علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

درمان ورم معده دکتر خیراندیش

دکتر خیراندیش نسخه های فراوانی در مورد درمان ورم معده گفته اند ولی بدون شک یکی از قوی ترین و راحت ترین دستور درمانی که پدر طب سنتی گفته است را در زیر برای شما عزیزان آورده ایم:
• نصف لیوان عرق نعنا و نصف لیوان گلاب را باهم ترکیب کرده و یک قاشق عسل به آن اضافه نمایید و روزی یک لیوان میل شود.
• روغن بادام شیرین با عسل مخلوط کرده و هر ۸ ساعت، یک قاشق غذاخوری میل شود.
توجه : این درمان را تکرار کنید تا انشالله مشکل ورم معده شما بر طرف گردد (توصیه می شود حداقل ۴۰ روز این درمان را تکرار نمایید)

درمان دردهای معده با نسخه دکتر خیراندیش

زخم معده ،تنبلی معده، نفخ معده ،حالت استفراغ ،پر اشتهایی ،پرخوری ،بوی بد دهان را با این یک نسخه درمان کنید:

یک قاشق مرباخوری بارهنگ داخل یک لیوان عرق نعنا ۱۰ دقیقه بجوشانید یک قاشق عسل اضافه کنید شب یک لیوان میل کنید چهل روز تا ۶۰ روز. این نسخه درمان سرطان های گوارشی هم هست ( سرطان معده)

تنها کسانی که یبوست مزاج دارند به جای نعنای خالص نصف نعناع نصف گلاب می‌ریزندزخم معده ای درمان کردم که پروفسور فرانسوی می‌گفت زخم به این بزرگی در دوران طبابتم ندیده بودم.

این موضوع مشکل حادی نبوده و با روش درمان سردی معده دکتر خیراندیش این مسئله قابل است.برای هضم صحیح و کامل غذا در معده به حرارت طبیعی کافی نیاز داریم. اگر این دما به دلایل مختلف کاهش یابد، دلیل اصلی آن سردی معده، عدم واکنش های لازم در معده برای هضم غذا و ضعف معده است که باعث افزایش اشتها و در نتیجه افزایش چربی می شود.

دلیل این امر، سبک زندگی ناسالم، پرخوری و ورزش نکردن و مصرف زیاد غذاهای سرد است که منجر به نفخ شکم و سودا می شود. همچنین علت یبوست غذا می تواند تند غذا خوردن و نجویدن کافی غذا باشد که در این صورت فرد با نوشیدن آب و مایعات دیگر مانند نوشابه سعی می کند غذا را ببلعد. این مشکل اصلی هنگام غذا خوردن است.

همچنین باید توجه داشت که مصرف غذاهای دیر هضم، پرخوری، مصرف آب یخ و غذاهای سرد نیز می تواند باعث یبوست و سردی معده شود.جهت خرید داروهای گیاهی حکیم خیراندیش و شربت خونساز کلیک کنید.

دلایل و علت سردی معده دکتر خیراندیش

تغذیه نامناسب و همچنین عادات و روش های تغذیه منجر به سردی معده خواهد شد. اقدامات و فعالیت هایی که باعث سردی معده می شود شامل:

  • عدم جویدن مناسب و سریع خوردن غذا
  • آب خوردن حین غذا مخصوصا آب سرد
  • استفاده از نوشابه های گازدار
  • استفاده بیش از حد و بدون مصلح از خوراکی های سرد
  • پرخوری

درمان سردی معده دکتر خیراندیش

حکیم خیراندیش درخصوص درمان سردی معده چند راهکار ساده اما دقیق و مناسب را پیشنهاد می کنند که در صورت رعایت نکات زیر نتایج آن برای شما ملموس خواهد بود:ر روز صبح ناشتا، یک قاشق مرباخوری عسل میل نمایید. برای تهیه شربت خونساز باسلام کلیک کنید.

به مدت ۴۰ شب، هر شب یک قاشق مرباخوری اسفند با یک لیوان آب قورت دهید.

از مصرف سردیجات پرهیز نمایید.

آقایان هر شب یک قاشق مرباخوری زیره سیاه میل نمایند.

هر روز یک قاشق مرباخوری بارهنگ را با یک لیوان عرق نعنا به صورت ملایم به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید، بعد از کمی ولرم شدن با یک قاشق مرباخوری عسل شیرین نموده و میل نمایید.

از خوردن آب مخصوصا آب سرد میان غذا پرهیز کنید.

همچنین برای درمان سردی معده دکتر خیراندیش می توانید از شربت آنتی بلغم خیراندیش نیز استفاده بفرمایید.

برای درمان سردی معده دکتر خیراندیش در وهله اول رعایت رژیم غذایی است که بسیار مهم است، همه افراد دارای مزاج هستند و خوردن غذاهای دیگر باعث مشکلات گوارشی و حتی بیماری هایی مانند آکنه و ریزش مو می شود. مرجع برای درمان موقت سرماخوردگی معده موارد زیر داروها می توانید گیاهان دارویی را امتحان کنید.

چای بابونه: نوشیدن چای بابونه یکی از راه های درمان ناراحتی معده و سرماخوردگی است، می توانید این دمنوش را همراه با نبات یا لیموترش بنوشید.

نعناع: از دیرباز به عنوان یک درمان بی‌نظیر برای تمام مشکلات معده شناخته می‌شود، درمان برگ نعناع را می‌توان در هنگام سوزش معده و سرماخوردگی معده با جویدن برگ نعناع یا آب نعناع و چای نعناع برای تسکین التهاب مصرف کرد.

عسل: از خواص درمانی عسل برای درمان سرماخوردگی معده استفاده می شود. برای معده سرد می توانید یک چای موثر را با عسل ترکیب کنید.

برای درمان سردی معده دکتر خیراندیش بهتر است موادی مانند میخک، هل و زعفران استفاده کنید.

از نوشیدن آب همراه غذا و تا 2 ساعت بعد از آن خودداری کنید (غذا را خوب بجوید و آهسته و آرام بخورید تا نیاز به آب کاهش یابد).

از مصرف غذاهای سرد و مرطوب مانند ماست، دوغ، رشته فرنگی و جو پرهیز کنید.

از غذاهای فست فود به خصوص سوسیس، کالباس و همبرگر خودداری کنید.

برای رفع این مشکل از درمان سردی معده دکتر خیراندیش استفاده نمایید.

آیا سردی معده باعث یبوست می شود؟

بله یکی از دلایل اصلی یبوست و مشکلات گوارشی، سردی معده است.

از کجا بفهمیم سردی معده داریم؟ نشانه های سردی معده چیست؟

از نشانه های سردی معده می توان به موارد زیر اشاره کرد:
اشتهای زیاد به غذا
نفخ معده
چاقی بلغمی
ترش کردن و سوزش معده
یبوست
و…

برای از بین بردن و درمان سردی معده دکتر خیراندیش چه باید کرد؟

هر روز یک قاشق مرباخوری بارهنگ را با یک لیوان عرق نعنا به صورت ملایم به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید، بعد از کمی ولرم شدن با یک قاشق مرباخوری عسل شیرین نموده و میل نمایید.
هر روز صبح ناشتا، یک قاشق مرباخوری عسل میل نمایید.
به مدت ۴۰ شب، هر شب یک قاشق مرباخوری اسفند با یک لیوان آب قورت دهید.