عمومیکسب و کارهای برتر روز

در زمان انتخاب پروژه در چیتگر به چه مواردی دقت کنیم؟

6 نکته برای خرید از پروژه پیش فروش چیتگر

در حال حاضر که وضعیت مسکن به ثبات نسبی رسیده است ریسک ساخت و ساز که مهمترین خطر آن افزایش قیمت ساخت و مصالح میباشد به حداقل رسیده است در نتیجه سازنده های بسیاری شرایط فروش متنوعی را ارائه میدهند . در این بین منطقه 22 شهرداری که پرچمدار ساخت و ساز در تهران میباشد مرکز اصلی اینگونه پیش فروش ها میباشد . حال برای افرادی که قصد خرید از پروژه ها در این منطقه را دارند 6 نکته که برای باید بدانید را برای شما مطرح خواهیم کرد .

برج مرجان با 42 طبقه بلندترین برج مسکونی منطقه و جزو بهترین پروژه های چیتگر به حساب آمده و توسط نیروی دریایی ارتش در پهنه C شهرک چیتگر در حال اجرا می باشد. این برج لوکس از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار می باشد که چشم انداز زیبایی را برای آن فراهم آورده است. علاوه بر این از امکانات بسیاری از جمله سازه فلزی دارای سیستم میراگر و نیروگاه انرژی جهت تامین برق و گاز نیز برخوردار می باشد.

6 نکته که برای پیش فروش چیتگر باید بدانید

  1. شرایط پیش فروش را بررسی کنید

اول از همه باید مشخص نمایید که هدف شما از سرمایه گذاری در این حوزه چیست اگر به قصد سکونت این کار را انجام میدهید باید شرایطی را انتخاب کنید که زمان تحویل آن نزدیکتر بوده و همچنین شرایط پیش فروش بهتری دارند . با توجه به اینکه قیمت ساخت در این پروژه ها بصورت علی الحساب میباشد باید مدیریت بودجه و سرمایه خود را به گونه ای تنظیم نمایید که بتوانید از پس اقساط آن با توجه به افزایش احتمالی قیمت ساخت که الیته در دوران ثبات چندان زیاد نیست بر بیایید .

پروژه هایی نیز وجود دارند که با قیمت قطعی بصورت سهامی به فروش میرسند و دیگر دارای اقساط نمیباشند اما باید توجه داشته باشید زمان تحویل اینگونه پروژه ها معمولا طولانی میباشد. برای بررسی بیشتر اینگونه پروژه ها میتوانید به مراجعه فرمایید

  1. سابقه سازنده را بررسی نمایید

در این مورد باید بدانید که سرمایه خود را به دست چه کسی میسپارید . سازنده باید پشتوانه مالی برای آمادگی نوسانات احتمالی قیمت ها را داشته باشد . در واقع در پروژه های پیش فروش باید سازنده جلوتر از پرداخت سرمایه گذار حرکت کند یعنی هزینه هایی که در مراحل قبلی انجام داده از خریدار دریافت نماید و از سرمایه ورودی جدید برای ادامه مراحل ساخت بعدی استفاده نماید .

همچنین علت پیش فروش را بررسی نمایید پروژه هایی که بصورت کامل مسکوت مانده اند مطمئن باشید که جذب سرمایه گذار را تنها برای پرداخت بدهی های پییشین خود نیاز دارند و عملا پیشرفت پروژه با روند بسیار کندی صورت خواهد گرفت .

6 نکته برای خرید از پروژه پیش فروش چیتگر

  1. محل پروژه پیش فروش شده

لوکیشن یا محل پروژه بسیار مهم است . باید توجه داشته باشید که در محدوده ای پیش خرید کنید که همزمان با ساخت پروژه خریداری شده ، پیشرفت دیگر پروژه ها و آبادانی منطقه نیز همراه باشد . در محدوده هایی نظیر شهرک چیتگر یا ارتش تمامی پروژه ها در مرحله ساخت قرار دارند و هنوز محیط شهرک آماده سکونت نیست . اینگونه لوکیشن ها میتواند در آینده نه چندان دور که به بهره برداری برسد شاهد جهش قیمت بسیاری نسبت به مناطقی باشد که آباد هستند و پروژه های در حال ساخت در هر محله انگشت شمار است .

  1. زمان به نفع شماست

در پیش خرید پروژه های ساختمانی گذر زمان همیشه به نفع خریدار خواهد بود . اگر از سوابق سازنده اطمینان دارید و در واقع میدانید که جای پولتان امن است بدانید اگر هم پروژه به تاخیر بی افتد در واقع مبلغ اقساط آتی که شما باید پرداخت کنید نیز به تعویق می افتد . البته توجه داشته باشید برخی پروژه ها بر طبق زمان بندی خود مبلغ ساخت را دریافت میکنند و شما باید سعی کنید پروژه هایی را انتخاب کنید که بر اساس پیشرفت پروژه اقساط را دریافت میکنند . نمونه ای از این پروژه ها میباشد .

در غیر اینصورت مواردی بوده که حتی پروژه پیشرفتی نداشته ولیکن در صورت پرداخت نکردن اقساط امتیاز خریدار سلب شده است و عموما اینگونه پروژه ها مربوط به ارتش بوده است . ولیکن در پروژه هایی که توسط سازنده های شخصی یا شرکتها خصوصی انجام میشود شرایط تنظیم قرارداد و پرداخت اقساط به گونه ای دیگر بوده است .

5

شرایط پیش فروش مسکن

. تعهدات در قرارداد پیش فروش

از آنجایی که پروژه های پیش فروش حاضر و آماده نیستند که شما بتوانید آنچه میخواهید خریداری کنید را عینا مشاهده کنید در نتیجه باید به تعهدات سازنده و مکتوب شدن آنها در قرارداد توجه ویژه ای داشته باشید . بدینصورت که مصالح مصرفی و نوع آن ، امکانات واحد تحویلی و امکاناتی که پول آن بصورت جدا پرداخت خواهد شد مانند پارکینگ و انباری و یا مبلغ مشاعات باید بصورت مشخص در قرارداد روشن شود .

اینکه امکانات دقیقا چه هستند و چه برندی استفاده میشوند را باید بررسی کنید و همچنین باید در قرارداد جریمه دیرکرد نیز مشخص شود همچنین بدانید زمان تحویل در قرارداد فی مابین فروشنده و خریدار چه چیزی ذکر شده . بدین معنی که شاید در قرارداد شما تحویل واحد با کابینت و شیرآلات ذکر شده باشد و اشاره به آسانسور ، استخر و یا فضای سبز نشده باشد . در اینصورت به مشکل بر خواهید خورد زیرا تکمیل امکانات عمومی میتواند ماه ها به طول بی انجامد و خارج از چهارچوب قرارداد شما با فروشنده باشد .

  1. زمین را ریشه یابی کنید

در مورد ریشه یابی زمین باید بدانید که تفاوتی در منطقه ای که قصد پیش خرید دارید ندارد . اگر مبلغ ملک بالاست و در مناطق شمالی تهران واقع شده ریسک این موضوع بیشتر است . بسیاری از زمین ها ریشه ندارند یعنی در صورت مراجعه به اداره ثبت مشاهده میکنید که پرونده اینگونه زمینها که گاهی قیمت آنها به هزار میلیارد نیز میرسد شجره نامه مشخصی و یا مشکوکی وجود دارد .

توجه داشته باشید بسیاری از زمین های اینچنینی که صاحبان اصلی آنها در کشور نبوده اند ولیکن دارای سند رسمی آن ملک میباشند پس از بازگشت خود یا وارثان وارد جنگ حقوقی با تصاحب کنندگان زمین خواهند شد و در 90 درصد مواقع نیز موفق به پس گرفتن زمین خود میشوند

در این مواقع تمامی خریداران متضرر خواهند شد و از آخرین خریدار باید تمامی وجه دریافت شده را به خریدار قبلی پس بدهد تا به نفر اول برسد. بسیاری از زمین های موجود در شمیرانات تهران چنین مشکلاتی دارند شاید هیچوقت صاحب اصلی آنها به سراغ زمین خود نیاید ولیکن در زمانیکه قصد خرید ملک یا آپارتمانی در این محدوده ها را دارید این تصمیم و هوشیاری شماست که میتواند شما را از عواقب بعدی نجات دهد .

نتیجه گیری کلی

در این مطلب سعی شد 6 نکته که برای پیش فروش چیتگر باید بدانید را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با انتخاب درست سرمایه خود را به قصد سکونت و یا سرمایه گذاری در این حوزه وارد کنید . توجه داشته باشید که پیش فروش میتوانید بسیار سودده باشد و از طرفی هم میتواند پر ریسک باشد . شما میتوانید ضمن تماس به کارشناسان ما در تهران برج بهترین و مطمئن ترین شرایط فروش واحد های نیمه اکدام پروژه چیتگر بهتر است؛ سوال پرتکرار سرمایه‌گذاران

این روزها دیگر همه می‌دانند که منطقه 22 به یکی از قطب‌های برتر سرمایه‌گذاری در شهر تهران تبدیل شده است و سوالی که اکثر کسانی که قصد خرید آپارتمان در چیتگر دارند میپرسند این است که کدام پروژه چیتگر بهتر است .

دلیل این موضوع نیز انبوه پروژه‌های جدید ساختمانی با کاربری‌های گوناگون در این منطقه است که یا تکمیل شده‌اند، یا در مراحل پایانی و تحویل واحدها هستند و یا هنوز در مراحل ابتدایی هستند و می‌توانید با از طریق در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

اما سوالی که برای بسیاری سرمایه‌گذاران و متقاضیان خرید آپارتمان پیش می‌آید این است که کدام پروژه چیتگر بهتر است و چگونه بهترین پروژه را در این منطقه از تهران انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب پروژه در چیتگر به چه مواردی دقت کنیم؟

برای پاسخ به این سوال که کدام پروژه در چیتگر بهتر است باید با معیارهای انتخاب بهترین پروژه ساختمانی برای سرمایه‌گذاری در روش‌های خرید و پیش‌خرید آشنا باشید.

برای مثال تمامی پروژه‌های ساختمانی در این منطقه در مراحل اولیه ساخت تبلیغاتی را برای جذب سرمایه انجام می‌دهند.

اما چگونه می‌توان به این تبلیغات و وعده‌های سازنده‌ها اعتماد کرد؟ به‌همین دلیل در ادامه برخی از معیارهای انتخاب بهترین پروژه در چیتگر را با هم بررسی می‌کنیم.

بررسی سوابق و اعتبار سازنده

بررسی اعتبار سازنده پروژه در به معنای افزایش ایمنی سرمایه‌گذاری به‌ویژه در روش پیش‌خرید است.

حتی در روش خرید واحد در برج‌های چیتگر نیز، اعتبار بالای سازنده و سوابق اجرایی موفق آن معمولا به‌معنای استفاده از مصالح باکیفیت و تجهیزات به‌روز برای تاسیسات ساختمانی است.

بررسی کنید کدام پروژه چیتگر از نظر مشخصات بهتر است

پیش از انتخاب پروژه در منطقه 22 حتما تمامی مشخصات پروژه را به دقت مطالعه کنید و جزئیات تکمیلی را نیز از سازندگان و مشاوران املاک بپرسید برای این منظور وبسایت با ملک در خدمت شماست .

این جزئیات شامل مواردی مانند: تعداد طبقات مثبت و منفی، تعداد واحدها در هر طبقه، تیپ‌های نقشه و متراژ واحدها، نوع اسکلت سازه برج، مصالح ساختمانی به‌کار رفته و غیره می‌شوند.

بررسی امکانات پروژه

اگر بپرسید کدام پروژه چیتگر از نظر امکانات بهتر است، باید بگوییم: برج‌های چیتگر عموما دارای ویژگی‌های معماری مدرن و امکانات رفاهی فراوان هستند.

قطعا هرچه این امکانات، تنوع بیشتر و کیفیت بالاتری داشته باشند، واحدهای پروژه نیز در آینده، رشد قیمت بیشتری خواهند داشت.

بررسی کنید کدام پروژه چیتگر از نظر شرایط دسترسی بهتر است

وجود بزرگراه‌هایی مانند بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی و اتوبان تهران کرج و ایستگاه‌های مترو وردآورد و چیتگر در منطقه 22 باعث شده است که بیشتر پروژه‌های این منطقه شرایط دسترسی مناسبی داشته باشند.

با این حال برخی از این پروژه به این بزرگراه‌ها و همچنین ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی نزدیک‌تر هستند. همچنین در زمان انتخاب پروژه باید به مواردی مانند: نزدیکی پروژه به مراکز خدماتی، تفریحی و تجاری نیز دقت کنید.

کدام پروژه چیتگر بهتر است؛ معرفی برخی از پروژه‌های برتر

ده‌ها پروژه در قالب برج‌ها و شهرک‌های مسکونی در منطقه 22 تهران در دست ساخت هستند و یا ساخت آن‌ها به پایان رسیده است و می‌توانید واحدهای آن‌ها را خریداری کنید.

هر کدام از این پروژه‌های ویژگی‌ها، مزایا و گاه معایب خاص خود را دارند. بررسی تمامی جوانب یک پروژه باعث می‌شود بدانید ریسک سرمایه‌گذاری شما و سود احتمالی ناشی از آن چقدر است.

نام برخی از این پروژه‌ها را فهرست کرده و برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. در پاسخ به این پرسش که کدام پروژه چیتگر بهتر است، بسیاری از این پروژه ها ممکن است به شما معرفی شوند.

پروژه مسکونی ویژن

زمانی که سرمایه‌گذاران می‌پرسند کدام پروژه مسکونی چیتگر بهتر است، معمولا یکی از گزینه‌هایی که به آن‌ها معرفی می‌شود، پروژه مسکونی ویژن است.

این پروژه توسط تعاونی ماندگار عمران آفاق نور در قالب دو برج 11 طبقه و در زمین به مساحت 4 هزار متر مربع در دست ساخت است. واحدهای این برج‌های ویژن نیز دارای متراژهای 100، 120 و 140 متر مربع هستند.

برخی از امکانات این پروژه مسکونی چیتگر عبارتند از:

  • باشگاه ورزشی با تجهیزات کامل بدنسازی
  • پارکینگ اختصاصی و مهمان
  • آلاچیق در محوطه پروزه
  • استخر، سونا و جکوزی
  • پارک کودک
  • جاروبرقی مرکزی

لکسون یک پروژه در منطقه چیتگر است

اگر بپرسید کدام پروژه با کاربری تجاری و اداری در چیتگر بهتر است، یکی از گزینه‌هایی که به شما معرفی می‌شود، احتمالا پروژه لکسون است.

این پروژه در قالب یک برج 30 طبقه توسط شرکت تعاونی ابنیه همت ساخته می‌شود که 8 طبقه از آن طبقات منفی هستند. همچنین از طبقه منفی یک تا طبقه مثبت سوم این پروژه، دارای کاربری تجاری می‌باشند.

این پروژه مزایای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • اختصاص 3 طبقه برای هتلینگ
  • اختصاص طبقات 7 تا 21 به واحدهای اداری
  • تنوع بالای متراژ واحدهای اداری از 80 تا 160 متر مربع
  • تنوع بالای واحدهای تجاری از 30 تا 300 متر مربع
  • برخورداری از امکانات متنوع مانند: سالن آمفی تئاتر، مهد کودک، کتابخانه، سیستم مدیریت انرژی EMS، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS، باغ معلق در طبقات زوج، کترینگ داخلی و خدمات پذیرش شبانه‌روزی و غیره

رومنس حکیم یک پروژه مسکونی محبوب در چیتگر است

یکی از پروژه‌های محبوب چیتگر با امکان پیش خرید، پروژه رومنس حکیم است که توسط شرکت تعاونی توسعه همت در دست اجرا قرار دارد.

این پروژه دارای 3 بلوک است که در زمینی به مساحت 5500 متر مربع ساخته می‌شود. هر برج از این پروژه، 26 طبقه دارد که یک 1 طبقه به لابی و 3 طبقه منفی به پارکینگ‌ها اختصاص دارد.

برخی از امکانات این پروژه محبوب چیتگر عبارتند از:

  • سالن بدنسازی
  • استخر، سونا و جکوزی
  • سیستم برق BMS
  • روف گاردن
  • سالن اجتماعات چندمنظوره
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • انباری، پارکینگ اختصاصی و مهمان

پروژه برج باغ پالادیوم

پروژه پالادیوم یکی از مشهورترین پروژه‌های چیتگر با امکان پیش خرید است و بهتر است آن را در فهرست پروژه‌های برتر قرار دهید.

شهرت پروژه برج باغ پالادیوم به‌دلیل محوطه‌سازی زیبا، برخورداری از بام سبز و بالکن‌های زیبا است.

این پروژه توسط شرکت تعاونی عمران و توسعه سازه گستر خرازی در قالب 3 برج 16 طبقه در حال اجرا است. برخی از امکانات این پروژه محبوب چیتگر نیز عبارتند از:

  • لابی‌ بزرگ و مجلل و لابی‌من
  • سالن بدنسازی
  • مهدکودک
  • خطوط آسانسور نفربر و باربر
  • استخر، سونا و جکوزی
  • محوطه‌سازی مدرن با تجهیزات رفاهی و نورپردازی
  • پیست دوچرخه‌سواری

پروژه پارلمان در منطقه 22

پروژه پارلمان یکی از پروژه‌های لوکس است که در ساخت آن از مصالح وارداتی اروپایی استفاده شده است.

این پروژه از شرایط دسترسی عالی برخوردار است و ساکنان آن از طریق بزرگراه‌های شهید همدانی و شهید خرازی می‌توانند در زمان کوتاهی به تمام نقاط منطقه 22 تهران  دسترسی داشته باشند.

این پروژه همچنین در گروه پروژه‌های شخصی‌ساز قرار می‌گیرد و می‌توانید واحدهای آن را خریداری کنید.

برخی از امکانات این پروژه عبارتند از:

  • سالن اجتماعات 250 نفری برای هر بلوک
  • عایق‌های صوتی و حرارتی در واحدها
  • استفاده از فونداسیون رادیه
  • برخورداری از پنجره‌های دوجداره

مشاوران با ملک به شما می‌گویند؛ کدام پروژه چیتگر بهتر است

منطقه 22 یکی برترین مناطق کلانشهر تهران از نظر سرمایه‌گذاری است و در حال افزایش است .

آب‌وهوای بسیار عالی، برخورداری از سرانه فضای سبز بالا، وجود برخی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری تهران مانند دریاچه و پارک چنگلی چیتگر و چشم‌انداز روشن رشد قیمت املاک در این منطقه، آن را به بهشتی برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

اگر به خرید یا در پروژه‌های این منطقه علاقه دارید، ما در مجموعه به انتخاب بهترین پروژه‌ها با سودآوری بالا، سازنده معتبر، امکانات رفاهی متعدد و شرایط دسترسی عالی به شما کمک می‌کنیم.

برای این منظور کافی است با کارشناسان ما در مجموعه با ملک تماس بگیرید.

ماده و در حال اجرا را دریافت نمایید .