یک رژیم درمانی اندازه گیری می شود، تعریف می شود)
  • درمان ضایعات عروقی
  • درمان چین و چروک
  • درمان ضایعات خوش خیم رنگدانه
  • طراحی شده برای به حداکثر رساندن رضایت بیمار و موفقیت عمل شما.
  • کاری که لیزرهای ما برای کسب و کار شما انجام می دهند را دوست خواهید داشت.

طراحی خاص و منحصربفرد هندپیس دستگاه لیزر الکس دایود در هر شات روی ناحیه وسیع تری از پوست تاثیر می گذارد. بنابراین، سرعت عمل افزایش می یابد و مدت زمان درمان کاهش می یابد. استفاده از این دستگاه برای پوست های روشن و تیره (پوست های 1 تا 4) توصیه می شود. با استفاده از دستگاه الکس دایود، هر چه پوست روشن‌تر باشد، طول موج کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید