علمی و پزشکی

رازگشایی از عملیات گالیله:استراق سمع موجودات فضایی!

غزل زیاری: این یک فرضیه بسیار گسترده است که باید در نظر داشت. تنها یک نمونه از موجودات باکتری مانند در پنج ابر دوردست وجود دارد، بنابراین پاسخ این است که: “بله، موجودات بیگانه وجود دارند!” .. فکت منده که بوجوهم به نهوی اهنا را پیدانیم کینیم.

استراق‌سمع متعددة استمايل

تا زمانی که نتوانیم دانشمندان باستانی را به کهکشان های دیگر بفرستیم، بهترین راه برای جستجوی موجودات بیگانه این است که در خانه خود بنشینیم و به دنبال نشانه ها و شواهد علمی و فناوری بگردیم.

بیشتر بخوانید:

عکس تحمیل جنجلی بوکینگ‌دات‌کام به تحریم‌های امریکی

फिलेम | این راکتور اکسیژن پیشگام ایرانی در جهان است!

بیگانگان دقیقا چه هستند؟ صادقانه بگویم، ما نمی دانیم، اما می توانیم فرضیات خوبی داشته باشیم. به عنوان مثال، وقتی از امواج رادیویی برای برقراری ارتباط استفاده می کنیم، سیگنال هایی تولید می کنیم که بسیار متفاوت از انرژی طبیعی است که می توان از یک ستاره تشخیص داد.

اگر فرض کنیم که نهادهای خارجی نیز از این روش برای ارتباطات خود استفاده می کنند، منطقی است. بنابراین، ما عمدتاً به دنبال سیگنال‌های رادیویی غیرطبیعی از نقاطی هستیم که دورتر در فضا ثابت شده‌اند.

سنجش رادیویی یا هر تلاش علمی برای تشخیص ردپای فناوری غیر انسانی می تواند به عنوان جستجو برای اطلاعات خارجی انجام شود.SETI) تحت عنوان توله های SETI (جستجو برای هوش فرازمینی) معمولاً به وسیله سازمان پیشرفت گوش دادن انجام شده است دانشمندان یک نقشه کلیدی از زمین در تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده دارند و حتی گاهی اوقات مشاهدات بعدی را پس از تشخیص های احتمالی انجام می دهند.

تاکنون گزینه های متعددی مشخص شده است اما هنوز هیچ کدام از این گزینه ها تایید نشده اند. جای تعجب نیست که جهان و جهان واقعاً قدیمی و گسترده است. همانطور که جیل تارتر اشاره کرد، اگر یک لیوان آب اقیانوس را بردارید و در آن به دنبال ماهی بگردید، احتمالا ماهی پیدا نخواهید کرد. اما با گذشت زمان، افزایش جستجوها و بررسی ها و پیشرفت تکنولوژی، شانس شناسایی موارد جدید افزایش می یابد.

اجسام فضایی چقدر به من نزدیک هستند؟

آیا فضایی در این نزدیکی وجود دارد؟

احتمالاً نه، به این دلیل که جهان بسیار قدیمی و وسیع است. در روسله به تنكلوگو به مرتبه فرترى از تنكلوگو نياز است به مرتفرى از تحميلي آنياز است كه به فراتر از كل منزومه شمسي است.

SETI Ra mi​​tuan AZ dney croeh zemin ba isobrazheniya radio, norы and granshi dad. با این فناوری می توان پیام ها را بین تمدن ها ویرایش و تغییر داد. به جز گردشگری، هیچ دلیل دیگری برای سفر وجود ندارد. اما برای بررسی موارد به چه چیزی نیاز داریم؟ قطعا. حتی اگر اجسام خارجی پیدا نکنیم، با این جستجوها می توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم.

اولین چالش در این مسیر، تعیین اندازه منظومه شمسی است. سیاره نپتون با فاصله 30 AU یا واحد نجومی (هر یک AU معادل 149597870700 متر است) به دور خورشید میکرده אבר אורט מוקש אסט תא סדהזאר AU یا واحد نجومی از خورشید شود.

چالش بزرگ بعدی ایک از این برادوکی‌کاری‌هاست (مورد خاصیت از فرمی پرادوکس) است. اگر بیگانگان اینجا باشند، به نظر می رسد که تلاش زیادی برای احوالپرسی و ارتباط با مردم ما انجام می دهند. شاید به این دلیل که آثارشان بی روح است، حسگرهایشان غیرفعال است، و فناوریشان غیرقابل تشخیص است، یا اینجا نیستند.

با این وجود، فیلم های دراماتیک زیادی در بطن خود دیده می شوند، اما حداقل در این فیلم ها می دانید که غریبه ها آنجا هستند.

پروژه گالیله

پروژه گالیله در جولای 2021 توسط آوی لوب و فرانک لاوکین از دانشگاه هاروارد ایجاد شد و این اولین برنامه تحقیقاتی علمی برای جستجوی اجرام نجومی باستانی در نزدیکی زمین است. آنها فراتر از واژه تمدن های تکنولوژی خارجی هستند (ETCs) ETI (در اصل، آنها بدون قضاوت از معیارهای انسانی استفاده می کنند.)

تیم گالیله با تاسته و استواری، با لهنی لوگیکی به کیں به بیگانگان به بیکانگان. به عنوان مثال، این پروژه به طور عمومی متعهد است که فقط فرضیه های فیزیکی شناخته شده را بررسی کند و فقط داده های جدید را تجزیه و تحلیل کند. تنها هدف این پروژه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها به روشی قابل اعتماد و قابل تکرار است و هم داده ها و هم نتایج قابل آزمایش را آشکارا به اشتراک می گذارد. برای دانش، این کاملاً طبیعی است و می توان انتظار داشت، اما برای هر کسی که واقعاً در مورد اشیاء فضایی باستانی کنجکاو است، پروژه گالیله در نوع خود جدید است و بی صبرانه منتظر است.

پروژه گالیله دارای سه مسیر آزمایشی اصلی است:

1-عکاسی از پدیده های ناشناخته هوایی (UAP) با استفاده از باندهای مادون قرمز، رادیویی و نوری و ضبط داده های صوتی. این تیم ابزارهای نظارتی و هوش مصنوعی ویژه ای را برای جمع آوری و تفسیر داده های خود طراحی، ساخته و استفاده می کند. در زمان نگارش این مقاله، مجموعه ابزارهای کالیبراسیون و تست به کار گرفته شده است و تا چند ماه دیگر مجدداً به کار گرفته خواهد شد تا عملیات کامل انجام شود.

2- اشیا و اعمال بین ستارگان را ببینید و مشاهده کنیدISO ها) از جملة اومواموا و 2I/Borisov که از منظومه شمسی عبور می کنند. بودجه این پروژه بیش از 1 میلیارد دلار یا تقریباً یک چهارم هزینه پرتاب یک سیستم پرتاب فضایی برآورد شده است.

3- بازیابی تکه های جرام بین استیرای که با زیمین می کندن، مک. CNEOS 01-01-2014 که در سواحیل پاپوا گینه نو به زمین کرد در زمان نگارش این مقاله بودجه به طور کامل تامین شد و تولید ماشین آلات مخصوص این کار آغاز شد.

4- ماهواره های کوچک و بیگانه را که به دور زمین می چرخند با استفاده از رصدخانه ها جستجو کنید ورا سی روبین این رصدخانه در سال 2023 به صورت آنلاین راه اندازی می شود. این امر مستلزم توسعه نرم افزارهای پیشرفته جدید برای شناسایی اجرام بسیار کوچک و سریعی است که احتمالاً در مدارهای نامنظم حرکت می کنند. هوش مصنوعی همچنین داده‌های ماهواره‌های ساخته شده توسط انسان را بررسی می‌کند تا مصنوعات فناوری از موجودات فضایی اطراف را بیابد.

Focus برروی اتره فیسیکی، استرگیت تیزی SETI است ولیب لوب ولاوکین در عین سیلاس کہبین Атары Ках нахам бер ровиш لزوما سریعتر از سیگنال های رادیویی هستند.

در حالی که تشخیص یک چیز از نظر فنی و فنی دشوارتر از تشخیص یک سیگنال است، یک چیز، اگر در اولین بار تشخیص داده نشود، ممکن است دوباره تکرار نشود. علاوه بر نور، بیشتر پدیده های فیزیکی در کهکشان ما به صورت گرانشی به کهکشان متصل هستند. این موضوع حساسیت زمان برای تشخیص یک شی فیزیکی را کاهش می دهد.

دقیقا مثل هر جستجو SETIدر پروژه گالیله بیشترین تلاش بر روی داده های موجود انجام خواهد شد. در شرایط فعلی این پروژه نتوانست یک ناهنجاری مغناطیسی را در ماه تشخیص دهد. اما مسیرهای آزمایشی که در حال حاضر در حال انجام هستند، سه راه مقرون به صرفه را برای بررسی سه مجموعه فرضیه منطقی در مورد نحوه سفر بیگانگان و بازدید از زمین از طریق ممکن ارائه کرده اند.

در نهایت، همانطور که لوب گفت: «شواهد فوق‌العاده‌ای وجود دارد، گاهی اوقات آنها به خودی خود تحمیل می‌شوند، پروژه گالیله برخی چیزهای از پیش موجود و کم‌اهمیت‌تر مانند اسب‌های سیاه یا درختان مربع را بررسی نمی‌کند و بی‌طرفانه یکی از اساسی‌ترین موارد را مطرح می‌کند. پرسش های بشریت به شیوه ای جدید: “آیا ما در جهان تنها هستیم؟” پس بیایید نظرسنجی را از حیاط و اطراف شروع کنیم.

https://www.sciencealert.com/scientists-are-hunting-for-alien-artifacts-across-the-solar-system-heres-why